Moduł tuningowy, tym razem do quadów marki Yamaha RHINO – Grizzly -RAPTOR.
Moduł zapłonowy
Yamaha RHINO 660 – Grizzly - Raptor 600/700 – montowany fabrycznie jako standard (wersja: EEC, L7e, UE) w następujących modelach poniżej:
* gaźnik: Mikuni BSR42 ;
* moc maksymalna: 15.0kW/20KM – 5800 obr./min.
* moment obrotowy: 27.5 N.m/4500 obr./min.
* obroty biegu wstecznego – ograniczone;
* wersja modułu: UE (EEC).
* numer katalogowy modułu (standard):
- 5UG-85540-10-00,
- 5KM-85540-10-00,
- 5UG-85540-00-00.
2012 Rough Rider 700
ATV & SxS 2012 Rough Rider 700
2011 Motobishi 700
ATV & SxS 2011 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2011 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2011 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2011 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2011 Powermax 700 500
ATV & SxS 2011 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2011 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2011 Rough Rider 500
2010 Motobishi 700
ATV & SxS 2010 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2010 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2010 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2010 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2010 Powermax 700 500
ATV & SxS 2010 Powermax 500
Rough Rider 500
ATV & SxS 2010 Rough Rider 500
2009 Motobishi 700
ATV & SxS 2009 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2009 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2009 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2009 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2009 Powermax 700 500
ATV & SxS 2009 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2009 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2009 Rough Rider 500
2008 Motobishi 700
ATV & SxS 2008 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2008 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2008 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2008 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2008 Powermax 700 500
ATV & SxS 2008 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2008 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2008 Rough Rider 500
2007 Motobishi 700
ATV & SxS 2007 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2007 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2007 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2007 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2007 Powermax 700 500
ATV & SxS 2007 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2007 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2007 Rough Rider 500
Yamaha YXR 660 Rhino
ATV & SxS 2007 Yamaha YXR 660 Rhino
ATV & SxS 2007 Yamaha YXR 660 Rhino 4x4
ATV & SxS 2007 Yamaha YXR 660 Rhino 4x4 Special Edition
2006 Motobishi 700
ATV & SxS 2006 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2006 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2006 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2006 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2006 Powermax 700 500
ATV & SxS 2006 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2006 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2006 Rough Rider 500
Yamaha YXR 660 Rhino
ATV & SxS 2006 Yamaha YXR 660 Rhino 4x4
ATV & SxS 2006 Yamaha YXR 660 Rhino 4x4 Special Edition
2005 Motobishi 700
ATV & SxS 2005 Motobishi 700 500
ATV & SxS 2005 Motobishi 500
Nordik Motors 700
ATV & SxS 2005 Nordik Motors 700 500
ATV & SxS 2005 Nordik Motors 500
Powermax 700
ATV & SxS 2005 Powermax 700 500
ATV & SxS 2005 Powermax 500
Rough Rider 700
ATV & SxS 2005 Rough Rider 700 500
ATV & SxS 2005 Rough Rider 500
Motobishi 500 2005-2011
Motobishi 700 2005-2011
Nordik Motors 500 2005-2011
Nordik Motors 700 2005-2011
Powermax 500 2005-2011
Powermax 700 2005-2011
Rough Rider 500 2005-2011
Rough Rider 700 2005-2012
Yamaha YXR 660 Rhino 2004-2007
Yamaha YXR 660 Rhino 4x4 2006-2007
Yamaha YXR 660 Rhino 4x4 Special Edition 2006-2007
Yamaha YXR 660 Rhino
ATV & SxS 2005 Yamaha YXR 660 Rhino 2004
Yamaha YXR 660 Rhino
ATV & SxS 2004 Yamaha YXR 660 Rhino.
- Tuningowy moduł zapłonowy, zastępuje wszystkie dotychczasowe moduły standardowe, gwarantując moc silnika:
* gaźnik: Mikuni BSR42;
* maksymalna moc: 28kW/
38KM – 7400-
12500 obr./min.;
* maksymalny moment obr.: 51.0 Nm – 5500 obr./min.;
* ograniczone obroty biegu wstecznego –
odblokowane (16,09344 km/h);
* wersja modułu: - (
EPA);
* ciągły zmienny parametr wyprzedzenia zapłonu w zakresie: (BTDC-6°-28°±1°/12500 obr./min. już od 210 obr. /min.~(12500±100) obr./min. max. (szeroka mapa kąta wyprzedzenia zapłonu - XXL) szczegóły na załączonym wykresie poniżej:
Zauważalna różnica obrotów z załączonego zdjęcia poglądowego (~6700 obr./min.) nie pozwala odpowiedzieć na pytanie, o ile wzrośnie rzeczywista moc i prędkość końcowa pojazdu, ponieważ na dzień dzisiejszy nie zostały przeprowadzone testy na terenie Polski.