Co mogę zrobić aby zwiększyć prześwit w maxxerku 450 oprócz zmiany kół na większe (28x10x12)
Hahahahahahahaha na 28 kołach to będzie to będzie quad stacjonarny. a.Nie będziesz mógł skręcić kół b.Nawet gdy będziesz mógł jechać tylko prosto całkowicie straci dynamikę c.Za max 1000km całkowity remont zawieszenia d.Najbardziej prawdopodobne, mam wrażenie że trollujesz.
Gdyby ktoś naprawdę chciał podwyższyć Maxxera ma 2 czynności do wykonania. - Montaż opon 25' Maxxis Big Horn (wielkość rzeczywista 26') każdy inny rozmiar sprawi że Maxxer przestanie jechać a zawieszenie rozpadnie się po kilku/kilkunastu wyjazdach. - Przesunięcie dolnego miejsca mocowania amortyzatorów o jakieś 2-3cm do wewnątrz Łącznie daje to około 7 cm powiększonego prześwitu.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
DriverDemo
Rejestracja: 26.04.2014 11:08 Posty: 18 Miejscowość: Okolice Częstochowy
Imię: Adam
Quad: Kymco Maxxer 450I
Poprzednie quady: wczesniej motor MZ 150
Wysłany: 05.05.2014 06:17
Re: Kymco maxxer 450 (większy przeswit)
Tego że nie będę mógł skręcać nie przewidzialem chciałem je używać tylko na przeprawy więc nie jestem pewien czy zawieszenie byłoby do naprawy (przy małych prędkościach nic by się nie działo). Dzięki za radę
Ja wymieniłem opony na BH różnica ogromna orginały były 23'' BH 25" gad zrobił się troszke zamulony bo zmieniło się przełożenie ale wymiana rolek w wariatorze na 12g rozwiazalo problem z przyspieszeniem
DriverDemo
Rejestracja: 26.04.2014 11:08 Posty: 18 Miejscowość: Okolice Częstochowy
Imię: Adam
Quad: Kymco Maxxer 450I
Poprzednie quady: wczesniej motor MZ 150
Wysłany: 06.05.2014 15:44
Re: Kymco maxxer 450 (większy przeswit)
kolejna inwestycja OPONKI drogie robi się to hobby ale warto
sebachu - widzę że oryginały to już są łyse jak moja głowa
a co powoduje taka wymiana rolek? jeśli dobrze ogarniam to one robią za sprzęgło odśrodkowe czyli jak są lżejsze to maszyna startuje z wyższych obrotów - poprawcie mnie jeśli bredzę
-- dodano 06.05.2014 17:58 --
sebachu - widzę że oryginały to już są łyse jak moja głowa
a co powoduje taka wymiana rolek? jeśli dobrze ogarniam to one robią za sprzęgło odśrodkowe czyli jak są lżejsze to maszyna startuje z wyższych obrotów - poprawcie mnie jeśli bredzę
Ostatnio zmieniony przez stegos, 06.05.2014 16:58, edytowano w sumie 1 raz
z tego co wcześniej wyczytałem i jeżdząc teraz na lżejszych rolkach mogę powiedziec ze gad duzo szybciej się wkreca przyspiesza ,łatwiej pokonuje strome podjazdy bez duzego rozpedu ja jestem zadowolony (po 300kmjazdy)tu jest artykuł http://kymcoquad.forumactif.org/t478-tuto-remplacement-des-galets-de-vario-par-du-11-grammes jak żabojady zmieniają na 11g przeguglujcie i poczytajcie ja się dałem namówic
Z tego co widze po wypowiedziach to są 26' Mayhemy. Trochę przesada bo to świetna opona ale nie jest lekka. Zdecydowanie wystarczyłaby 25'BH albo ITP Mud Lite XL jeżeli ktoś chce pojezdzic po błocie nie tracac bardzo włąsności jezdnych na twardszych nawierzchniach, zaletą Mud Lite jest nieduża waga
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ostatnio zmieniony przez DKfan, 18.12.2014 13:10, edytowano w sumie 1 raz
Powiem Wow, nie jest taki szalony jak by się mogło wydawać. Chociaż pomysł z tuleją dystansującą sprężynę trochę amatorski i niezbyt trafiony. Bardzo usztywnia pracę zawieszenia, sprężyna jest ściśnięta a amortyzator bardzo rozciągniętynie wiem jak to będzie pracowalo, pewnie słabo, a w szybkiej jeździe po błocie dobrze wybierające zawieszenie ma znaczenie.
Ja bym to zrobił inaczej, znam te wahacze bardzo dobrze, miałem takie same w MXU500irs, zawieszenie zostało podwyższone poprzez nawiercenie mocowania amortyzatora o jakies 4cm blizej do wewnątrz quada. Teraz zrobiłbym to inaczej: w Maxxerku też nawierciłbym otwór ale blizej jakieś 3cm do wnetrza i korzystając już z obu otworów zrobił podwyższenie w kształcie trójkąta (trójkąta patrząc z boku , ogólnie całość byłaby bryłą sześcianu o zbliżoną do trapezu) na jakieś 2cal, mocowane z obu stron wahacza. Bardzo stabilne i nie zmienia charakterystyki pracy.
Opony za ciezkie żeby nadawalo się to do przemieszczania poza błotem. Dałbym np 4x 27-9-12 ITP Mud Lite XL + bardzo ostre sprzegło +wydech HMP+PC
Reszta wizualnie podoba mi się bardzo. Aż sam mam ochotę na taki projekt, żeby tylko czasu było więcej.
A jak Twoje prace nad sprzętem, Stegos?
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
aktualnie koncepcje pozbierane - ale mam jeszcze ponad rok gwarancji a ze coś za często blokuje mi się krótka skrzynia (tj nawet jak bez oporu przebije na N ti i tak mam L... muszę poruszać przód tył aby wyskoczyło) a dzieje się tak tylko na krótkiej oraz pompa paliwa jak jest poniżej połowy to zaczyna piszczeć... wiec chce im to na serwisie teraz w ciś niech ogarną potem jeszcze troszkę polatam i tak może na jesieni czyli mniej więcej za rok zrobię moda z tulejką (schrim moda czy jak się to tam pisze) możliwe ze do tego czasu AT zjadę wiec i oponki będzie trza wymienić no i muszę pokombinować nad filtrem powietrza.. aktualna lokalizacja jest masakryczna... czyszczenie filtra to jakaś 1h w plecy jest...
tak wiec jak ogarnę sprzęgło to się pochwale co wymodziłem
To lepiej szybko zgłaszaj te usterki. Z biegami to pewnie tylko regulacja mechanizmu ale z pompa już może nei być tak wesoło. Im szybciej zgłosisz tym lepiej bo na gwarancji zawsze kręca z uznawaniem wiec może ci to trochę zajać.
To prawda, filtr warto by gdzies przenieść bo jest w kretynskim miejscu.
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
biegi były regulowane... i nic to nie dało muszą rozbebeszyć skrzynię. pompę sprawdzali i wyszło że jak jest mało paliwa to jakieś tam łożysko idzie po suchu i piszczy... tak wiec teraz będzie reklamacja reklamacji
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 20 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum