Autor |
Wiadomość |
Apolen
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 19.04.2007 10:14 Posty: 187 Miejscowość: Okolice Poznania
Quad: Renegade 800RX XC, wczeĹniej 800RX i 800X
|
Wysłany: 06.09.2007 09:00
Różnice pomiędzy Rengade 800 2007 vs. 2008
Czy ktoś z Was wie może jakie są różnice pomiędzy Renegade 800 produkowanym do tego roku a modelem już dostępnym model 2008 oraz całkiem nowym modelem 800 X? C tego co wiem to modele 2008 mają mieć: - oddzielne klamki hamulców (stary model ma tylko jedną po lewej stronie) - nowe modele mają mieć uszczelnioną skrzynie pasową - poprawiony program silnika (co w nim poprawiono oprócz zużycia paliwa) Jakie jeszcze mają być różnice i o więcej ma mieć model 800 X (oprócz oczywiście koloru i ponoć lepszego zawieszenia) Proszę o info bo waham się co wybrać, mam możliwość kupienia: - Renegade 800 z 2007 roku używany - 32 000 PLN już zarejestrowany - Renegade 800 model 2008 - nowy - do rejestracji 36 000 PLN - Renegade 800 x - nowy - na razie niedostępny - ok 40 000 PLN Kuba [email protected]
Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 26.11.2011 13:44, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.09.2007 10:44
Więc, tak:
Z niezależnych opinii wynika, że zawieszenie do nowego Xa jest od nowego DS450 (czytaj dobre) - niestety w wersji Outlandera na 2007/08 rok, przednie sprężyny nadal ulegają zmiażdzeniu po pierwszych kilkuset kilometrach, co do rozdzielonych klamek to tak jest w istocie w Xie i w wersji normalnej. Widać nawet na fotach - dodatkowa pompa hamulcowa przy kierownicy.
Co do osłony CVT to zdania są podzielone jeśli chodzi o szczelność. Ja miałem starszy model Bombardiera i nie miałem z tym żadnego problemu... gdyż regularnie stosowałem sdilikon do okien...
Kup sobie X'a dostaniesz lepsze zawieszenie - warto poczekać. Jeśli z góry zakladasz, że nie wykorzystasz zawiasów na maxa zwykły także będzie ok.
- Renegade 800 model 2008 - nowy - do rejestracji 36 000 PLN
- Renegade 800 x - nowy - na razie niedostępny - ok 40 000 PLN
Więcej na:
http://www.atvonlinemagazine.com/latest ... page1.html
|
|
|
|
pitruch
Rejestracja: 08.06.2006 23:01 Posty: 620
Quad: Jambo
|
Wysłany: 06.09.2007 13:12
a czy cos wiadomo o tych amorach z wersji x? Firma kayaba to chyba do aut robi amory. Czy są tak samo dobre jak wyglądają? a wyglądają jak elki?!?
|
|
|
|
MATIS
Rejestracja: 02.03.2006 15:42 Posty: 2292 Miejscowość: SD
Quad: Outlander 800 XT-P srebrny (!)
Poprzednie quady: Aeon 220, Kawasaki KFX 700, Brute Force 750, Can-Am Renegate 800, Outlander 800 Max, Outlander 800, Outlander 1000 XMR, Outlander 1000 Max XTP
|
Wysłany: 06.09.2007 15:28
Wejdźcie po prostu na www.can-am.brp.com . Tam jest wszystko. Renegade na rok 2008 ma hamulec przedni i tylny osobno (dwie klamki i dwie pompy), a dodatkowo zintegrowany nożny. Poza tym poprawili blokadę przedniego dyfra Visco-Lock - szybciej się załącza i uszczelnili komorę CVT - teraz ma nie przeciekać.
Natomiast wersja X to pełen wypas. Ma dodatkowo:
1) aluminiową kierownicę z osłoną
2) regulowane amory (przód i tył)
3) czarne alu-fele z center-castem, które trzymają opony z dwóch stron
4) osłonę aluminiową pod ramą (ale resztę można dokupić za jakieś 560 USD)
5) czarny kolor, grafikę X i lepsze pokrycie kanapy X
6) osłony na ręce
Dla mnie bajka. Nie potrzeba nic więcej. Zobaczcie video.
3mka
_________________ Jazda na górskim rowerze jest równie fajna!
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 06.09.2007 19:04
Gdybym myślał o zakupie nowego Renegade to też zdecydował bym się na X.
Super grafika i kilka bardzo przydatnych modyfikacji w stosunku do "zwykłego".
To jest to. Trzeba chyba zmienić plany finansowe na przyszły rok.
|
|
|
|
Marcolife
Rejestracja: 14.09.2006 12:33 Posty: 481 Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
|
Wysłany: 06.09.2007 19:23
Brzmi bardzo zachęcająco, Bombardier zawsze mnie interesował ze względu na niespotykany u konkurencji silnik. Natomiast miał 3 powody, które go dyskwalifikowały w moich oczach:
1) zawias
2) hamulec
3) rama
Jeśli teraz producent poprawił dwa pierwsze punkty, to dokonał wielkiego kroku naprzód. Brawo dla menadżerów koncernu z Kanady. Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków.
Może doczekamy czasów, że Bombardier poprawi ramę. Mielibyśmy sprzęt idealny.
Miom zdaniem warto dołożyć kasę i brać Xa.
_________________ Życie na łonie przyrody odpowiada mi.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 06.09.2007 20:01
Marcolife napisał(a): Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków.
Patrzyłeś może co się dzieje w Polarisie na 2008 Jeśli nie to zerknij
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Marcolife
Rejestracja: 14.09.2006 12:33 Posty: 481 Miejscowość: z Marsa
Quad: Mitsubishi Zero
|
Wysłany: 06.09.2007 20:24
KoKoS napisał(a): Marcolife napisał(a): Nawiasem mówiąc, szkoda, że amerykański brat Polaris nie wyciąga takich oczywistych wniosków. Patrzyłeś może co się dzieje w Polarisie na 2008 Jeśli nie to zerknij
Oświeć mnie, proszę, bo byłem właśnie na stronie muzeum Polaris i dumny eksponat Sportsman ma się jak zawsze, inne gabloty też, zauważyłem, że Hawkeye stracił lotną nazwę i słusznie, bo to jakby muła nazywać mustangiem. Teraz także nazywa się Sportsman.
_________________ Życie na łonie przyrody odpowiada mi.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 06.09.2007 20:57
Visco-lock ma te same problemy co poprzednio.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 06.09.2007 21:07
Marcolife W Sportsmanie jest dużo newsów i udogodnień. M.in. więcej modeli ma Turf napęd i jest jeszcze kika innych poprawek. Silniki w sportowych atv pochodzą z stajni KTM, tak więc będą się szczycić wysokimi osiągami i jednocześnie maja niską wagę. W serii dostajemy dobry zawias FOXa, lub do SP SACHSy. Do sportowych felgi Douglas i Razr MX do SP alusy i oponki dobre ( nie pamiętam nazwy ). Więcej nie pamiętam
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 06.09.2007 21:37
KoKos, z tym zawiasem FOXa to chyba żart ? Wszyscy posiadający Outlawa których znam narzekają na te zawieszenie bo podobno kicha straszna.
Na Scramblerze jeździłem i też bez rewelacji jeśli chodzi o zawieszenie...
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 06.09.2007 22:41
Cytuj: Visco-lock ma te same problemy co poprzednio.
To znaczy jakie ?
Po rocznym użytkowaniu Outlandera nie miałem jakiś problemów z Visco.
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 07.09.2007 07:57
Kamikazeeee napisał(a): Na Scramblerze jeździłem i też bez rewelacji jeśli chodzi o zawieszenie...
Weź pod uwagę to że ten sprzęt waży 260kg i normalnie skacze....
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.09.2007 08:29
Takie Tomo, że w kamienistym terenie się nie sprawdza, za wolno zapina napędy. Tyle w temacie.
Trzeba jechać na większym gazie, żeby napęd był cały czas zapięty, co na kamieniach, gdzie masz ciągła zamianę przyczepności przy tej naiwerzchnii wykonujesz piękne salta. Niestety w modelu 2008 jest tak samo-mimo marketingowych haseł.
Pełne testy tu:
http://www.atvonlinemagazine.com/latest ... page1.html
|
|
|
|
tomo27
Rejestracja: 29.03.2007 21:06 Posty: 577 Miejscowość: Ogrodzieniec
Quad: moĹźe znowu kiedyĹ... na razie TJ
|
Wysłany: 07.09.2007 08:58
Shelton napisał(a): że w kamienistym terenie się nie sprawdza, za wolno zapina napędy
Takie to już uroki automatycznych blokad. Z tego co zauważyłem Hondzia zapina Torsen w podobnym czasie. Oczywiście są to moje spostrzeżenia bo nie mierzyłem tego co do tysięcznej sekundy. Dla moich amatorskich potrzeb i tak wolę Visco czy Torsen od ręcznie zapinanych blokad. Jest po prostu wygodniejszy i w razie potrzeby sam blokuje.
|
|
|
|