Autor |
Wiadomość |
qazi
Rejestracja: 23.04.2011 14:53 Posty: 180
|
Wysłany: 22.09.2011 07:09
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
ciekawe jest to że ceny tych amorów sa różne i to znacznie oraz to że na sprężynach nie ma żadnych oznaczeń w rowerowych amorach na sprężynie jest opis np. psi 850 i to jest sprężyna pod optymalne obciążenie 85kg a tu może chinczycy nie zwracaja uwagi na parametry sprężyny i raz im się taka, a raz inna twardość zrobi ,dla nich sztuka jest sztuka to tak jak było z atrapą zbiornika ciśnienia w przednich amorach ciekawe jak im pójdzie z własną stacją kosmiczną bo znani są z tego, że potrafią stworzyć tańszą kopię praktycznie każdego produktu a tu ciekawostka >>> http://www.smartdriver.pl/podrobki-w-mo ... e-in-china
Ostatnio zmieniony przez qazi 22.09.2011 07:09, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
zyniek2
Rejestracja: 03.08.2011 09:15 Posty: 6
Quad: lyda203e-9
|
Wysłany: 22.09.2011 15:49
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
A ja mam teraz taki problem, brak mi tylnych kierunków, przednie świecą normalnie, tylna lampa też a kierunki już nie, na liczniku też nie świecą się wskaźniki kierunkowskazów
|
|
|
|
podsiatymon2
Rejestracja: 28.06.2011 13:12 Posty: 40
Quad: chce jakiegoś kupić :)
Poprzednie quady: 250 chinol ;p
|
Wysłany: 22.09.2011 17:05
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
WItam wszystkich znowu zadam to samo pytanie ale tlyko dla tego że nie otrzymałem odpowiedzi na moim zdanie dosyć ważne pytanie na pewno ważniejsze niż jakieś Ledy .... mianowicie chodzi mi o to z jaką siłą mam dokrecić głowice?? ile Nm ?? i po jakim czasie ??
|
|
|
|
qazi
Rejestracja: 23.04.2011 14:53 Posty: 180
|
Wysłany: 22.09.2011 18:15
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
zyniek2 sprawdź kostki połaczeniowe instalacji tych kierunków podociskaj ,przesmaruj wazeliną techniczną ,oczyść styki
podsiatymon2 głowicę zawsze dokreca się na krzyż kluczem dynamometrycznym [lub na czuja]
dane z intrukcji malucha mówią tak : najpierw wstępnie momentem 15 - 20 Nm a następnie 40 Nm
dla quada użyłbym wartości o połowe mniejszych...
|
|
|
|
gripenn
Rejestracja: 22.06.2011 18:34 Posty: 7 Miejscowość: Wlkp
Quad: Eagle 250
|
Wysłany: 24.09.2011 16:43
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Koledzy jakie macie ciśnienie w oponach we Waszych orzełkach ???
|
|
|
|
maciek-k_95
Rejestracja: 13.06.2010 21:52 Posty: 4155
Quad: Honda trx400ex
|
Wysłany: 24.09.2011 22:02
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
gripenn napisał(a): Koledzy jakie macie ciśnienie w oponach we Waszych orzełkach ??? Temat był poruszany wiele razy. Poszukaj.
|
|
|
|
Motorek1
Rejestracja: 11.09.2011 15:59 Posty: 18
Quad: eagle 250 sport
|
Wysłany: 25.09.2011 15:45
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam Czy u was jest też tak że jak się np. z prawo na lewo skręca to jest takie pyknięcie dość ciche które pochodzi z dołu kierownicy? Jak by tak bardzo minimalnie latała kierownica w łożysku od dolu Jak nie to co może być tego przyczyną? Z góry dzięki
|
|
|
|
Python013
Rejestracja: 31.03.2011 18:03 Posty: 168 Miejscowość: W-aw Śl.
Quad: Lyda 203E-1(sport)
|
Wysłany: 25.09.2011 19:26
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Motorek1 napisał(a): Witam Czy u was jest też tak że jak się np. z prawo na lewo skręca to jest takie pyknięcie dość ciche które pochodzi z dołu kierownicy? Jak by tak bardzo minimalnie latała kierownica w łożysku od dolu Jak nie to co może być tego przyczyną? Z góry dzięki Cze. U mnie od nowości jest to samo. Przy poruszaniu kierownicą prawo, lewo wyczuwam lekki luz.
|
|
|
|
ziomek0073
Rejestracja: 25.02.2010 20:03 Posty: 110 Miejscowość: Frampol
Quad: Eagle Lyda 250 FARMER :)
|
Wysłany: 26.09.2011 21:05
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Siemka. Mam problem z tłumikiem. Ten wydech spada mi z rury nawet jak ścisnę mocno tą śrubą, tam jest taki papier jakby siwy czy coś takiego... Co mogę zrobić w tym przypadku ?
|
|
|
|
GumaZst
Rejestracja: 24.03.2011 18:07 Posty: 11
Quad: Yamaha Raptor 700
Poprzednie quady: EagleMotor
|
Wysłany: 29.09.2011 18:38
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Czy ktoś zna temat jak można wzmocnic ladowanie w orzelku?. wentylator trochę pobiera przy ostrej jezdzie, swiatla też sporo i po 2 do 3 godz już się swieci lampka ladowania. nie wiem czy byl ten temat walkowany , szukalem i nic nie moge znalezc. kazda rada mile widziana:)
|
|
|
|
Motorek1
Rejestracja: 11.09.2011 15:59 Posty: 18
Quad: eagle 250 sport
|
Wysłany: 30.09.2011 17:53
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam Czy moglibyście opisać jak macie ustawioną mieszankę, oraz na którym ząbku macie iglice? Bo każdy pisze inaczej i ja już nie wiem co i jak robić. Najlepszy przykład to będzie z dobrze dziłajacego quada który jest zrywny i wyciąga z 90km\h tak jak u mnie było wcześniej. Z góry dzięki za porady.
|
|
|
|
maciek-k_95
Rejestracja: 13.06.2010 21:52 Posty: 4155
Quad: Honda trx400ex
|
Wysłany: 30.09.2011 19:10
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
W spisie treści działu chiński warsztat masz książkę serwisową. W pierwszej części masz o regulacji gaźnika. Z tym że nie jestem pewny na 100% jak jest w Twoim ale nowe eagle mają mniejsze gaźniki od tego z którego były ściągane dane więc ilość paliwa w komorze pływakowej może się nie zgadzać.
|
|
|
|
orzell123
Rejestracja: 30.09.2011 22:49 Posty: 1
Quad: Eagle Rush
|
Wysłany: 30.09.2011 23:03
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
GumaZst napisał(a): Czy ktoś zna temat jak można wzmocnic ladowanie w orzelku?. wentylator trochę pobiera przy ostrej jezdzie, swiatla też sporo i po 2 do 3 godz już się swieci lampka ladowania. nie wiem czy byl ten temat walkowany , szukalem i nic nie moge znalezc. kazda rada mile widziana:) Cześć - jestem tu nowy choć śledzę Wasze posty od dawna - pozdrawiam wszystkich hobbystów orzełka - sam nim jestem. W sprawie ładowania miałem to samo co Ty - przez rok wymieniałem regulatory napięcia akumulator i instalacje - ale to nic nie dało. Dopiero od paru miesięcy uporałem się ztym. Pomysł był prosty - pobór napięcia w naszych orłach przy jeździe na światłach to jakieś 220 W. Nasz prądnica nie jest w stanie przez dłuższy czas wytwarzać stabilnie takiego prądu i ładować jeszcze akumlator. Dlatego należy zmniejszyć pobór prądu. Sposób jest tylko jeden ale skuteczny - wymienić żarówki halogenowe na LED y. I po sprawie. Kupiłem H1 Ledy na alegro za 29 zł/szt i dwuwłuknową do lampy z tyłu i jak ręką odjął. Wiadomo wentylator musi chodzić i nie da się go wymienić na oszczędniejszy - musi zostać. Po wymianie żarówk na Ledy mogę jeździć na światłach jak długo chcę i zawsze rozrusznik szarpnie. Oczywiście w nocy słabiej świecą ale wystarczająco ale jak by co to długie światła mam nadal orginalne H1. Pozdro - orzell
|
|
|
|
GumaZst
Rejestracja: 24.03.2011 18:07 Posty: 11
Quad: Yamaha Raptor 700
Poprzednie quady: EagleMotor
|
Wysłany: 02.10.2011 12:19
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Do Orzell siemanko dzięki za rade dostosuję się do zaleceń, myślałem o zakupie ledowych lamp. Ale żarówki to lepszy i tańszy pomysł. już wskakuję na alegrosza. Pozdro Orzell.
|
|
|
|
pabllo87
Rejestracja: 29.08.2011 17:21 Posty: 3 Miejscowość: Bydgoszcz
Imię: Paweł
Quad: Yamaha YFM 660
Poprzednie quady: Eagle 250 LYDA203e
|
Wysłany: 13.10.2011 16:49
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam,
Od jakiego samochodu pasują dolne sworznie wahacza do Eagle 250 ? Gdzieś rzuciło mi się w oczy, że od Fiata Uno ? Czy trzeba coś modyfikować, czy pasują 1:1 ?
|
|
|
|