gt82 napisał(a):
Front Gear Case Oil
Mówisz o przekładni przykreconej z przodu silnika z wyjściem na przedni napęd? . Nie pamiętam dokładnie ale tam chyba jest śrubka przelewowa, wykrecasz ja i wlewsz olej aż wpłynie z tego otworu. Śrubki powinna być z przodu przekładni mniej więcej w połowie jej wysokości. Nie należy wlewac za dużo oleju bo może uszkodzić uszczelniacze -dotyczy się to wszystkich przekładni, także mostów.
Co do predosciomierza to nie pomogę. U mnie tego nie było.
Oleju do mostów "wchodzi" naprawdę mało. Z tyłu chyba 0,2 l i podobnie z przodu. Jak masz takie masło to wlej do niego 0,2 l oleju i przejedzie kawałek- bez szalenstw i spuść to co tam będzie. Świeży olej powinien rozpuścić masło. Zrób tak ze 2 razy.
Jak będziesz rozbierał cylinder to najpierw zawieź do szlifierza niech pomierzy i powie co i jak. Prawdopodobieństwo wystarczy kupić nadwymiarowy tłok i nie ma potrzeby tulejowania. Po co pchać się w dodatkowe koszty. Jak już będziesz znał skrajny wymiar to zamawiasz tłok i dodajesz wszystko do szlify. Dopasuje cylinder do nowego tłoka.
Hamulce: przód zapowietrzony - zanim zaczniesz odpowietrzac to przygotuj sobie płyn hamulcowy i odkręć pokrywke na zbiorniczku na plyn przy rączce na kierownicy. Wchodzi tam niewielka ilość płynu i podczas odpowietrzania trzeba na bierzaco dolewac bo może ponownie się zapowietrzyc.
Tył- myślę że szczęki są zaolejone. Najlepiej rozbierz i sprawdź. Hamulce jednak powinne być sprawne
Twój model Hondy to tak jak masz na naklejce z przodu. TRX 300 FW i model BIG RED. Mialem dokładnie taka sama tylko inny rocznik - 1989
-- dodano 30.10.2016 08:48 --Dlaczego nie mogę edytować postu?? Słownik pozmieniał mi słowa wrrrrrrrr. I chcę to skorygować.
Co do nazwy to Big Red to chyba nazwa handlowa. Model to TRX 300 FW i tak podawaj przy zamawianiu części .