Hopek napisał(a):
Może ktoś z was wie co może być tego przyczyną?
Jeżeli Twój silnik pracuje tak jak na filmiku, to tylko w tym przypadku
wolne obroty są za niskie, powinny być ustawione w granicach 1300-1500±200/min.
Hopek napisał(a):
gaźnik wyczyszczony
Tej informacji nikt w ten sposób Tobie nie odbierze, napisz tylko dokładnie krok po kroku na czy to czyszczenie polegało (co było czyszczone), czy po czyszczeniu gaźnika a przed skręceniem pokrywy komory pływaka było coś, co i jak
regulowane?, czy po odpaleniu silnika gaźnik został
doregulowany jeżeli tak, w jaki sposób, czy po doregulowaniu gaźnika i jeździe próbnej został sprawdzony kolor świecy zapłonowej, skoro na maksymalnych obr. pokazuje się ogień, to pierwszy sygnał o niedoregulowanym gaźniku (skład mieszanki za bogaty) i nie tylko .
Piszesz, zawory wyregulowane, jaki jest aktualny luz obydwu zaworów?.
Odpowiadaj komunikatywnie, a nie wybiórczo, w innym przypadku ze swoim problemem pozostaniesz sam i nikt Tobie nie pomoże.