|
maq'owy Polaris SP 500 Touring 2010 - blog
Autor |
Wiadomość |
Mosciccak1
Rejestracja: 11.11.2012 11:24 Posty: 36
Quad: SP 500 H.O
Poprzednie quady: KVF 360
|
Wysłany: 09.09.2014 19:19
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Ale ogólnie pasek powinien być chyba na tyle ścisły aby go zdjąć trzeba zdemontować wariator nie myle się ? Zastanawia mnie fakt dlaczego tak się nabroiło quad ma tylko 2,5 k km i glownie jezdzi po szutrach i żwirowniach . Myślę że pasek się rozciągną i to jest przyczyna wyżłobienia koła pasowego ale dlaczego tak szybko lasek się rozciagną ? -- dodano 09.09.2014 19:19 --zastanawiałem się nad tym jeżeli to wina paska lub wyżłobien czemu nie tracił mocy tylko chodził dobrze aż nagle nie staną , rozkręcając koło transmisyjne znalazłem odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez Mosciccak1, 09.09.2014 19:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
maq
Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 20.04.2010 12:07 Posty: 6567 Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
|
Wysłany: 09.09.2014 20:28
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Trzeba nacisnąć magiczny guzik w sprzęgle (ten pod kciukiem) i wtedy zdejmuje się pasek. Talerz z wyżłobieniami załatwi każdy pasek w try miga.
Załączniki:
IMG_3181.jpg [ 53.91 KiB | Obejrzany 4486 razy ]
_________________ ... no looking back
Wyprawy maqowe - blog
|
|
|
|
Mosciccak1
Rejestracja: 11.11.2012 11:24 Posty: 36
Quad: SP 500 H.O
Poprzednie quady: KVF 360
|
Wysłany: 09.09.2014 20:41
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
U mnie sprzęgło jest bez magicznego guzika pierwsze sprzęgło ma mocno odczuwalne wyżłobienie a pasek ma 28 mm czyli wiele nie stracil
|
|
|
|
Mosciccak1
Rejestracja: 11.11.2012 11:24 Posty: 36
Quad: SP 500 H.O
Poprzednie quady: KVF 360
|
Wysłany: 10.09.2014 10:36
Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Kupię same te plastki które się wysypały w sprzęgle i założe zobacze czy będzie grać
I jeszcze msm takie pytanie czy nasze Polarisy można holować ? Zciągać je linka ?
Ostatnio zmieniony przez Mosciccak1, 10.09.2014 10:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
damiand64
Rejestracja: 15.05.2014 19:33 Posty: 10
Imię: Damian
Quad: Polaris 500 ho efi
Poprzednie quady: Honda trx300 Yamaha Grizzly 600 Arctic Cat 400 4x4
|
Wysłany: 14.09.2014 15:51
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
witam wszystkich mam takie pytanie w moim sp 500 ho efi zginęły wolne obroty co mogło się stać i czy ustawia się je jakoś bo tam wszystko jest elektroniczne i nie mam pojęcia czy da się je jakoś ręczne ustawić a i linkę już sprawdzałem jest ok z góry dziękuję za pomoc
|
|
|
|
Mosciccak1
Rejestracja: 11.11.2012 11:24 Posty: 36
Quad: SP 500 H.O
Poprzednie quady: KVF 360
|
Wysłany: 14.09.2014 18:32
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Nie wiem jak jest na wtrysku ale na chyba we wszystkich quadach gaźnikowych pod gaźnikiem jest taka śrubka jak by na sprężynce którą się ustawia obroty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 14.09.2014 20:12
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
damiand64
sprawdz szczelność ukłądu dolotowego, filtr powietrza, swiece, czy wszystkie podciśnienia siedzą na swoim miejscu
rozumiem że nie ma wolnych obrotów niezależnie od temp silnika?
na obudowie przepustnicy też powinna być mała śrubka która manualnie uchyla przepustnicę (może być schowana pod jakimś dekielkiem) ale nią reguluje się w ostateczności
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kadafi16
Rejestracja: 11.10.2013 14:46 Posty: 69 Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
|
Wysłany: 27.09.2014 19:39
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Polaris MAGNUM 330!!! Witam , potrzebuje inforamcji , porad i wszystkiego co mi pomoże w znalezieniu KRUĆCA SĄCEGO do Polarisa 330 magnum. Od pewnego czasu quad mi zaczął spadac z obrotów tzn . po dodaniu gazu wcale nie wchodził na obroty ! Przyczyn mogło być dużo (dałem go do mechanika i ten sprawdził gażnik i inne najprostsze możliwe przyczyny usterki lecz wszystko było ok. Sprawdził też pasek napędowy i okazało się że jest on w fatalnym stanie i zakupiłem nowy pasek , założył go i odpalił lecz quad bez rezultatów dalej nie działał jak powinien ciągle była ta sama usterka czyli nie miał wysokich obrotów. Rozebrano go ponownie i znaleźliśmy usterkę a mianowicie pękniętą rurkę to znaczy ,,KRUCIEC SĄCY'' jest to mianowicie rurka gumowo/aluminiowa łącząca gaźnik z cylindrem ) Podam jeszcze wymiary od śruby to śroby powinno być 7cm, a w środku wlotu 2,5 cm Problem który posiadam jest właśnie ten ze nie wiem gdzie mogę ja dostać . Czy można ją jakoś samemu zrobić , bo jej konstrukcja jest bardzo prosta i czy gdy ją już zrobię czy to nie przeszkodzi w niczym ? CZY KTOŚ MOŻE MA Polarisa NA CZĘŚCI I POSIADAM MOZĘ TAKA CZĘŚĆ CHĘTNIE JA ODKUPIĘ!!! Na allegro jest coś podobnego lecz koszt jest bardzo wysoki i nie mam pewności ze będzie dobre ! CZY KTOŚ WIE MOŻE JAK JĄ MOŻNA ZROBIĆ ALBO MOŻE KTOŚ POSIADA JĄ NA SPRZEDAŻ LUB WIE GDZIE MOGĘ JĄ ZNALEŹĆ , BARDZO BYŁ BYM WDZIĘCZNY ZA WSZYSTKIE MOŻLIWE INFORMACJE !!!
|
|
|
|
LEJEK
Rejestracja: 06.05.2012 16:47 Posty: 695 Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
|
Wysłany: 28.09.2014 22:21
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
podeślij zdjęcie tego co potrzebujesz dorobić......
_________________ Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.
|
|
|
|
Kadafi16
Rejestracja: 11.10.2013 14:46 Posty: 69 Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
|
Wysłany: 30.09.2014 20:51
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
LEJEK
-- dodano 30.09.2014 21:51 --
tutLEJEK
tutaj są zdjecia
Ostatnio zmieniony przez Kadafi16 30.09.2014 20:51, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
LEJEK
Rejestracja: 06.05.2012 16:47 Posty: 695 Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
|
Wysłany: 01.10.2014 20:51
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
No nie będzie łatwo to zrobić samemu..... Chyba musisz szukać używki....
-- dodano 01.10.2014 21:51 --
Co byś nie zrobił, to i tak nie będzie to pewne połączenie..... tam są spore drgania i napięcia na tym kawałku rurki....
_________________ Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.
Ostatnio zmieniony przez LEJEK, 01.10.2014 20:51, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Kadafi16
Rejestracja: 11.10.2013 14:46 Posty: 69 Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
|
Wysłany: 02.10.2014 15:09
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
wiem , kurcze a nie wiesz gdzie mogę dostać używkę ?
|
|
|
|
LEJEK
Rejestracja: 06.05.2012 16:47 Posty: 695 Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
|
Wysłany: 19.10.2014 21:51
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Nie mam pojęcia, bo jestem użytkownikiem Grizzly, ale może zapytaj Maq, to stary weteran Polarisa
_________________ Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.
|
|
|
|
Homer00
Rejestracja: 06.08.2013 21:20 Posty: 165 Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
|
Wysłany: 20.10.2014 07:56
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Jesli to jest kruciec od przepustnicy do cylindra to ja kiedys kupowalem na alegro nowy cos kolo 160zl
|
|
|
|
Kadafi16
Rejestracja: 11.10.2013 14:46 Posty: 69 Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
|
Wysłany: 20.10.2014 20:29
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
ja teraz szukałem to takie cudo kosztuje niby 350zł wiec troszkę drogo jak na mój budżet a nie mas jakiegoś linka do tego twego krućca ?
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 49 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|