Autor |
Wiadomość |
remik80
Rejestracja: 10.11.2011 12:46 Posty: 23 Miejscowość: Zachodniopomorskie
Quad: Hummer 250
|
Wysłany: 21.05.2016 20:22
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Kolego, zębatka tylna to maksymalnie 41z,oryginał zdawcza to15z, to co wyprawiasz z przełożeniem 51z/14z to przygotowanie quada do jazdy na torze żużlowym. Skorzystaj z szukajki jest trochę mądrych postów na ten temat, a Tobie jak widać zależy najwyżej szybkości końcowej, wtedy nie ruszasz zębatki tylnej 41z (a nie 48z) a zmieniasz tylko zdawczą na zębów 16 lub nawet 17.
_________________ Osoba, która twierdzi, że coś nie może być zrobione, nie powinna przeszkadzać tej, która właśnie to robi.!
|
|
|
|
Owertom
Rejestracja: 02.01.2016 01:41 Posty: 54 Miejscowość: Okolice Częstochowy
Imię: Dominik
Quad: Eagle Lyda 250
Poprzednie quady: chiński 125
|
Wysłany: 22.05.2016 01:39
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam chce zamontowac jakis wiekszy wentylator samochodowy do orzełka.Chciałbym żebym mógł załączać go ręcznie poprzez jakis włacznik.wie ktoś jak to zrobic?
|
|
|
|
RAFEEK
Rejestracja: 08.05.2016 20:03 Posty: 19
Imię: Rafał
Quad: MADMAX 250
Poprzednie quady: 110
|
Wysłany: 22.05.2016 06:18
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
remik80 napisał(a): Kolego, zębatka tylna to maksymalnie 41z,oryginał zdawcza to15z, to co wyprawiasz z przełożeniem 51z/14z to przygotowanie quada do jazdy na torze żużlowym. Skorzystaj z szukajki jest trochę mądrych postów na ten temat, a Tobie jak widać zależy najwyżej szybkości końcowej, wtedy nie ruszasz zębatki tylnej 41z (a nie 48z) a zmieniasz tylko zdawczą na zębów 16 lub nawet 17. Z tym torem żużlowym nie przesadzajmy....nie jest wcale taki mocny... Pisalem już ze oryginalnie na tyle bylo 48z ( pamietaj ze tam sa 22x10x10 opony ) Gdzie napisałem ze zalezy mi na predkosci? Zalezy mi na sile i max predkosco w okolicach 60km/h-65km/h -- dodano 22.05.2016 07:18 --Owertom napisał(a): Witam chce zamontowac jakis wiekszy wentylator samochodowy do orzełka.Chciałbym żebym mógł załączać go ręcznie poprzez jakis włacznik.wie ktoś jak to zrobic? Proponuje wykorzystać przekaźnik z rozrusznika, z tym ze zamiast guzika będzie jakiś włącznik/wyłącznik... Dwa cienkie kable z przekaźnika - jeden na stałe do plusa, drugi poprzez wyłącznik do minusa Dwa grube kable z przekaźnika - jeden do aku na stale do plusa, drugi do wentylatora jako plus. Musisz jeszcze podpiąć jakiś minus do wentylatora, najlepiej też grubym prosto z aku
Ostatnio zmieniony przez RAFEEK, 22.05.2016 06:18, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Owertom
Rejestracja: 02.01.2016 01:41 Posty: 54 Miejscowość: Okolice Częstochowy
Imię: Dominik
Quad: Eagle Lyda 250
Poprzednie quady: chiński 125
|
Wysłany: 21.06.2016 02:26
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Ok wielkie dziękitez tak mniej więcej myślałem.Włacznik mam już zamontowany.
-- dodano 21.06.2016 02:26 --
Montował ktoś kiedyś jakąś większą zebatke z tyłu.Od Bashana nie pasują bo eagle Lyda ma 6 otworów i oryginalnie 40 zębów.
Ostatnio zmieniony przez Owertom, 21.06.2016 02:26, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Uchodźca
Rejestracja: 18.03.2016 18:42 Posty: 17
Imię: Adrian
Quad: CAN-AM Outlander 850,Yamaha Raptor 660
Poprzednie quady: Kawasaki KVF 360, Yamaha Warrior 360, Shineray 250, E-ton 150, a jak reszta się nazywala to nie wiem.
|
Wysłany: 21.07.2016 21:08
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam. Czy są na sprzedaż do Raptora 660 jakieś dłuższe tylne wahacze? A jeśli tak to po ile cm mają i czy poprawi mi to prace zawieszenia jak i prowadzenie?
Ostatnio zmieniony przez Uchodźca, 21.07.2016 21:08, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
hugohgt
Rejestracja: 12.05.2016 16:19 Posty: 10
Imię: Hubert
Quad: EGLMOTOR 250
|
Wysłany: 24.08.2016 07:55
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Nie ten temat
|
|
|
|
Owertom
Rejestracja: 02.01.2016 01:41 Posty: 54 Miejscowość: Okolice Częstochowy
Imię: Dominik
Quad: Eagle Lyda 250
Poprzednie quady: chiński 125
|
Wysłany: 17.09.2016 21:21
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Dzisiaj coś się stało z przednim hamulcem w moim orzełku.Układ mam rozdzielony (osobno przód i osobno tył).Prawe przednie koło hamuje dużo słabiej od lewego przez co strasznie ściąga na lewo.Rozebrałem zacisk i wyczyściłem, klocki są ok więc nie zmieniałem.Układ odpowietrzony najpierw pompa przewód trójnik i zaciski w odpowiedniej kolejności po kilka razy wszystko ale nawet nie były zapowietrzone, dodam że pedał hamulca jest twardy jak zawsze.Co się mogło stać? Mam zamiar przetrzeć trochę klocki papierem ściernym z 1-2mm a i płyn hamulcowy świeży
|
|
|
|
Maniolo
Rejestracja: 17.01.2017 20:02 Posty: 5
Quad: TGB blade 425
|
Wysłany: 18.01.2017 23:02
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Chłopaki niedawno kupiłem TGB 425,ktoś podpowie jak tego gada doprowadzić do porządku? Jakie oleje ,co z rozrządem itd.Z góry dzięki z pomoc
|
|
|
|
Bera
Rejestracja: 20.06.2009 21:33 Posty: 50 Miejscowość: Radzyń Sława
Quad: eagle 250 modernizacja
|
Wysłany: 27.02.2017 04:25
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam Sprzedam komplet sworzni do quada Eagle Lyda 250 cena dotyczy calego zestawu czyli 4 sworzni! Niestety w jednym z nich brakuje pierscienia zabezieczjacego oraz nakretki mocujacej tz. koronkowej ! jeżeli beda jakiekolwiek pytania czy pasuje do innych modeli Quadow niestety nie mam pojecia dla zainteresowanych na maila moge podeslac dokladne wymiary . Calosc nowa nigdy nie uzywana. Wiecej na priv -- dodano 27.02.2017 05:25 --Witam panie i panowie czy ktś odwiedza jeszcze to forum? Mam mały problem ze skrzynia biegów w moim Quadzie Eagle Lyda 250 a mianowicie nie działa poprawnie mi 1 bieg włączeniu szarpie tak jakby synchronizator do konca nie zazębiał koła.Moje pytanie brzmi czy ktoś z was posiada rysunek 2 wałków sprzęgłowego i zdawczego z pełnymi wymiarami gdzie i jakiej grubości podkładki dystansowe dodam ,że jakiś czas temu posypał mi się synchronizator od 3 biegu.Po wymianie i złożeniu silnika pojawił się problem z 1 biegiem prawdopodobnie coś pokręciłem z kolejnością . Dodam ze na obecna chwile silnik jest rozpołowiony wszystkie zębatki obejrzane bez pękniec i ubytków w żadnej nie brakuje zębów.Jedyne co zauważyłem to delikatnie podtarte kły synchronizatora 1 biegu oraz okna gdzie owe kły maja wchodzic wyglada to tak jakby synchronizator nie do konca zazebial się o owe okna tylko delikatnie o nie szarpie !zrobię fotke to dodam ale to wieczorem.Czy ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Bera, 27.02.2017 04:25, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
madmaxx300
Rejestracja: 01.01.2017 13:54 Posty: 6 Miejscowość: Gdańsk
Quad: eglmotor madmax300
|
Wysłany: 04.04.2017 11:28
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Witam wszystkich serdecznie jestem szczęśliwym posiadaczem eagle madmax300 jestem w trakcje reanimacji po poprzednim wlascicielu wymiana płynow regulacje itd.rocznik 2011 poprzedni wlasciciel zrobil tylko 200km od 2014 roku stal w garażu prawie 3 lata nie używany wiec jest co reanimować czeka mnie regulacja zaworow jeśli ktoś ma jakas koncepcje jak to się robi i z jaką siła dociąga się sruby (klucz dynanometryczny) byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady wiem tyle ze luzy sa 0,4 0,7 ale nie wiem na jakim zaworze czy na ssącym czy na wydechu,ponizej pozwole sobie wkleic swój swap filtra stożkowego pozdrawiam
Załączniki:
DSC00843.JPG [ 818.96 KiB | Obejrzany 5349 razy ]
|
|
|
|
george05
Rejestracja: 13.12.2007 22:29 Posty: 1784 Miejscowość: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 04.04.2017 14:54
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
madmaxx300 napisał(a): wiem tyle ze luzy sa 0,4 0,7 Kolego, nie wiem czy wiesz, jesteś szczęśliwym posiadaczem czterokołowca do którego na rynku nie ma prawie żadnych części zamiennych (silnik model: 173MN-1), dlatego jeżeli zamierzasz jak najdłużej szczęśliwie z niego korzystać, a zamierzasz rozpocząć od regulacji zaworów, to żeby się ustrzec od pierwszych problemów które Ciebie czekają na podstawie tych danych które podajesz a które są błędne, należy wyregulować zawory tak jak poniżej: Regulacja zaworów: * - zawór ssący: 0.08 mm; * - zawór wydechowy: 0.10 mm
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne”
|
|
|
|
madmaxx300
Rejestracja: 01.01.2017 13:54 Posty: 6 Miejscowość: Gdańsk
Quad: eglmotor madmax300
|
Wysłany: 04.04.2017 16:02
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
George05serdecznie dziekuje za informacje.Podjałem wyzwanie z uwagi ze quad był mało używany i nie drogi w zakupie zgadzam się ze mało jest części na rynku ale mam kontakt z gościem który sprzedaje dużo nowych części do tego silnika 173mn1 sprowadza z Niemiec tam jest sporo dostępnych części do egl praktycznie ma wszystko co do reszty osprzętu można pokombinować z zamiennikami lub dorobić samemu zgadzam się ze jak się sypnie może być problem ale szkoda nie probowac czegokolwiek reanimować naprawiac wymieniac bo wrazenia z jazdy tym quaadem sa bezcenne i nie każdego stać na Raptora, można trochę części nowych dostać do egl na allegro kilka też na internecie jak np.przekazniki rozrusznika kable cewki swiece itd.dziekuje za rady i pozdrawiam
|
|
|
|
erofrog
Rejestracja: 05.04.2017 19:52 Posty: 1
|
Wysłany: 05.04.2017 19:58
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Panowie może ktoś wie gdzie dorwać zbiornik do egl Lyda 203e z 2008 roku ? Mój niestety mimo usilnych starań cieknie
|
|
|
|
Shoter2003
Rejestracja: 26.09.2015 14:13 Posty: 135
Imię: Szymon
Quad: Eagle farmer 250 2014r
|
Wysłany: 06.04.2017 16:14
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
madmaxx300 ten Twój znajomy sprowadza też do farmerów? Jak z cenami u niego drożej czy taniej niż z allegro ze Szczecina?
|
|
|
|
jahu
Rejestracja: 26.04.2017 13:53 Posty: 2
Imię: Jacek
Quad: Eagle Lyda 203e
|
Wysłany: 09.04.2018 22:52
Re: Eagle - szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Panowie, Lyda 203e 2008, walcze z brakiem iskry, wykluczylem świece i aku (nówki), jutro ma przyjść nowa cewka i moduł i tutaj bardzo denne pytanie - o ile do cewki mam dostęp bo jest bezposrednio na ramie i nie muszę nawet demontować plastików żeby ją wymienić, o tyle modułu zapłonowego zlokalizować nie moge za chiny... da rade podmienić go bez demontarzu owiewek? gdzie normalnie się znajduje? żaden ze mnie mechanik dlatego chciałbym uniknąć niepotrzebnego rozkręcania quada, a w końcu to tylko wypięcie i wpięcie kostki jest..
|
|
|
|