Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Nasze projekty
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 06.05.2024 16:14



Odpowiedz  [ 185 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Nasze projekty 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 12.02.2010 18:57 
Nasze projekty
W dziale tym znajdziecie nasze projekty wraz z materiałem zdjęciowym, opatrzonym słowem komentarza. Przedstawimy Wam budowane przez nas prototypy rajdówek jak i zwykłe modyfikacje, które mogą się okazać pomocne.

Image

Image

-- dodano 12.02.2010 19:20 --

Honda Rincon - Cel: poprawienie wydajności układu chłodzenia
Wykorzystaliśmy dostępne na rynku radiatory wykonane z aluminium w technice CNC, ze względu na dobry przepływ i w miarę kompaktową budowę. Niestety wadą ich są dość wąskie nacięcia, podatne na zapychanie. Na szczęście na rynku można nabyć wersje robione do motocykli w postaci rzadko karbowanych cylindrów.

Image
Image
Image
Image

-- dodano 12.02.2010 19:39 --

Sprzęgło EPI Polaris RZR S 800 wersja Sport Utility

Wersja do opon do maksymalnego rozmiaru 28 cali.
Poprawia start i reakcję na gaz. Jak wiemy, układ wtryskowy i sprzęgłowy w RZRe jest dość agresywny, nawet delikatne wciśnięcie pedału przepustnicy powoduje nerwowe szarpanie. Zestaw ten niweluje tą przypadłość w bardzo dużym stopniu. Dodatkowo specjalna konstrukcja elementu drugiego koła powoduje, że w trakcie mocnego wciśnięcia gazu przy starcie moment o dużej wartości jest dłużej przekazywany na koła.

Sprzęgło EPI poprawia reakcję na gaz i powoduje poprawę dynamiki.
W skład zestawu wchodzą sprężyny dla obu kół wariatora, ciężarki, i element drugiego koła.
Jako opcję możemy zamówić pasek Heavy Duty - wzmocniony.

Image
Image
Image


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.09.2005 22:40
Posty: 6185
Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
PostWysłany: 13.02.2010 14:01 
Re: Nasze projekty
coś takiego nie jest dobrym pomysłem?
Image

Sam bym to założył na dolny wąż doprowadzający wodę do chłodnicy


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 24.02.2010 20:11 
Re: Nasze projekty
Tak ten patent był robiony początkowo dla motocykli do chłodzenia oleju. Wiele lat temu sprzedowano to do modeli Harley Davidson, później jako radiator do węża z wodą.

-- dodano 13.02.2010 15:39 --

Polaris RZR wersja przeprawowa silnik Webera 72KM
Projekt nie został jescze ukończony. Część prac jest robiona na zewnątrz. Celem projektu byłu zbudowanie pojazdu który można sklasyfikować pomiędzy lekkimi samochodami terenowymi, a quadami. Wybór padł na Polarisa RZR. Pierwszą poważną przeróbką była wymiana silnika z seryjnego prawie 50KM na silnik Webera o mocy 72KM. Przeróbka pociągnęła za sobą kompletną przebudowę mocowań, sprzęgła, układu elektrycznego, chłodzenia, zmiany w ramie i wahaczach etc.

Image
Image
Image
Image

Założono także zawieszenie firmy Ohlins, gdyż fabryczne amortyzatory poprostu się wylały w połowie drugiego rajdu.

Pojazd z przodu ma przerobioną ramę pod ciężarówkową wyciągarkę Warna, która poza zanacznie przesadzonym uciągiem, ma być znacznie szybsza niż inne eletryki i móć próbować nawiązać walkę z wyciągarkami mechanicznymi czy hydraulicznymi.
Image
Reszta relacji niebawem.

-- dodano 24.02.2010 21:11 --

Następny nasz projekt i naszego dobrego kolegi Seby78 opuszcza nasz warsztat. Więcej zdjęć szukajcie w wątkach o RZRe na forum i na najbliższych rajdach:

Image


 
Profil Facebook WWW
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 25.02.2010 22:15 
Re: Nasze projekty
Dzięki chłopaki, strasznie mi się podoba wynik Waszych prac.

Co jeszcze mi się podoba to podejście Wasze do klienta. Sprzęt zrobiony, weź pojeździj, sprawdź, stestuj, wróc na poprawki wtedy zapłacisz. Wtedy wiem, że płacę za coś z czego na pewno będę zadowolony.


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 25.02.2010 22:32 
Re: Nasze projekty
Jak wygrasz to będzie dla nas najlepsza zapłata.

Image

Image

Image

Image

Image


 
Profil Facebook WWW
U-quad warszawski
U-quad warszawski
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2009 13:40
Posty: 1137
Miejscowość: prawie warszafka
Quad: zielony
PostWysłany: 25.02.2010 22:38 
Re: Nasze projekty
piękny sprzęt.
gratuluję właścicielowi :okok: :okok: :okok:
a ten warn z tyłu to jakiś nowy model? czerwony?
a jakieś jeszcze foty z przodu..

_________________
Nadzieja - MATKA głupich


 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 25.02.2010 22:40 
Re: Nasze projekty
To WARN 3.0 XT - limitowana edycja na iluśtam lecie firmy
W Polsce jest chyba jedna - moja :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.07.2007 14:09
Posty: 1214
Miejscowość: Warszawa okolice
Quad: Byl i już pewnie nie będzie
PostWysłany: 25.02.2010 22:43 
Re: Nasze projekty
Wcześniej był w Twoim G7 ...?? Czy się mylę...?? :mysli:

_________________
ROMANIA 2009 - ZDJĘCIA TUTAJ


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 25.02.2010 22:48 
Re: Nasze projekty
Najlepsze, że sprzęgło - jego blokada w tym warnie pracuje tak miękko, że wrzuca się jednym paluszkiem, czego nie można powiedzieć o nowym Warnie. Z przodu jest 4.0 ka.


 
Profil Facebook WWW
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 26.02.2010 08:12 
Re: Nasze projekty
Tak, wcześniej był w G7. Po krótkiej przygodzie z 30RT i zapałaniem do niej uczuciem nienawiści pojawił się właśnie ten czerwony WARN. I dzielnie sobie radzi.


 
Profil
U-quad warszawski
U-quad warszawski
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.08.2008 14:10
Posty: 3361
Miejscowość: Warszawa
Quad: R815
PostWysłany: 26.02.2010 13:03 
Re: Nasze projekty
tak czy siak nie mogę się doczekać spotkania na żywo z tym potworem, zapisuję się na jazdę próbną ;)
naprawdę widać kawał solidnej roboty, gratuluje pomysłu i wykonania

_________________
Life's 2 short 2b slow


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 27.02.2010 00:02 
Re: Nasze projekty
Image

Image

Image

-- dodano 27.02.2010 01:02 --

Kolejne modyfikacje białego RZRa już po 8 marca. Rodzą się następne pomysły :D


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 27.02.2010 08:11 
Re: Nasze projekty
silnik Webera 72KM :?:
:^^D:

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 27.02.2010 10:26 
Re: Nasze projekty
To pytanie do Seby. Na razie to co jest w zupełności wystarczy. Weber poza ceną ma tą wadę, że wymaga przestawiania ramy i przebudowy całego zewnętrznego osprzętu.


 
Profil Facebook WWW
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 27.02.2010 11:45 
Re: Kawasaki BF750 usera Areckiego może być Twój!
Wymienię co zostało zmienione:

- pasy Sparco
- snorkle (oba CVT i ssący)
- osłona spodu Riccochet
- mocowanie wyciągarki Warn 4.0 - patent własny - bo normalnie jest problem ze zmieszczeniem
- mocowanie tylnej wyciągarki Warn 3.0 - patent własny
- mocowanie akumulatora OPTIMA
- boczne orurowanie (fabryczne Polaris)
- ledy przód tył
- przednia pół szyba
- przerobienie mocowań chłodnicy - fabryczne w trakcie wypadku wbijają się w jej boki...
- wydech Two Brothers z wyciszczem
- przeniesienie regulatora napięcia
- zabezpieczenie odmy silnika przed zaciągnięciem wody
- masę innych drobnyc rzeczy które nie sposób wymienić ;)
- OMFy tu mnie Seba zaskoczył - widocznie nie chciał kupić u mnie ;)
- metromierz mini Eploxna
- Roadbook Touratech
- plus montaż sterowania do obu.

został jeszcze
Power Commander V i strojenie - dwie nie zależne mapy paliwa
osłony wahaczy


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 185 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.