Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
Wysłany: 07.07.2010 11:29
Re: Nasze projekty
Shelton napisał(a):
brak pracy powoduje, że wracamy do naszych projektów:
w ten brak to nie uwierzę
bardziej w chęć zbudowania czegoś dla siebie i spełnienie marzeń odkładanych na półkę
_________________ Life's 2 short 2b slow
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 08.07.2010 19:42
Re: Nasze projekty
Kryzys na rynku to fakt i wszystkie firmy opowiadające, że jest inaczej z tej branży po prostu nie mówią prawdy. Chyba, zacznę sprzedawać węgiel, albo helikoptery
-- dodano 08.07.2010 20:42 --
Czasami trzeba zrobić coś dla siebie (prezent dla żony), własnymi rękami (ktoś kiedyś mi to zarzucał, że nie robię sam
Motocykl Royal Enfield 500cm przebudowany na maszynę trialową jaka brała udział w rajdach terenowych w latach 50 - 60tych.
Dopiero teraz zauważyłem, że RE ma hamulec nożny i biegi tak jakby odwrotnie. Z czego to wynika? Z tego, że zrobili go Anglicy na ruch lewostronny?
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 09.07.2010 21:06
Re: Nasze projekty
Tak to jest system dostosowany do ruchu angielskiego. Dodatkowo jedynka jest do góry a pozostałe trzy biegi w dół... luz wrzuca się specjalną małą dźwignią, ale tylko od biegu drugiego do czwartego na wciśniętym sprzęgle. Genialna sprawa. Dojeżdżasz do świateł, wciskasz na czwórce i masz luz.
danio_wawa
U-quad warszawski
Rejestracja: 27.01.2009 13:40 Posty: 1137 Miejscowość: prawie warszafka
Quad: zielony
Wysłany: 09.07.2010 22:36
Re: Nasze projekty
piękny sprzęt. procedura odpalania zapewniająca, że niepowołane osoby nie odjadą widać, że włożone w niego jest bardzo dużo pracy i serca
a dźwięk z wydechu SUPER jak by była rozsądna propozycja diesla w quadzie to od razu zamieniam swoje g7 na taki wynalazek.
_________________ Nadzieja - MATKA głupich
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 23.08.2010 16:36
Re: Nasze projekty
Co do diesla w quadzie to da się zrobić, niestety koszty samej adaptacji będą nie opłacalne. Co do odpalania - normalnie jest szarpaczka i silnik który mamy odpala z pierwszego pociągnięcia - ma dekompresator.
-- dodano 13.07.2010 22:54 --
Parę nowych zdjęć:
-- dodano 25.07.2010 15:01 --
Powli poszerzamy horyzonty. Kończymy motocykl Royal Enfield z silnkiem diesla 1 cylinder 416ccm. Powstał także nowy plan V2 o pojemności 600 -- 800cc też w wersji diesel:
-- dodano 30.07.2010 17:47 --
A tak wygląda nasza maszyna. Nie wykluczone, że koniec już bliski:
Czasami też robimy snorkle do dziwnych quadów Bombardier 400 MAXI :
-- dodano 12.08.2010 14:26 --
500cm stylizowany na bobera:
-- dodano 23.08.2010 17:36 --
Royal Enfield Diesel gotowy i jeździ już po Warszawie. Wszystkich chętnych obejrzenia i sprawdzenia za pomocą własnych organów zapraszamy do siedziby firmy:
Uczyłem się na swoich rzeczach nie na klientów jak to ma miejsce w jednej dużej firmie.
Ja znam drugą taką firmę gdzie zamiast mechaników pracują jacyś przypadkowi ludzie. Jak poprosiłem mechanika, by wyregulował gaźnik, bo strzela, to nie wiedział jak mnie spławić, co odpowiedzieć by mi tego nie zrobić (robiąc duże oczy)... Na koniec stwierdził, że może czyszczenie pomoże... Nie pomogło... Simmeringi wymieniają po 2 razy, bo leją... Osłona spodu - pogubione śrubki i oczywiście nie poskręcane... I taki drobiazg - nie założona spowrotem rurka odpowietrzająca dyfer... Idealnie chłodził się wodą i błotem Aha, co jeszcze - usunięcie najdrobniejszej usterki wiąże się z zostawieniem gada na minimum tydzień! Bywało dłużej (dokładnie te rzeczy, które opisałem). Więcej tam gada nie zostawię...
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 29.08.2010 21:28
Re: Nasze projekty
Adbem napisał(a):
Kurcze Shelton czemu Ty masz salon w Warszawie a nie w Poznaniu. Snorkele robisz tylko do konkretnych quadów czy możesz zrobić do każdego?
Zależy do jakiego modelu wszystko robimy ręcznie.
-- dodano 29.08.2010 22:28 --
Ostateczna wersja RE
Zwróćcie uwagę na wydech. Został owinięty, bo nie parzyć nogi i nie gotować paliwa w gaźniku. Cenna uwaga taśma izoluje do 70% ciepła z wydechu. Nie jest tania. 350pln za 15 metrów, ale jest tego warta. W trakcie pracy wydech można dotknąć ręką...
W przypadku samochodu to więcej chłodu pod maską, dla turbosprężarki czy intercoolera, czy samego zasysyu powietrza. Podobnie w quadzie, mniej ciepła do ogrzewania nóg. Kto ma Canama z silnikiem Rotaxa z pewnością zrozumie.
osama
ATV Expert
Rejestracja: 01.08.2008 17:30 Posty: 179 Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
Wysłany: 29.08.2010 23:02
Re: Nasze projekty
Przydało by się to w g7, można by zmniejszyć gotowanie się paliwa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum