Ja myślę zrobić tak: - pomiar AFR i zapis danych - modyfikacja - tłumik wyciszający - pomiar AFR i porównanie z poprzednim pomiarem
Jeśli nie będzie znaczącej różnicy pomiędzy pomiarami to jest OK
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 04.10.2010 19:36
Re: Nasze projekty
Różnica będzie to nie ulega wątpliwości. Jeśli jest dobrze przelotowy to tylko wzbogaci nam mieszkankę co nie jest tak drastyczne, jak zubożenie. Gorzej jak przelot jest mniejszy i wzrasta temperatura w głowicy.
-- dodano 04.10.2010 20:36 --
Koniec prac. Motocykl gotowy.
xix
Rejestracja: 23.12.2008 18:05 Posty: 103 Miejscowość: Wrocław
Quad: XP grat-edition
Wysłany: 05.10.2010 18:24
Re: Nasze projekty
Bardzo ładnie wyszła całość, tylko pozazdrościć, ale mnie ciekawi ta stopka, czy ona nie jest czasami zakrótka, na każdym zdjęciu widać, że potrzeba cegły, bądź klocka drewnianego by motocykl stał na bocznej stopce.
Lazar
U-quad warszawski
Rejestracja: 19.08.2008 14:10 Posty: 3361 Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
Wysłany: 05.10.2010 18:26
Re: Nasze projekty
to jest celowy zabieg - żeby lepiej było widać sylwetkę motocykla na zdjęciu
_________________ Life's 2 short 2b slow
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
Wysłany: 05.10.2010 18:34
Re: Nasze projekty
Odgięła się od kopania silnika 5mm grubości blacha. Muszę zdjąć, oszlifować dorobić wzmocnienie i dospawać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum