Autor |
Wiadomość |
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 17.12.2006 21:29
Cześć jestem nowy,ale się trochę bawię przy swoim miśku,miałem podobny problem przy zakładaniu snorkela[silikon powodował zsuwanie się rur]ja zastosowałem loktajt taki klej do śrub [akurat był pod ręką]posmarowałem i założyłem rury ,a na drugi dzień mocno skręcałem,przejechałem na takich połączeniach z 300km dość ciężkiego terenu i na razie mam spokój
może inni mają jakiś ciekawe pomysły
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 17.12.2006 21:45
Jeszcze raz ja ,jak pisałem posta dostałeś odpowiedź od BIG BŁOTO, jeżeli chodzi o dolot powietrza też miałem dylemat zajęło mi to trochę czasu
Rozwiązałem to następująco;doprowadziłem dwie rury fi 50 i dodatkowo trzecią[takie mini turbo]od skrzyni pasowej[ze skrzyni jedna fi 50 rozgałęzienie na fi 40 do filtra]
spadku mocy nie zauważyłem rury mam wyciągnięte ze 20cm ponad kierownicę
i mogę bezstresowo pływać
|
|
|
|
sXat
Rejestracja: 06.11.2005 15:05 Posty: 169 Miejscowość: pod wawa (KCN)
Quad: miski male dwa
|
Wysłany: 17.12.2006 23:47
wrzuc fotki strasznie zainteresowalo mnie Twoje rozwiazanie
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 18.12.2006 07:33
Postaram się to zrobić jak najszybciej[idą święta mam dużo roboty]
pierwsza wolna chwila i wrzucam
jeżeli będą jakieś pytania służę pomocą[myślę,że patent jest dobry]
na razie cześć
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 18.12.2006 20:26
A ja mam trochę inne info co do paska.
A mianowicie po 4 000 km mi po prostu pękł. NA szczęście awaria nie w szczerym polu ale prawie pod domem - zaledwie 500 m pchania pod górkę. Te 500 m to jak 500 km jazdy. Ale dobiłem i tera warsztatuję miśka gdzie trzeba.
Zatem niezbędne do naprawy - nowy pasek - wariator - zmiana sprzęgła i inne bajery (jakieś zimeringi itp.). Na szczęście wymiana ta tuningowe podzespoły o wyższej żywotności.
I tak nie obędzie się bez $$$ - ale to miałem już wliczone w koszy zabawy - z ZAŁOŻENIA
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
maciekkrk
Rejestracja: 23.10.2006 20:17 Posty: 778 Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
|
Wysłany: 19.12.2006 01:21
.
a jaki to koszt jesli można wiedziec?
_________________ //edited REGULAMIN
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 20.12.2006 22:19
Zależy.
Mnie to prawdopodobnie wyniesie ok 1300 zł (wariator, skrzynia i pasek).
Reszta to już wolisz nie wiedzieć - bo przy okazji trochę chyba poszaleję ze względu na wydatki świąteczne
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 23.12.2006 19:13
cześć postaram się wrzucić jedno zdjęcie na próbę
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 23.12.2006 19:25
Robię to pierwszy raz coś mi nie wychodzi
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 23.12.2006 19:30
Jak to robicie żeby zdjęcie było od razu na stronie forum?
chciałbym je od razu opisać
|
|
|
|
sekret7
Rejestracja: 19.11.2003 15:22 Posty: 21 Miejscowość: Koszalin
Quad: Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 23.12.2006 19:39
Dariusz Nickel napisał(a): Jak to robicie żeby zdjęcie było od razu na stronie forum? chciałbym je od razu opisać
Przeczytaj to:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=2257
_________________ Pozdrawiam,
sekret7
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 23.12.2006 21:43
Przeczytałem,ostatnie mi przeszło ale jakoś dziwnie
w instrukcji nie jest napisane jak zrobić żeby było na czerwono[żeby od razu otwierało zdjęcie lub żeby przy czytaniu pojawiało się zdjęcie między tekstem]
pomóżcie bo to co zrobiłem jest mało czytelne mam jeszcze kilka zdjęć snorkela ale musiałbym dodać jakiś opis
|
|
|
|
Pawel-Pol
Rejestracja: 27.12.2005 10:51 Posty: 118
Quad: Suzuki LT-R450
|
Wysłany: 23.12.2006 22:45
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 23.12.2006 22:56
Super, ale po co ci aż cztery rury?
P.S. Do czego służą te przełączniki w miejsu "ostrzeżeń" Yamahy?
|
|
|
|
Buben
Rejestracja: 09.10.2006 21:08 Posty: 273 Miejscowość: okolice Kępna
Quad: Yamaha gryzly 660
|
Wysłany: 23.12.2006 23:09
Jedna dolot do przekładni,druga wylot z przekładni,trzecia i czwarta dolot do filtra
zastosowałem dwie żeby nie brakowało powietrza na wysokich obrotach[niektórzy mieli z tym problemy] dodatkowo doprowadziłem powietrze z trujnika[zdjęcie]od przybytku głowa nie boli
takie ala doładowanie[nie zauważyłem spadku mocy]
co do włączników[halogen tylny ,przedni,kierunki i sygnał]
|
|
|
|