Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Pięta Achillesowa Grizzlaka - Ślizganie się paska
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 07.06.2024 01:42



Odpowiedz  [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Pięta Achillesowa Grizzlaka - Ślizganie się paska 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 17.12.2006 21:29 
Cześć jestem nowy,ale się trochę bawię przy swoim miśku,miałem podobny problem przy zakładaniu snorkela[silikon powodował zsuwanie się rur]ja zastosowałem loktajt taki klej do śrub [akurat był pod ręką]posmarowałem i założyłem rury ,a na drugi dzień mocno skręcałem,przejechałem na takich połączeniach z 300km dość ciężkiego terenu i na razie mam spokój
może inni mają jakiś ciekawe pomysły :P


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 17.12.2006 21:45 
Jeszcze raz ja ,jak pisałem posta dostałeś odpowiedź od BIG BŁOTO, jeżeli chodzi o dolot powietrza też miałem dylemat zajęło mi to trochę czasu
Rozwiązałem to następująco;doprowadziłem dwie rury fi 50 i dodatkowo trzecią[takie mini turbo]od skrzyni pasowej[ze skrzyni jedna fi 50 rozgałęzienie na fi 40 do filtra]
spadku mocy nie zauważyłem rury mam wyciągnięte ze 20cm ponad kierownicę
i mogę bezstresowo pływać :lol:


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.11.2005 15:05
Posty: 169
Miejscowość: pod wawa (KCN)
Quad: miski male dwa
PostWysłany: 17.12.2006 23:47 
wrzuc fotki :) strasznie zainteresowalo mnie Twoje rozwiazanie


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 18.12.2006 07:33 
Postaram się to zrobić jak najszybciej[idą święta mam dużo roboty]
pierwsza wolna chwila i wrzucam
jeżeli będą jakieś pytania służę pomocą[myślę,że patent jest dobry]
na razie cześć


 
Profil Facebook
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 18.12.2006 20:26 
A ja mam trochę inne info co do paska.

A mianowicie po 4 000 km mi po prostu pękł. NA szczęście awaria nie w szczerym polu ale prawie pod domem - zaledwie 500 m pchania pod górkę. Te 500 m to jak 500 km jazdy. Ale dobiłem i tera warsztatuję miśka gdzie trzeba.

Zatem niezbędne do naprawy - nowy pasek - wariator - zmiana sprzęgła i inne bajery (jakieś zimeringi itp.). Na szczęście wymiana ta tuningowe podzespoły o wyższej żywotności.

I tak nie obędzie się bez $$$ - ale to miałem już wliczone w koszy zabawy - z ZAŁOŻENIA :-)

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 19.12.2006 01:21 
.
a jaki to koszt jesli można wiedziec?

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 20.12.2006 22:19 
Zależy.

Mnie to prawdopodobnie wyniesie ok 1300 zł (wariator, skrzynia i pasek).

Reszta to już wolisz nie wiedzieć - bo przy okazji trochę chyba poszaleję ze względu na wydatki świąteczne ;-)

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 23.12.2006 19:13 
cześć postaram się wrzucić jedno zdjęcie na próbę
Image


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 23.12.2006 19:25 
Robię to pierwszy raz coś mi nie wychodzi
Image


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 23.12.2006 19:30 
Jak to robicie żeby zdjęcie było od razu na stronie forum?
chciałbym je od razu opisać


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 15:22
Posty: 21
Miejscowość: Koszalin
Quad: Yamaha Grizzly 700
PostWysłany: 23.12.2006 19:39 
Dariusz Nickel napisał(a):
Jak to robicie żeby zdjęcie było od razu na stronie forum?
chciałbym je od razu opisać


Przeczytaj to:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=2257

_________________
Pozdrawiam,
sekret7


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 23.12.2006 21:43 
Przeczytałem,ostatnie mi przeszło ale jakoś dziwnie
w instrukcji nie jest napisane jak zrobić żeby było na czerwono[żeby od razu otwierało zdjęcie lub żeby przy czytaniu pojawiało się zdjęcie między tekstem]
pomóżcie bo to co zrobiłem jest mało czytelne mam jeszcze kilka zdjęć snorkela ale musiałbym dodać jakiś opis


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.12.2005 10:51
Posty: 118
Quad: Suzuki LT-R450
PostWysłany: 23.12.2006 22:45 
http://dariusz-nickel.fotosik.pl/zdjecia/1.html


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 23.12.2006 22:56 
Super, ale po co ci aż cztery rury?
P.S. Do czego służą te przełączniki w miejsu "ostrzeżeń" Yamahy? :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.10.2006 21:08
Posty: 273
Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
PostWysłany: 23.12.2006 23:09 
Jedna dolot do przekładni,druga wylot z przekładni,trzecia i czwarta dolot do filtra
zastosowałem dwie żeby nie brakowało powietrza na wysokich obrotach[niektórzy mieli z tym problemy] dodatkowo doprowadziłem powietrze z trujnika[zdjęcie]od przybytku głowa nie boli
takie ala doładowanie[nie zauważyłem spadku mocy]
co do włączników[halogen tylny ,przedni,kierunki i sygnał]


 
Profil Facebook
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.