Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha 250 kopci, bierze sporo oleju i teraz ju nie pali
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05.06.2024 23:31



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Yamaha 250 kopci, bierze sporo oleju i teraz ju nie pali 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 12.01.2006 16:29
Posty: 36
Miejscowość: Olesno
PostWysłany: 11.12.2006 18:32 
Yamaha 250 kopci, bierze sporo oleju i teraz ju nie pali
Witam

Tak jak w temacie. Zaczeło się z 4 miesiace temu. Najpierw zacząl dosyć mocno kopcić na bialo, pozniej z czasem zaczął brać coraz wiecej oleju( 50ml na 70-80 km ), a teraz nagle przestał palić. Ma ktoś jakiś pomysł ? Olesj zawsze miał.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 11.12.2006 18:49 
.
a stary był? może umarł...


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.11.2006 23:41
Posty: 174
Miejscowość: Poznań
Quad: Kymco MXer 150
PostWysłany: 11.12.2006 19:59 
Re: Yamaha 250 kopci, bierze sporo oleju i teraz ju nie pali
vader napisał(a):
Witam

Tak jak w temacie. Zaczeło się z 4 miesiace temu. Najpierw zacząl dosyć mocno kopcić na bialo, pozniej z czasem zaczął brać coraz wiecej oleju( 50ml na 70-80 km ), a teraz nagle przestał palić. Ma ktoś jakiś pomysł ? Olesj zawsze miał.


Dymil na bialo?

No to zdejmij glowice i zobaczysz czy to usaczelka pod glowica, zawory, czz może cos się porobilo z tlokiem/cylindrem. A nie dostala się czasem woda do silnika kiedys? Woda czasem nie ubywala z ukladu chlodniczego? I czy ta woda wyglada i pachnie normalnie? Sprawdzales czy nie ma wody w filtrze powietrza albo w zbiorniku paliwa?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 11.12.2006 20:21 
Jeśli kopci, i ubywa oleju to poszły prawdopodobnie uszelniacze na zaworach, lub pierscień olejowy. Obydwie usterki wymagają rozbiórki silnika. A jeśi zdechł i nie chce odpalić to prawdopodobnie zużyły się także pierścienie sprężające (może też być to zarzucona olejem świeca - nagar).

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 12.01.2006 16:29
Posty: 36
Miejscowość: Olesno
PostWysłany: 12.12.2006 19:06 
Witam

naprawde wielkie dzięki za odpowiedzi. No rzeczywiście zaczelo się to dziac od momentu jak się trochę podtopił. Młody to on nie jest ale był rozbierany z pol roku temu i podobno nic nie zapowiadało jego "śmierci". Jeżeli będzie to cos zwiazanego z wodą to gdzie moge ewentualnie poszukiwać części do niego ? jest to Yamaha moto4 250 86-88? rocznik.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 12.12.2006 19:13 
Uszczelniacze dostaniesz nawet na peno w Yamasze, a nie wiem czy i nie w Larssonie. Co do kompletu pierścieni - też próbuj w serwisie, lub po prostu daj do dorobienia. Są firmy które się w tym specjalizują, i oferują bardzo dobre wyroby za w miarę nie wygórowaną cenę.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 12.01.2006 16:29
Posty: 36
Miejscowość: Olesno
PostWysłany: 18.12.2006 17:58 
witam. a więc tak, znajomy zmierzyl Ciśnienie na tłoku i raz to było 5 a raz 7. wie ktoś może o co może chodzić i jakie mogą być ewentualne koszty naprawy ?


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 10.08.2006 14:09
Posty: 93
Miejscowość: Kraków
Quad: linhai 4x4
PostWysłany: 18.12.2006 21:56 
No to chłopie czeka Cię remont kapitalny silnika.
Coś to ciśnienie słabiutkie , nie dziwota że nie pali.
To , że raz pokazał 5 a raz 7 to tylko kwestia niedokładnego trzymania manometru.
Mówią , że stare jest dobre tylko wino.
Tak na marginesie daj znać jak naprawisz, co robiłeś i ile Cię to kosztowało. :płacz:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 18.12.2006 23:39 
E tam, kapitalka to jest od razu z remontem głowicy. Same pierscienie powinny Cię kosztowac circa 150 zł, gdbyby wymagało to robienia tulei - dodatkowe 200. Plus jakaś robocizna, chyba ze bedziesz robił to sam :) O kosztach w stylu uszczelniacze nie mówie, bo są w cenie gumy do zucia (2-5 zł szt.)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.