Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 14:24



Odpowiedz  [ 3695 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Następna
Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź. 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 19.10.2008 20:55 
Moja odpowiedź hion ten gaźnik nie ma elektrycznie sterowanej dyszy biegu jałowego a więc jak jedziesz na odjętym gazie paliwo cały czas jest wysysane przez tłok a że jest go za dużo to część dopalane jest w wydechu to jest rzecz jak najbardziej normalna szczególnie przy rozgrzanym silniku. Dodam że może to występować tylko przy odjętym gazie i rozgrzanym silniku. Nie mylić tego z rajdówkami bo tam jest podtrzymanie turbo a to inna bajka.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 19.10.2008 21:05 
właśnie szukam istrukcji regulacji, narazie bezskutecznie :(

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 19.10.2008 21:07 
to by się zgadzaało, mi przelot strzela przy szybkim schodzeniu z obrotów. Macie pojęcie jak wyregulować taki gażnik?

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 10.06.2008 11:34
Posty: 26
Miejscowość: Mława, 16 lat
Quad: Ls 250
PostWysłany: 20.10.2008 18:04 
a może ktoś z was wie jak jeszcze można podkręcić Eagle, na pewno ma gdzieś blokadę, tylko pytanie gdzie.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.10.2008 10:09 
Ja zmieniłem wydech ( kolanko grubsze i bez kata, tłumik przelotowy z większą średnicą wylotu) oraz dolot - inny filtr wyjęta zwężka - jest sporo lepiej.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 21.10.2008 11:02 
o której zwężce mówiesz? czyszczę gażnik, na którym jest, co dziwne, napis japan:P i oznaczenie PZ27, po krótkim przeswietleniu googlami, okazuje się że często montowano go w motocyklach i quadach o pojemnościach 100-200cm3, natomiast raczej nie znalazłem wzmianek na temat współpracy z silnikami 250 ?! ...a może poprostu google nie nadążają za chińskim postępem? wiem natomiast że czyszczenie było dobrą decyzją bo wewnątrz było sporo maleńkich zanieczyszczeń, co potwierdza teorie Bedboysa- dodam że mój fitr choć seryjny czyszczony był zgodnie z zaleceniami tzn po 250 i 500km i nie był użytkowany podczas kurzaw:P
taki mamy gażnik w lyadach, ciekawe czy taki sam jak np. w bashanach?
Image
Image

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.10.2008 13:59 
Nie o to mi chodzi - to co pokazujesz ( to czarne ) to jest namiastka kolektora ssącego taki króciec aby gaźnik nie był zamontowany na sztywno. Mnie chodziło o zwężkę która jest założona w puszce filtra powietrza wkręcona od dołu ma cztery wkręty, zmniejsz średnicę otworu przez który silnik zasysa powietrze i pewnie z założenia konstrukcyjnego miało chronić przed dostaniem się błota ale to mit bo błoto i tak się dostaje do tego pseudo filtra dlatego ja dorobiłem osłonę z aluminium.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 21.10.2008 15:45 
:szok: ale ja nie twierdziłem że to czarne to zwężka. Ponadto to nie jest również elastyczne, bo to aluminiowy ogumowany zewnętrznie odlew. Zdjąłem go razem z gażnikiem bo tak było łatwiej odkręcić.

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.10.2008 18:26 
Jest elastyczne jak będziesz miał założony gaźnik to spróbuj nim ( gaźnikiem ) poruszać i da się odrobinę powyginać.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 21.10.2008 19:08 
heh faktycznie guma jest nie tylko na zewnątrz, ale stanowi el. sprężysty na długości 7-8 mm, pomiędzy aluminiowymi króćcami. ......wcześniej nie wpadło mi do głowy żeby próbować to zginać :)

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil

Rejestracja: 10.06.2008 11:34
Posty: 26
Miejscowość: Mława, 16 lat
Quad: Ls 250
PostWysłany: 24.10.2008 18:27 
Bedboys a mógłbyś dać foty tego dolotu i filtra ? Bo ja zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 24.10.2008 18:32 
OK jutro jak wrócę z wyprawy obmyję quada to porobię fotki - choć fotkę wkładu już zamieściłem w tym wątku.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 10.06.2008 11:34
Posty: 26
Miejscowość: Mława, 16 lat
Quad: Ls 250
PostWysłany: 24.10.2008 18:57 
dobra ale chciałbym dokładnie zobaczyś i jeśli możesz to pokaż jak zrobiłeś dolot .

_________________
Off-road wciąga, z każdym dniem coraz bardziej.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 25.10.2008 08:49 
Nie zmieniłem nic specjalnego w dolocie, wyjąłem tylko zwężkę i zrobiłem osłonę z blachy aluminiowej tak aby błoto nie chlapało do filtra, no i już wspomniany wkład zmieniłem. Finalnie puszka została taka sama teraz ma tylko większy otwór i osłonięty.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.10.2008 08:19
Posty: 200
Miejscowość: Brodnica
Quad: eagle 250
PostWysłany: 25.10.2008 17:23 
Dziś znalazłem czas i założyłem gażnik po czyszczeniu, nowy wężyk i filterek paliwa (niestety w serii nie było takiego wypasu). Zmodyfikowałem łapę hamulca nożnego, by nie niszczyła obudowy skrzyni. I tu ciekawostka, po wygięciu dżwigni należy jeszcze dorobić coś ograniczającego swobodę "pedału" w pionie, w przeciwnym wypadku sprężynka powrotna stawia dżwignie w pion, co powoduje unieszkodliwienie hamulców. Ja dospawałem do "pedału" pręt fi4, i zagiąłem go do wewnątrz stopki. Proste, szybkie i mam nadzieję pewne. Wymieniłem również świecę, niestety nie profilaktycznie :(
"oryginalna" świeca odmówiła pracy po 513km przebiegu. Dobrano mi NGK D9EA. pracuje ok. I tu wspomnę o instrukcji obsługi mojego Eagla, zaleca ona świecę "C7HSA NGK" . owa świeca ma jednak o połowę krótszy gwint niż zainstalowana. Okazuje się że to, co napisane w mocno symbolicznej instrukcji mija się z rzeczywistością.

_________________
mimo wszystko z dumą PL


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3695 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.