Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - FENOMEN Yamahy 450
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 22.05.2024 10:48



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
FENOMEN Yamahy 450 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2003 19:16
Posty: 22
Miejscowość: Częstochowa
PostWysłany: 27.02.2004 22:21 
FENOMEN Yamahy 450
na czym polega fenomen 450??[chodzi mi o silnik] pzrecierz jest ma mniejszy silnik od Rapiego. wytlumaczcie mi to!! :D
tuningowany Raptor nie daje sobie z seryjna rady pzreciez ma ok. 80KM?? odpiszcie!! nara
:szok: he he

_________________
niemozliwe nie istnieje.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2003 13:51
Posty: 9
Miejscowość: 15 km od Wadowic
Quad: Raptor 660
PostWysłany: 29.02.2004 16:47 
450 jest szersza, lżejsza i ma lepiej zbudowany silnik dzięki czemu ma większa moc którą może lepiej wykorzystać na zakrętach i prostych i tym sposobem zwyciężać na zawodach

_________________
Raptor górą :)


 
Profil

Rejestracja: 17.11.2003 15:34
Posty: 33
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
PostWysłany: 29.02.2004 19:39 
YFZ450S
Silnik YFZ450S został zapożyczony z motocykla crossowego.Bardzo lubi wysokie obroty, im wyższe tym większa moc.Bardzo dużo robi waga, jest około 20kg lżejszy od Raptora :szok:.Jest to kolosalna różnica.

_________________
Marcin Grochowski


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2003 19:16
Posty: 22
Miejscowość: Częstochowa
PostWysłany: 02.03.2004 20:44 
dzięki!!!!!!!! ale chodzi mi o to jak on jest zbudowane co ma on czego nie ma silnik rapiego?? jak z 450cc jest 48 koni a 660cc 44 (chyba) to tylko ze wzgledu na obroty????

_________________
niemozliwe nie istnieje.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 17.11.2003 15:34
Posty: 33
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
PostWysłany: 02.03.2004 23:53 
Silniki
Silnik Raptora to przestarzała konstrukcja.Ma dużą pojemność ale stosunkowo małą moc.Czyni to go prawie bezawaryjnym, nie jest poprostu wysilony-jest troszeczke odprężony (mówie o seryjnym).Ratuje go dosyć wysoki moment obrotowy, który pozwala mu na dynamiczną, elastyczną jazdę.W jego silniku jest jeden wałek rozrządu i 5 zaworów.
W YFZ450 silnik ma dwa wałki, tytanową głowice z 5 zaworami i uwielbia wysoko się kręcić.(ma inne nastawy,inny tłok,inną komore spalania,inne zawory,głowice,wał korbowy,...).Technika idzie do przodu, konstruktorzy stają na głowie, żeby z jak najmniejszych pojemności uzyskiwać jak największe moce.Fabryczny silnik YFZ450 jest wysilony, pracuje inaczej niż serce Raptora.
To proste, popatrzmy na Fiata126p, który ma starą konstrukcje silnika.Jego moc oscyluje w granicach 23KM.Porównajmy z nim Fiata Seicent o pojemności 700ccm.Jego moc jest dwa razy większa.Polonez 1600ccm(około 80KM) i inny nowy samochód o tej pojemności(ponad 100KM).Wniosek:nowsze konstrukcje, mniejsze pojemności ale większe moce.

_________________
Marcin Grochowski


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.11.2003 19:16
Posty: 22
Miejscowość: Częstochowa
PostWysłany: 04.03.2004 21:13 
no i o to chodzilo
DZIEKUJE MRCIN!! SPOKO JESTES. no to tyle dzięki za dyskusje :D

_________________
niemozliwe nie istnieje.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 15.11.2003 16:45
Posty: 42
Miejscowość: białystok
Quad: G 700,CORVETTA STINGRAY 1976
PostWysłany: 20.01.2005 17:57 
witam
potrzebuje pomocy od doswiadczonych użytkowników YFZ 450 aby podpowiedzieli jakie produkty tuningowych firm sa warte zastosowania.dzięki


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.