Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Różnice pomiędzy Rengade 800 2007 vs. 2008
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 26.04.2024 00:13



Odpowiedz  [ 75 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Różnice pomiędzy Rengade 800 2007 vs. 2008 
Autor Wiadomość
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.04.2007 10:14
Posty: 187
Miejscowość: Okolice Poznania
Quad: Renegade 800RX XC, wcześniej 800RX i 800X
PostWysłany: 06.09.2007 09:00 
Różnice pomiędzy Rengade 800 2007 vs. 2008
Czy ktoś z Was wie może jakie są różnice pomiędzy Renegade 800 produkowanym do tego roku a modelem już dostępnym model 2008 oraz całkiem nowym modelem 800 X?

C tego co wiem to modele 2008 mają mieć:
- oddzielne klamki hamulców (stary model ma tylko jedną po lewej stronie)
- nowe modele mają mieć uszczelnioną skrzynie pasową
- poprawiony program silnika (co w nim poprawiono oprócz zużycia paliwa)

Jakie jeszcze mają być różnice i o więcej ma mieć model 800 X (oprócz oczywiście koloru i ponoć lepszego zawieszenia)

Proszę o info bo waham się co wybrać, mam możliwość kupienia:
- Renegade 800 z 2007 roku używany - 32 000 PLN już zarejestrowany
- Renegade 800 model 2008 - nowy - do rejestracji 36 000 PLN
- Renegade 800 x - nowy - na razie niedostępny - ok 40 000 PLN


Kuba
[email protected]


Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 26.11.2011 13:44, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Tlen
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.09.2007 10:44 
Więc, tak:

Z niezależnych opinii wynika, że zawieszenie do nowego Xa jest od nowego DS450 (czytaj dobre) - niestety w wersji Outlandera na 2007/08 rok, przednie sprężyny nadal ulegają zmiażdzeniu po pierwszych kilkuset kilometrach, co do rozdzielonych klamek to tak jest w istocie w Xie i w wersji normalnej. Widać nawet na fotach - dodatkowa pompa hamulcowa przy kierownicy.
Co do osłony CVT to zdania są podzielone jeśli chodzi o szczelność. Ja miałem starszy model Bombardiera i nie miałem z tym żadnego problemu... gdyż regularnie stosowałem sdilikon do okien... :diabeł:

Kup sobie X'a dostaniesz lepsze zawieszenie - warto poczekać. Jeśli z góry zakladasz, że nie wykorzystasz zawiasów na maxa zwykły także będzie ok.

- Renegade 800 model 2008 - nowy - do rejestracji 36 000 PLN
- Renegade 800 x - nowy - na razie niedostępny - ok 40 000 PLN

Więcej na:
http://www.atvonlinemagazine.com/latest ... page1.html


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 08.06.2006 23:01
Posty: 620
Quad: Jambo
PostWysłany: 06.09.2007 13:12 
a czy cos wiadomo o tych amorach z wersji x? Firma kayaba to chyba do aut robi amory. Czy są tak samo dobre jak wyglądają? a wyglądają jak elki?!?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.03.2006 15:42
Posty: 2292
Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
PostWysłany: 06.09.2007 15:28 
Wejdźcie po prostu na www.can-am.brp.com . Tam jest wszystko. Renegade na rok 2008 ma hamulec przedni i tylny osobno (dwie klamki i dwie pompy), a dodatkowo zintegrowany nożny. Poza tym poprawili blokadę przedniego dyfra Visco-Lock - szybciej się załącza i uszczelnili komorę CVT - teraz ma nie przeciekać.
Natomiast wersja X to pełen wypas. Ma dodatkowo:
1) aluminiową kierownicę z osłoną
2) regulowane amory (przód i tył)
3) czarne alu-fele z center-castem, które trzymają opony z dwóch stron
4) osłonę aluminiową pod ramą (ale resztę można dokupić za jakieś 560 USD)
5) czarny kolor, grafikę X i lepsze pokrycie kanapy X
6) osłony na ręce
Dla mnie bajka. Nie potrzeba nic więcej. Zobaczcie video.
3mka

_________________
Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.03.2007 21:06
Posty: 577
Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: może znowu kiedyś... na razie TJ
PostWysłany: 06.09.2007 19:04 
Gdybym myślał o zakupie nowego Renegade to też zdecydował bym się na X.
Super grafika i kilka bardzo przydatnych modyfikacji w stosunku do "zwykłego".
To jest to. Trzeba chyba zmienić plany finansowe na przyszły rok. :lol:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.09.2006 12:33
Posty: 481
Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
PostWysłany: 06.09.2007 19:23 
Brzmi bardzo zachęcająco, Bombardier zawsze mnie interesował ze względu na niespotykany u konkurencji silnik. Natomiast miał 3 powody, które go dyskwalifikowały w moich oczach:
1) zawias
2) hamulec
3) rama

Jeśli teraz producent poprawił dwa pierwsze punkty, to dokonał wielkiego kroku naprzód. Brawo dla menadżerów koncernu z Kanady. Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków.

Może doczekamy czasów, że Bombardier poprawi ramę. Mielibyśmy sprzęt idealny.

Miom zdaniem warto dołożyć kasę i brać Xa.

_________________
Życie na łonie przyrody odpowiada mi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 06.09.2007 20:01 
Marcolife napisał(a):
Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków.


Patrzyłeś może co się dzieje w Polarisie na 2008 :?: :) Jeśli nie to zerknij :figielek:

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.09.2006 12:33
Posty: 481
Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
PostWysłany: 06.09.2007 20:24 
KoKoS napisał(a):
Marcolife napisał(a):
Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków.


Patrzyłeś może co się dzieje w Polarisie na 2008 :?: :) Jeśli nie to zerknij :figielek:


Oświeć mnie, proszę, bo byłem właśnie na stronie muzeum Polaris i dumny eksponat Sportsman ma się jak zawsze, inne gabloty też, zauważyłem, że Hawkeye stracił lotną nazwę i słusznie, bo to jakby muła nazywać mustangiem. Teraz także nazywa się Sportsman. :?

_________________
Życie na łonie przyrody odpowiada mi.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.09.2007 20:57 
Visco-lock ma te same problemy co poprzednio.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 06.09.2007 21:07 
Marcolife W Sportsmanie jest dużo newsów i udogodnień. M.in. więcej modeli ma Turf napęd i jest jeszcze kika innych poprawek. Silniki w sportowych atv pochodzą z stajni KTM, tak więc będą się szczycić wysokimi osiągami i jednocześnie maja niską wagę. W serii dostajemy dobry zawias FOXa, lub do SP SACHSy. Do sportowych felgi Douglas i Razr MX do SP alusy i oponki dobre ( nie pamiętam nazwy ). Więcej nie pamiętam :bezradny:

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 06.09.2007 21:37 
KoKos, z tym zawiasem FOXa to chyba żart ? Wszyscy posiadający Outlawa których znam narzekają na te zawieszenie bo podobno kicha straszna.
Na Scramblerze jeździłem i też bez rewelacji jeśli chodzi o zawieszenie...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.03.2007 21:06
Posty: 577
Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: może znowu kiedyś... na razie TJ
PostWysłany: 06.09.2007 22:41 
Cytuj:
Visco-lock ma te same problemy co poprzednio.


To znaczy jakie ?
Po rocznym użytkowaniu Outlandera nie miałem jakiś problemów z Visco.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 07.09.2007 07:57 
Kamikazeeee napisał(a):
Na Scramblerze jeździłem i też bez rewelacji jeśli chodzi o zawieszenie...


Weź pod uwagę to że ten sprzęt waży 260kg i normalnie skacze....

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.09.2007 08:29 
Takie Tomo, że w kamienistym terenie się nie sprawdza, za wolno zapina napędy. Tyle w temacie.
Trzeba jechać na większym gazie, żeby napęd był cały czas zapięty, co na kamieniach, gdzie masz ciągła zamianę przyczepności przy tej naiwerzchnii wykonujesz piękne salta. Niestety w modelu 2008 jest tak samo-mimo marketingowych haseł.

Pełne testy tu:
http://www.atvonlinemagazine.com/latest ... page1.html


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.03.2007 21:06
Posty: 577
Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: może znowu kiedyś... na razie TJ
PostWysłany: 07.09.2007 08:58 
Shelton napisał(a):
że w kamienistym terenie się nie sprawdza, za wolno zapina napędy


Takie to już uroki automatycznych blokad. Z tego co zauważyłem Hondzia zapina Torsen w podobnym czasie. Oczywiście są to moje spostrzeżenia bo nie mierzyłem tego co do tysięcznej sekundy. Dla moich amatorskich potrzeb i tak wolę Visco czy Torsen od ręcznie zapinanych blokad. Jest po prostu wygodniejszy i w razie potrzeby sam blokuje.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 75 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.