Autor |
Wiadomość |
BR400UD
Rejestracja: 19.03.2014 19:59 Posty: 11
|
Wysłany: 29.03.2014 09:36
Polaris Outlaw 525
http://allegro.pl/przegub-tyl-wewnetrzn ... 06955.htmlCześć trzeba zamienić wewnętrzny przegub czy zna być może ktoś rozmiary koszycka ? jak mi ich poznać ? właśnie dla tej części zamiennej napisałem na mail nikt nie odpisuje dziękuję
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 28.09.2014 20:25
Re: Polaris Outlaw 525
Witam podpinam się z pytaniem czy Outlaw 500 2007 rok miał silniki w dwóch wariantach mocy czy tylko ten mocniejszy ???
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 28.09.2014 22:24
Re: Polaris Outlaw 525
W 2007 roku był produkowane dwa silniki, 500 i 525
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 29.09.2014 15:17
Re: Polaris Outlaw 525
dominikk14 napisał(a): W 2007 roku był produkowane dwa silniki, 500 i 525 tak wiem ale 500 miała dwa warianty 48km i 62km czy jakos tak ?
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 29.09.2014 22:29
Re: Polaris Outlaw 525
KargoDVX400 napisał(a): tak wiem ale 500 miała dwa warianty 48km i 62km czy jakos tak ? Nie. Silnik 500 był jeden wariant 55 koni. To że nie którzy piszą ze jakieś inne wersje są mocneijsze to są bzdury. Silnik jest ten sam, tylko te wersję moga się rożnić zawieszeniem i jakimiś pierdółkami.
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 30.09.2014 15:22
Re: Polaris Outlaw 525
Aha... pewny jesteś bo Predator miał dwa warianty mocy a podobno silnik ten sam, wersja Troy Lee czy coś takiego była podobno mocniejsza i miała czarne pokrywy silnika i w banicie jest tak samo są normalne i z czarną pokrywą ?? czy te duże logo Outlawa z czachą i pistoletami na boku baku było dopiero w wersji 525 czy mi się wydaję bo nie znalazłem 500 z tym logiem. Jadę oglądać podpowiesz mi coś na co zwrócić uwagę....
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 30.09.2014 17:18
Re: Polaris Outlaw 525
TAK jestem pewny że silnik jest ten sam. Tak były różne kolory silnika i tylko kolory. Silnik 500 znam na wylot. Logo outlawa było w 500 i też jest w 525 bo oultaw 500 a 525 w ramie się niczym nie rożni, tylko silnik jest inny i nic wiecje.Rama została ta sama. Ale jedziesz ogladać outlawa czy predatora?
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 30.09.2014 19:21
Re: Polaris Outlaw 525
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 30.09.2014 19:49
Re: Polaris Outlaw 525
Outlaw za taką kasę musi mieć sporo niespodzianek, nim zdecydujesz się na kupno prześwietl go dokładnie
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 30.09.2014 22:27
Re: Polaris Outlaw 525
KargoDVX400 Przepatrz go dokładnie bo mi się nie podoba kasa za mała cena jak na ten sprzęt i ten rocznik. Za ładny jest, sadząc po oponach też ma trochę przejechane, patrząc na plastiki i naklejki to jakby nowe. Zobacz zawieszenie czy nie ma luzów na łożyskach, gość pisze ze z przodu wymieniał. Ale zobacz z tyłu bo tam jak odkręcisz koło to jest kalamitka i miejsce kalamitki lubi się wybijać ta tuleja jeśli się rzadko smaruje. Zobacz na luzy przy napędzie tam gdzie jest przegub, poruszaj całym napędem czy nie ma luzów na łożysku. Zobacz na gumy na przegubach, najlepiej podnieś tył quada czy nic nie strzela w przegubach i nie trzeszczy. Hmmm jak silnik jest dobry to powinien Ci zapalić od razu jak mu dasz ssanie. Nawet jak jest zimny. Mój jak raz stał całą zimę to po zimie odpaliłem go bez żadnych problemów, rozrusznik przekręcił raz albo dwa i zapalił quad. Niech sobie quad pochodzi chwile i niech się zagrzeje czy nie ma wahania obrotów. Hmmm kurde już więcej Ci chyba nic nie moge doradzić, po prostu musisz posłuchać silnika czy ładnie i płynnie działa.
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 02.10.2014 20:09
Re: Polaris Outlaw 525
kupiłem jestem zadowolony do wymiany przeguby tył bo strzelają przy skręcie, końcówka drążka prawa, tuleje wahacza górnego tył przy kole , rozrząd słychać a tak poza tym jest dobrze stan przyzwoity nie zjechany dużo nie przejechał bo brak większego zużycia nawet opony seryjne są na połowę są nawet fabryczne naklejki na ramię, trochę dołożę plus kosmetyka i będę miał rakietę bo mi się podoba jazda zupełnie inna niż na ośce trochę się boję bo jest miękko i jeszcze nie wiem jak zareaguje czy w zakręcie się nie wywalę (potrzebne dystanse na tył) bo ośkę mam opanowaną a to zupełnie coś innego. Myślałem że będzie szedł ostro na koło a ten tylko przysiada i idzie do przodu a przynajmniej takie mam wrażenie może jeszcze go nie czuję. Mogę Ci zadawać pytania co do spraw technicznych? będę wdzięczny jak się podzielisz swoją wiedzą bo to mój pierwszy polar i nawet nie wiem ile oleju tam wchodzi mam co prawda serwis manual ale oryginał u.s.a a przydało by się PL
|
|
|
|
dominikk14
Rejestracja: 12.09.2010 08:38 Posty: 167
Quad: Polaris Outlaw 500 IRS, Polaris Sportsman 800
|
Wysłany: 03.10.2014 14:05
Re: Polaris Outlaw 525
KargoDVX400 No to fajnie, gratuluje. Hmmmm jeśli chodzi o wchodzenie np w zakręty szybko to mniej wywrotny jest niż ośka, bo ośka naprawde szybko idzie na boczne koła bo jest sztywna oś, a ten z zawieszenie IRS to nie jest tak łatwo na boczne koła lepiej wchodzi w zakręty, można szybciej i on wchodzi ślizgiem. Sprzęt bardzo dobry. Jeśli chodzi na "koło" to łatwo idzie bo ma lekki przód. No pewnie jak chcesz to pisz do mnie o wszystkim najlepiej na priv, poradze Ci o tym modelu wszystko, znam go na wylot.
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 08.10.2014 22:18
Re: Polaris Outlaw 525
Ma może ktoś serwis-manual do Outlawa 500 lub chociaż Predatora po Polsku??? będę wdzięczny
|
|
|
|
ZOLWIK1988A
Rejestracja: 09.12.2014 08:26 Posty: 4
Imię: Karol
Quad: Outlaw
Poprzednie quady: Predator
|
Wysłany: 09.12.2014 08:34
Re: Polaris Outlaw 525
|
|
|
|
GeK001
Rejestracja: 04.05.2014 12:31 Posty: 39
Imię: Michał
Quad: Polaris Predator500
|
Wysłany: 09.12.2014 18:16
Re: Polaris Outlaw 525
Na zdjęciu ładnie wygląda ale z opisem 160km\h grubo przesadził, lub licznik do kalibracji. Również wątpliwa jest kwestia robienia 100 w poniżej 5s
|
|
|
|