|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamil100
Rejestracja: 04.12.2017 23:57 Posty: 2
Imię: Kamil
Quad: Honda Rincon TRX 650
|
Wysłany: 05.12.2017 00:55
Problemy Honda TRX 650
Witam Od niedawna jestem posiadaczem Hondy Rincon TRX 650 2003r. Chciałbym doprowadzić sprzęt do ładu, a więc mam do was kilka pytań:
1. Przy prawym hamulcu znajdują się dwa styki elektryczne, do których są podłączone przewody, jeden do świateł stopu a do jakiej funkcji jest drugi? Ze względu na to że jeden przewód jest urwany nie mogę zlokalizować gdzie był. 2. Czy przewody wychodzące z dołu gaźnika są od grzałki? Jeżeli tak to czy powinny być podpięte do napięcia włączonego razem z zapłonem? 3. Na forum wyczytałem że do tego silnika leje się 3,9l oleju, ja wlałem 3,7l i jest ponad stan na miarce, oczywiście olej był zlany do czysta i został wymieniony filtr. 4. Miałem problem z wrzucaniem biegów ponieważ przy próbie włączenia biegu skrzynka biegów strasznie zgrzytała. Na forum znalazłem post z podobnym problemem do mojego, rozwiązaniem była regulacja obrotów na biegu jałowym. Zrobiłem jak zalecano, ale kiedy obroty są zbyt wysokie- przy włączaniu biegu mocno zgrzyta, gdy wyreguluje tak, żeby dobrze wchodziły biegi- przy normalnym przyspieszaniu i jeździe jest dobrze, lecz przy raptownym dodaniu gazu silnik gaśnie i strzela z tłumika. Czy to może być wina gaźnika? 5. Jaki sklep internetowy polecacie? Chciałbym kupić w jednym miejscu wszystkie elementy(np. filtr powietrza, zestaw naprawczy pompy hamulcowej, końcówka drążka kierowniczego, przegub...)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Kamil100, 05.12.2017 00:55, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 05.12.2017 08:49
Re: Problemy Honda TRX 650
Co do przełącznika na kierownicy jeden odpowiada za światło stopu a drugi za odpalanie na biegu , czyli jak maszynka jest na biegu po wciśnięciu hamulca powinna odpalić , jeśli nie odpala to znaczy ,że przycisk który jest w tym mały ustrojstw jest wciśnięty lub się zaciął , co do zgrzytów to spróbuj wyregulować linkę od zmiany biegów , regulacji możesz dokonać w dwóch miejscach pod zbiornikiem paliwa i z tył silnika gdzie jest łapka od zmiany biegów która wchodzi do tylnej części skrzyni biegów , olej się sprawdza po odpaleniu maszynki (bez dodawania gazu czekamy 5 minut) gasimy i po 2 minutach sprawdzamy nie wkręcając bagnetu , ogólnie to ja sprawdzam tak ,że rozgrzewam sprzęt 5 minut gaszę i po 30sekundach sprawdzam jeśli stan jest w połowie kreski min i max lub trochę mniej to znaczy że jest oki , co do gaźnika to się nie wypowiem bo mam model na wtrysku , ale jeśli sprzęt ci strzela z wydechu to znaczy ,że nie przepala paliwa (za dużo paliwa za mało powietrza) , co do sklepu musisz poszukać sam jest ich trochę . Najlepiej jak ściągniesz sobie serwis manuala i będziesz miał wszystko podane na tacy , obroty silnika muszą być też odpowiednie, tak dla sprostowania w modelach 680cmm obroty wynoszą 1400+-50
|
|
|
|
Kamil100
Rejestracja: 04.12.2017 23:57 Posty: 2
Imię: Kamil
Quad: Honda Rincon TRX 650
|
Wysłany: 05.12.2017 22:27
Re: Problemy Honda TRX 650
jarecki13Dziękuje bardzo za szybką odpowiedź. Pozostaje tylko kwestia tego gaźnika, ale jak sobie nie poradzę to zaprowadzę do fachowca
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|