Autor |
Wiadomość |
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 29.08.2010 23:43
Re: Nasze projekty
w sumie patent doskonały do każdego pojazdu, czy można kupować taką taśmę na mniejsze odcinki?
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 30.08.2010 07:53
Re: Nasze projekty
|
|
|
|
qzel
Rejestracja: 27.04.2009 19:54 Posty: 655 Miejscowość: okolice wałbrzycha
Quad: La Chupacabra
|
Wysłany: 30.08.2010 10:06
Re: Nasze projekty
jakie konsekwencje może nieść za sobą owinięcie wydechu taką taśmą ? redukuje ona oddawanie ciepła przez co sam wydech i spaliny nagrzewają się jeszcze bardziej, nie odbije się to na silniku ?
_________________ Kuba
Dziś mam szczęście - udało się dotrzeć, choć niejedno miejsce wzbudzało emocje
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 15.09.2010 13:12
Re: Nasze projekty
Poprawia opróżnianie cylindra. Większe ciśnienie spalin. Przelot masz bez zmian. Po to w silnikach turbodoładowanych stosuje się właśnie tego typu taśmy... -- dodano 15.09.2010 14:12 --Parę fotek z prozy życia: montaż tylnej wyciągarki Polaris RZR:
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 15.09.2010 13:31
Re: Nasze projekty
o....różne opony po lewej i prawej stronie
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 15.09.2010 13:48
Re: Nasze projekty
widać pilot lżejszy od kierowcy
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 22.09.2010 21:46
Re: Nasze projekty
Tak ma być to wersja na niesymetryczne podłoże -- dodano 22.09.2010 22:46 --Jak widać można dodać coś od siebie:
|
|
|
|
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
|
Wysłany: 23.09.2010 07:40
Re: Nasze projekty
już popieram projekt - z petem w zębach to jak ja
_________________ Life's 2 short 2b slow
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 24.09.2010 13:43
Re: Nasze projekty
Nie to on: -- dodano 24.09.2010 14:43 --Podwójny schowek i obandażowany wydech Yamaha G700:
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 24.09.2010 19:02
Re: Nasze projekty
Do tego, przez pewien czas były sprzedawane w salonach Indiana pod tą marką w USA:
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 24.09.2010 21:23
Re: Nasze projekty
Ja uważam, zupełnie coś innego. Zresztą historia to potwierdziła. Single są mniej skomplikowane, prostsze w obsłudze, lżejsze i szybsze. Dla tego RE było sprzedawane w salonach Indiana w USA. Znam historię Indiana Grześka i towarzyszyłem mu w chwili kiedy, go składał. Finalnie co designu, wolę ten angielski, motocykle HD w swojej formie są dla mnie za pretensjonalne. Co innego customy, bobbery na tej bazie.
|
|
|
|
jkarB12
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 17.02.2008 16:54 Posty: 1006 Miejscowość: Beskid Makowski
Quad: RYDWAN
|
Wysłany: 24.09.2010 21:42
Re: Nasze projekty
Z ciekawości, ten G700 ma 2 tłumiki? Było to jakoś strojone czy też standard. Czy ten komin za 2 tłumikiem to sztywna metalowa rura?
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 24.09.2010 22:03
Re: Nasze projekty
Dodatkowy drug tłumik wyciszający plus rura góry.
|
|
|
|
jkarB12
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 17.02.2008 16:54 Posty: 1006 Miejscowość: Beskid Makowski
Quad: RYDWAN
|
Wysłany: 24.09.2010 22:12
Re: Nasze projekty
Rozumiem, że bez power commandera itp. układów?. Często zmiany w układzie wydechowym mogą wpływac negatywnie na silnik.
Jeśli ciśnienie zwrotne jest zbyt wysokie, przepływ gazów przez cylinder ulega zahamowaniu. Powoduje to spadek mocy silnika, wzrost temperatury w komorach spalania (zwiększający emisję tlenków azotu) i przyspieszone zużycie (wypalanie) zaworów wydechowych.
Wartość ciśnienia zwrotnego zależy od długości układu wydechowego i rodzaju zastosowanych tłumików. Długość musi być tak dobrana, by powracająca w stronę silnika fala akustyczna odbita od końcówki rury wydechowej osiągała założone przez konstruktora ciśnienie w pobliżu zaworu wydechowego (fala ta odznacza się regularną oscylacją ciśnienia od minimum do maksimum).
Sam się kiedyś zastanawiałem nad 2 tłumikiem wyciszającym, ale stwierdziłem, że bez dodatkowej regulacji odpuszczam.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.09.2010 07:47
Re: Nasze projekty
Tak naprawdę powinien być mocno przelotowy, ale z dobrą matą wygłuszającą w środku. Mam taką wersję jak już gdzieś pisałem w motocyklu. Mały kawałek maty absorbującej na prostej rurze potrafi zdziałać naprawdę wiele. Powinien być Power Commander i zrobiony pomiar AFR. Do tego pomiar pirometrem temperatury przed modyfikacją na kolanku w okolicy głowicy i po. Tak się powinno to zrobić.
|
|
|
|