Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - maq'owy Polaris SP 500 Touring 2010 - blog
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 25.04.2024 11:54



Odpowiedz  [ 1838 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 123  Następna
maq'owy Polaris SP 500 Touring 2010 - blog 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.05.2010 13:23
Posty: 1146
Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
PostWysłany: 21.10.2014 08:15 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Jak za drogo to sprzedaj quada takie hobby wszystko kosztuje


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2012 19:52
Posty: 294
Miejscowość: Borkowo
Imię: Marcin
Quad: Polaris SP 850 Touring
Poprzednie quady: Outlander 800 LTD Max, Polaris SP 450
PostWysłany: 21.10.2014 12:29 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Kadafi16
Nie musisz przecież kupowac oryginalnego do Polarisa, poszukaj na Allegro w czesciach do Chińskich Quadów ,można czasem coś dopasować. Zwymiaruj kruciec i trochę poszperaj na Allegro.
Glodzilla
To chyba twoja Złota myśl....... :zalamka:


Ostatnio zmieniony przez jaworek74, 21.10.2014 12:29, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2013 21:20
Posty: 165
Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
PostWysłany: 21.10.2014 15:37 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Ja kupowałem u Użytkownik fistas_atv_sport z szamocina. Napisz do nich zapytaj


 
Profil

Rejestracja: 11.10.2013 14:46
Posty: 69
Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
PostWysłany: 25.10.2014 17:27 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Homer00
jaworek74


Dzięki wielkie właśnie myślałem też na zamiennikami chińskimi

-- dodano 23.10.2014 19:59 --

Glodzilla

niestety za twa rade nie podziękuje była może szczera ale zbyteczna i niepotrzebna :okok: :figielek:

-- dodano 25.10.2014 18:27 --

Homer00
jaworek74

już kruciec zrobiłem lecz lecz założyłem nowy temat bo mam znów kilka problemów a mianowicie :


Witam ostatnio miałem problemy z moim quadem i dałem go do mechanika . Problemem było brak mocy quad w ogóle nie chciał wejść na obroty wymieniłem pasek ale nic nie pomogło w końcu mechanik dopatrzył się rozwalonego krućca sącego jest to taka rurka idąca od cylindra do gażnika lecz to już też udało mi się dorobić . Po przyjeżdzie do domu i po odpaleniu quada wydawało się ze chodzi lepiej niż wtedy kiedy go oddałem do mechanika lecz to jeszcze nie jest to . I teraz mam duży problem bo nie mam pojęcia co może być dalszą usterka mechanik myśli że wadą może być membrana gażnika . Mało tego teraz jest jeszcze większy problem bo gdy przekręcam kluczykiem i próbuje odpalić słychać tylko takie cykanie . Myślałem ze to może akumulator ale jest on dosyć dobry , gdy puknąłem w rozrusznik to rozrusznik się troszkę odezwał ale bardzo słabo :(

Mam wielką prośbę jeżeli ktoś cos wie lub miał jakiś podobny problem proszę o wszystkie rady czy też wskazówki
Więc pytania brzmią;
-czy istnieje taka możliwość że przez membranę w gażniku może quad nie wchodzić wcale na obroty i być słabym
-co może być teraz moim problemem że quad nie chce w ogóle odpalić i słychać takie cykanie - co to za cykanie
-czy istnieje możliwość dostania membrany
-czy istnieje kupno zamiennika jakiegoś np. chińskiego gażnika

PROSZĘ O WSZELKA POMOC CZY TEŻ RADY !!!


Ostatnio zmieniony przez Kadafi16 25.10.2014 17:27, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2013 21:20
Posty: 165
Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
PostWysłany: 25.10.2014 20:36 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Cykanie to może przekaznik,stycznik od rozrusznika kuca i taksie dzieje. Jest chyba z lewej strony z tylu. Tewrzyj srubokreten na krotko grube przewody i zobaczysz czy zakreci rozrusznikiem. Co do gaznika i membrany to nie wiem.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2012 19:52
Posty: 294
Miejscowość: Borkowo
Imię: Marcin
Quad: Polaris SP 850 Touring
Poprzednie quady: Outlander 800 LTD Max, Polaris SP 450
PostWysłany: 26.10.2014 00:05 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Hej. Skoro cyka to raczej problem w samym rozruszniku. Moźlże szczotki się zawiesiły . Wyjecie rozrusznika nie zajmuje wiecej niz 15 min. Rozebranie ok 10 min. Sprawdz szczotki jeżeli są w kiepskim stanie moźna kupić zestaw naprawczy. Czasem jeśli rozrusznik byl już rozbierany i niedokładnie zlożony w srodku jest wilgoć i ona powoduke zawieszanie się szczotek ,pomaga wyczyszczenie. Co do membrany hmm sprawdz dokładnie czy nie ma pęknięc no i dokładnie złóż. Mnie się przydażyła taka sytuacmja źe pierscien który znajduje się w kruccu do mocowania filtra powietrza przekręcił się i blokował cześciowo dopływ powietrza . Niestety brak mocy był odczuwany tylko pod obciażeniem a nie na wolnych obr.


 
Profil

Rejestracja: 11.10.2013 14:46
Posty: 69
Miejscowość: Brudzawki
Imię: Przemysław
Quad: Gamax 403
Poprzednie quady: Keeway GTX 300 , Bashan 200 , Kingway Traper 250 , Kawasaki KLF 300, CF Moto 800 , Polaris Magnum 330 , Polaris Magnum 500 , Yamaha Grizzly 660 ,Gamax
PostWysłany: 29.10.2014 18:20 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
aha dzięki ogolnie tak jak mowisz (jaworek74) u mnie i na wolnych obrotach jest słaby

-- dodano 29.10.2014 19:20 --

problem tkwi w membranie więc pytanie brzmi gdzie mogę dostać membranę czy można ją dopasować od jakiegoś innego typu quada ?
a jeśli chodzi o problem odpalania to szczotki :)

Jestem posiadaczem quada Polaris magnum 330 z 2003 roku GAŻNIK TYPU X-325

Czy ktoś ma lub wie gdzie dostanę tego typu gażnik
Proszę o jakieś linki czy też zdjęcia
Może ma ktoś jakieś zdjęcia co do tego gażnika


Ostatnio zmieniony przez Kadafi16, 29.10.2014 18:20, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 01.12.2014 00:28 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1417390127.169913.jpg
ImageUploadedByTapatalk1417390127.169913.jpg [ 336.67 KiB | Obejrzany 4489 razy ]

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 01.12.2014 00:33 
Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Mój kochany quad stał przez rok. Wracamy do wspólnych wieczorów w garazu, a potem błota i upragnionych szutrów na dużych kołach ;)
Działam... będę pisał...

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


Ostatnio zmieniony przez maq, 01.12.2014 00:33, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 01.12.2014 01:17 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Przerwa była spora, ale taka karma. W międzyczasie miałem przygodę z terenówkami (Amarok i LC 120). Pojeździłem. Przede wszystkim jednak pochłonęło mnie życie. Czas jednak wracać, quada nie sprzedałem ;)
Dzisiaj zrzuciłem przód nadwozia, a wcześniej rozkręciłem całe zawieszenie i przedni napęd.
Będę pracował:
- poskładanie przedniego dyfra z nowymi uszczelniaczami i łożyskami oraz skasowanie luzu na wieloklinach przegubów wewnętrznych
- wymiana tulei zawieszenia (mam nowe elementy)
- demontaż i przegląd tylnego napędu
- kasacja luzu na drążkach kierowniczych (chyba zrobię całe nowe)
- nowe klocki hamulcowe (sam produkuję)
- regulacja zaworów (do tej pory nie dotykałem, 9 tys., tylko sprawdzałem)
- konserwacja wszystkich połączeń elektrycznych (mam psiukacz)
- wymiana akumulatora (wysunęła się wtyczka z gniazdka i nie było zasilania kilka miesięcy, bateria zdechła)
- wymiana łożysk kół (stare już wybite)
- poprowadzenie prądu do wyciągarki przez hebel na biegunie ujemnym (teraz jest na +, a tak się ponoć nie robi)
- wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego
- wymiana przegubu zewn. przód (już zrobione)
- zmiana zasilania lampy LED (jest gdzieś pod zapalniczkę, czy gdzieś tam...)
- przegląd z wymianą płynów
- montaż osłony dłoni (kupić trzeba)

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.05.2012 16:47
Posty: 695
Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
PostWysłany: 01.12.2014 19:19 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
O mój boziu kochany..... wróciłeś !!!

Zostaw ten hebel jak jest...... ;-) dobrze jest..... ;-)

Resztę zatwierdzam....

;-)

_________________
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 01.12.2014 22:43 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Na plusie zostawić? Ktoś rozsądnie pisał, że lepiej na biegunie ujemnym. Nie iskrzy, jak się zepsuje, to łatwo złapać masę z innego miejsca.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.05.2012 16:47
Posty: 695
Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
PostWysłany: 02.12.2014 07:30 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Już wyjaśniam.

- jeżeli przerwywamy masę, to na całyb obwodzie aż do "hebla" mamy "+"
w przypadku jakiegoś zwarcia do wszechobecnej masy jest zwora, lub też zaczyna płynąć prąd i coś tam zaczyna działać.

-jeżeli przerywamy plus, "heblem" to na całym pozostałym obwodzie mamy " -"
w przypadku jakiegoś zwarcia do masy, nic się nie dzieje, bo też mamy masę.... :-)

_________________
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 02.12.2014 09:45 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
Co racja, to racja :okok:
Pierwszy raz zdjąłem nadwozie z przodu i teraz jest zupełnie inny dostęp do całej instalacji. Polecam taki zabieg, bo o przetarcie luźnych kabli nietrudno.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.05.2012 16:47
Posty: 695
Miejscowość: Wrocław
Imię: Tomek
Quad: G700 WTHC 2014
Poprzednie quady: G700 - 2007
PostWysłany: 11.12.2014 21:31 
Re: Polaris SP 500 Touring - eksploatacja, serwis
no i jak tam prace postępują, nie widzę żadnych wypowiedzi..... i zdjęć.... :-)

_________________
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, LTD II - Edycja Andrzejkowa, Montenegro Trip 2017.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 1838 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 123  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.