Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
U mnie odkręcił się nic nie znaczący wkręt trzymający tylny podest-bagażnik. Zdaje się, że ma gumową podkładkę, bo się wygła kiedy dociągnąłem śrubę. Kierunkowskazy, podobnie jak słynne już osłony reflektorów służące do nabierania wody do bagażnika, są montowane u nas w celach homologacynych...
Inne śróbki jak do tej pory trzymają się na miejscu
-- dodano 08.07.2010 09:28 --Jeszcze jedna rzecz. Otóż maszyna kilka razy 'strzeliła'.
Kiedy lataliśmy w wiewiurem po piachu, myślałem że to jego Renia wali ze strzelby. Ale, kiedy po powrocie z wycieczki, motor mi zgasł i obudziłem połowę osiedla przy ponownym uruchomieniu, zastawiam się czy to moje cudeńko nie strzelało wcześniej.
Sprawa jest epizodyczna i miała miejsce dosłownie 2 razy na 300 kilometrów.
Znalazłem możliwe przyczyny:
Silnik ,,strzela w gaźnik":
1. Dopływ paliwa utrudniony z powodu zanieczyszczenia kranika paliwa
lub gaźnika
2. Komora pływakowa krzywo przykręcona lub obluźnione mocowanie
gaźnika
3. Zła regulacja gaźnika
4. Złe ustawienie punktu zapłonu
5. Uszkodzona świeca
6. Nieodpowiedni odstęp elektrod świecy
7. Nieodpowiednia wartość cieplna świecy
8. Uszkodzona cewka zapłonowa lub kondensator
9. Obluzowany przewód wysokiego napięcia lub uszkodzona izolacja
10. Młoteczek przerywacza zawieszony lub za daleko się podnosi
11. Nadpalone styki przerywacza
12. Pierścienie tłokowe zapieczone w rowkach
13. Chwilowe mostkowanie świecy ( oczyścić elektrody )
-- dodano 21.07.2010 11:54 --Co myślicie o zamontowaniu do reflektorów żarówek 55W? Standardowo są 35W.
-- dodano 22.07.2010 22:36 --Wyciągarka, bez tego nie da się quadem podróżować i eksplorować.
Ja zrobiłem to tak: