Witajcie.
Problem elektryczny w/w chińczyku jest taki że nie ma ładowania i nie ma świateł.
Otrzymałem zlecenie naprawy silnika, quad miał rozwalony napinacz łańcuszka rozrządu i sam łańcuszek. Nie było opcji ustawić zaworów. Teraz już wszystko przy silniku jest zrobione. Odpala i jeździ tylko że już 2tyg. walczę z elektryką.
Zrobiłem całą instalację od nowa na podstawie tej oryginalnej która była już w kiepskim stanie. Ale co najważniejsze ładowania nie ma i właściciel twierdzi że od wyjechania ze sklepu nie było bo po kilkunastu rozruchach padł mu akumulator. Napięcie akumulatora na zgaszonym 12,5 a na odpalonym już 11.
Wszystko jest nowe, akumulator, CDI, stator, cewka WN i regulator.
I teraz tak, wygrzebałem u was opis oporności dla quada 110 jednak po pomiarach stary stator wskazuje na cewki zwarte a nowy stator ma oporności mniej więcej podobne do opisanych tylko że nowy stator po odpaleniu grzeje się tak mocno że widać dym z pod magneta.
Regulatory napięcia są sprawne mimo pomiarów zakładałem je do skuterka i wszystko śmigało tak jak powinno.
Cały czas myślałem że mam gdzieś zwarcie do masy, ale przekopałem jeszcze raz instalację podłączając tylko niezbędne mu do funkcji życiowych kabelki i to nic nie dało. Co śmieszne popytałem po znajomych i znalazłem na podmiankę stator z quada który działa poprawnie, jak się okazało po założeniu go nie ma ładowania a światła mi popaliło (założyłem ledy takie jakieś byle jakie chyba z auta jakiegoś) więcej nie sprawdziłem miałem mało czasu z tym pożyczonym statorem.
Stary i nowy stator-
http://i.ebayimg.com/images/i/110706271 ... -l1000.jpgregulator napięcia-
http://ezatvparts.com/shop/images/detai ... in_150.jpgCDI-
https://i.ebayimg.com/images/g/keMAAOSw ... s-l300.jpgSilnik-
https://i.imged.pl/silnik-lj150-qt4-gy6 ... 202542.jpgInstalację mam zrobioną najprostszą bez świateł, bez stycznika w manetce hamulca, prawie że pokrywa się z tą która była oryginalnie a opierałem się na schematach które tu znalazłem. Mogę podać fotki z pomiarów statora itd. tyle że jak wyżej pisałem są podobne do tych z quada 110 więc tak jak by miało działać a mimo to coś kradnie prąd i jak tylko podłączę przewód świateł i ładowania do regulatora to nowy stator się gotuje.
Instalacja jest zrobiona na solidnych miedzianych przewodach, wszystkie kabelki solidnie zarobione.
Pozieleniałem już z niewiedzy, radźcie coś