Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Niekończący się temat - pasek w can amie
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 09.05.2024 18:43



Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Niekończący się temat - pasek w can amie 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 27.01.2016 12:06 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
gazior
To Ty jesteś jednym z Tych, co bieg włączają na zielonym?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.09.2011 19:39
Posty: 124
Imię: Karol
Quad: Brak - przerwa w quadowaniu.
Poprzednie quady: Lifan 50,Bashan 150,Linhai 300 4x4,Yamaha Raptor 660,Yamaha Raptor 700,Suzuki Kingquad Axi 750,Can-Am Outlander 800 XT,Maverick Xrs 1000
PostWysłany: 27.01.2016 13:43 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Ogólnie założyłem ten temat gdyż niebawem będę się przerzucał z Raptora 700 na BF750 lub Renegade na którego namawia mnie tata. Sam jeździ renią i raz zmieniał pasek od zakupu, tyle że nie jeździ na tyle agresywnie jak ja. Sam jak śmigałem outlanderem xt to w błodzie na zillach paski szły co wyjazd. Może i fakt, że miał już swoje 11 tys najechane, ale to jednak był sprzęt w cenie fajnego samochodu i dla mnie to jest dość nielogiczne, że płacisz za maszynę teoretycznie przystosowaną do terenu, a duża dawka gazu z błotem pali Ci pasek. Osobiście jednak raczej zdecyduje się na BF750, gdyż jest napinacz na pasku co zapobiega poślizgowi i w efekcie przypaleniu.

_________________
Kanał YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCOlBCQ67wNWzWNvDzlSmXuA
Profil Facebook - https://www.facebook.com/4ko%C5%82owaekipa-116978878659893/?fref=ts

2006-2018 - ATV
2018 - UTV - Can Am Maverick 1000 X rs
2019-...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 27.01.2016 13:53 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
BF750 i Renegade trudno porównać, geometrię zawieszenia i prowadzenie się dzieli lata świetlne. Chyba że nie robisz ostrych podjazdów i nie jeździsz szybko po zakrętach. Jeżeli tylko do błota to rzeczywiscie szkoda kasy na Can-ama

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 10.03.2011 16:50
Posty: 553
Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
PostWysłany: 27.01.2016 14:05 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
robertmuszka jeżeli chcesz sobie pożartować to pomyliłeś działy bo Twoja wypowiedź bardziej nadaje się do HYDE PARKU lub innego.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.09.2011 19:39
Posty: 124
Imię: Karol
Quad: Brak - przerwa w quadowaniu.
Poprzednie quady: Lifan 50,Bashan 150,Linhai 300 4x4,Yamaha Raptor 660,Yamaha Raptor 700,Suzuki Kingquad Axi 750,Can-Am Outlander 800 XT,Maverick Xrs 1000
PostWysłany: 27.01.2016 14:07 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Ogólnie, to przeplatają mi się szutry z błotkiem i sporadycznie ze żwirownią. Wiem jak zachowuje się Renegade na żwirowni, gdyż przewyższa osiągami sportowego raptorka. Kawasaki znowu ma mniejszy promień skrętu co zauważyłęm i bardziej nadaje się na wode błota. W planach mam czerwcowy Golub Dobrzyń i nie potrafie zaufać can amowi, że nie zawiedzie mnie on z racji pasa właśnie.

_________________
Kanał YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCOlBCQ67wNWzWNvDzlSmXuA
Profil Facebook - https://www.facebook.com/4ko%C5%82owaekipa-116978878659893/?fref=ts

2006-2018 - ATV
2018 - UTV - Can Am Maverick 1000 X rs
2019-...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 27.01.2016 14:45 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Bf to słaby pomysł na wszelkie podjazdy, łatwo nim walnąć biedronę. Gorzej też w czasie szybkiej jazdy wchodzi w zakręty i się prowadzi. Oczywiście Bf w zakupie jest tańsze. Zmartwie Cię Bf też pali paski jak trzeba, trzeba podobnie zakladac mocniejsza sprężynę. Ogólnie każde V2 ma do tego tendencje, jak się nie ma blokady w kciuki.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 25.08.2014 14:30
Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
PostWysłany: 27.01.2016 14:47 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
karolus555 napisał(a):
W planach mam czerwcowy Golub Dobrzyń i nie potrafie zaufać can amowi, że nie zawiedzie mnie on z racji pasa właśnie.


Breja przy starym młynie raczej daje popalić sprzętom, z tego co widać było ostatnio. Na tym kawałku jedynie jest sporo błotka.
Z tymi paskami to jest rzeczywiście mały syf IMO.
Nie mam nic przeciwko np stosunkowo drogiemu serwisowaniu samej gadziny tej czy wysokiej ceny zakupu. W końcu to jak z samochodami. Ale co innego drogi serwis a co innego taki bzdet który może popsuć wynik albo pogrzebać szanse na dobre miejsce w zawodach.....Ktoś powie , że awarie się zdarzają, ale ja tego nie traktuję jako awarię.... wtopa/niedopracowanie jednak dla mnie tego tu i tyle. Słabo trochę.

_________________
V2.....sound of madness


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 27.01.2016 16:43 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Tyle, że Robsson to nie wszystkim się zdarza, a raczej niewielu osobom. Pamiętaj też że pasek jest swego rodzaju bezpiecznikiem żeby nie poszło coś poważniejszego. Kolejna sprawa to poprawienie fabryki. Izolacja obudowy CVT matą termiczną i powiększenie średnicy wlotu i wylotu. naprawdę jeździ u nas sporo can-amów i nikt nie ma problemu z notorycznie rwącymi się paskami. Wg mnie część z tych problemów to wariatory do serwisu, wymiany łożyska i smarowania.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 27.01.2016 17:01 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Jacek kupowanie sprzętu za 50 tysi i przeróbki... Hm


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 27.01.2016 17:39 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Jeżlei ktoś się chce ścigac to jaki to by nie był sprzęt potrzebne są jakieś przeróbki.
Przeróbki o których pisałem proponuję zrobić w G1 a wiec sprzęcie który kosztuje w przedziale 20-30k.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2011 17:37
Posty: 3420
Miejscowość: wielkopolska wschodnia
Imię: Robert
Quad: g700 2014 camam 800xxc 2015
Poprzednie quady: Eiger, KVF 650, g700 2012
PostWysłany: 27.01.2016 17:55 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Taaa za 20 plus trochę na naprawy,


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.05.2010 13:23
Posty: 1146
Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
PostWysłany: 27.01.2016 19:27 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
robertmuszka
Każdego quada co kupimy to co coś zmienimy pod siebie .
Jeżdżę Outlanderem z 2007r kolektor wydechowy owinąłem taśmą bazaltową do tego zrobione snorkel i pasek się nie gotuje . Obecnie śmigam na ITP Mayhem 26 cali i jeszcze z 2 miechy i zmieniam na zille 28 cali .
Jeśli komuś zrywa pasek to radze rozbierać przekładnie coś jest nie tak albo macie coś nie tak z kciukiem albo zapominacie używać w terenie biegu L i tyle w tym temacie .


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.09.2011 19:39
Posty: 124
Imię: Karol
Quad: Brak - przerwa w quadowaniu.
Poprzednie quady: Lifan 50,Bashan 150,Linhai 300 4x4,Yamaha Raptor 660,Yamaha Raptor 700,Suzuki Kingquad Axi 750,Can-Am Outlander 800 XT,Maverick Xrs 1000
PostWysłany: 28.01.2016 01:07 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
DKfan napisał(a):
Bf to słaby pomysł na wszelkie podjazdy, łatwo nim walnąć biedronę. Gorzej też w czasie szybkiej jazdy wchodzi w zakręty i się prowadzi. Oczywiście Bf w zakupie jest tańsze. Zmartwie Cię Bf też pali paski jak trzeba, trzeba podobnie zakladac mocniejsza sprężynę. Ogólnie każde V2 ma do tego tendencje, jak się nie ma blokady w kciuki.


Zakładając ten zestaw od EPI rzeczywiście są widoczne rezultaty ? Bo dotychczas nie spotkałem się żeby ktoś zakładał ten zestaw u mnie. Ja tak sceptycznie względem tych pasków podchodzę do can ama, gdyż no nazmieniałem się ich już sporo i przerażają mnie koszty. W BF-ie no nie spotkałem się z tak nagminnym przypadkiem palenia paska. Wiadomo, że zawsze można go przypalić mając "silny kciuk" aczkolwiek,wydaje mi się, że w kawie zdarza się to rzadziej.
Mógłbyś mi powiedzieć o co chodzi z izolacją pudła CVT matą termiczną ? Jest tu gdzieś na forum to opisane ?

_________________
Kanał YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCOlBCQ67wNWzWNvDzlSmXuA
Profil Facebook - https://www.facebook.com/4ko%C5%82owaekipa-116978878659893/?fref=ts

2006-2018 - ATV
2018 - UTV - Can Am Maverick 1000 X rs
2019-...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.01.2014 10:53
Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
PostWysłany: 28.01.2016 12:04 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
Można kupić na początek samą sprężynę, kosztuje chyba z 50$ u nas też można kupić w sklepach które maja umowy z EPI. Rezultat jest taki że sprężyna mocniej ściska talerz a ruszenie następuje na nieco wyższych obrotach. Tak jak wspominałem, demolka pasków to albo ewidentne nie przestrzeganie reguł albo problemy z wariatorem. Podobne rzeczy dzieją się w BF po tuningu czy g700 z BigBorem.

Na temat izolacji pisałem ale akurat nie na tym forum. Generalnie w Can-amie szczególnie w wersji g1 obudowa cvt grzeje się od wydechu, żeby zminimalizować zewnętrzne żródło ciepła robi się ekran z blachy pod rurą biegnąca nad obudową cvt a obudowę (połówka od strony silnika) okleja się mata izolacyjną http://motorsport.2brally.pl/pl/mata-iz ... a-alu.html. Można też okleić rurę wlotową do CVT. Dla kogoś kto lub się pobawić, jest jeszcze opcja powiększenia średnicy rury wlotowej i wylotowej. Wycina się seryjne i w warsztacie zajmujacym się spawaniem zderzaków wspawuje się nową z powiększoną średnicą.

_________________
Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy


 
Profil

Rejestracja: 25.04.2010 06:48
Posty: 1171
PostWysłany: 28.01.2016 15:48 
Re: Niekończący się temat - pasek w can amie
ogólnie sytuacja najgorsza nawet w świeżo odebranym sprzęcie z salonu jest taka że jak założymy agresywniejsze opony i je zakleszczymy w błocie, konarach, kamieniach no cokolwiek to w momencie gdy chcemy ruszyć zanim obrócą się koła najczęściej obróci się pasek po talerzach. To jest właśnie problem :) nie potrafi siły silnika przenieść na koła.
Wiec tutaj stan wariatora nie ma takiego wpływu bo paski się gotują i w sprzetach co mają pare godzin i co mają pare lat :)

są różne metody minimalizowania tego zjawiska opisane wcześniej. Właściciele Can-amów w rozmowach zawsze temat minimalizują, zganiają na nie umiejętność jazdy :) Lecz trzeba powiedzieć sobie w oczy, przy mocnym traktowaniu sprzetu bo do tego został stworzony mając taki silnik niestety reszta elementów nie wytrzymuje :)

moje doświadczenia z zestawami sprężyn i cieżarków nie są za optymistyczne, quad startuje z wyższych obrotów = wieksza siła/moc na wariatorze czyli jeśli dodamy mocniejszą spreżyne ale bedziemy startować z wyższych obrotów to niewiele poprawimy żeby nie powiedzieć wcale. np. koła z xmr seryjne to morderca, widziałem nie raz quada który nie potrafi przejechać przez drzewo leżące bo opony się zapierają, wtedy wiadomo pomaga się gazem co znowu się przekłada na dym ze snorkla.

Nie są to obserwacje wyczytane z forum, widziane na własne oczy na rajdach i w jazdach koło komina.


Ostatnio zmieniony przez K3m0T1989, 28.01.2016 15:48, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.