W imieniu całego Mod Teamu proszę o właściwe tytułowanie tematów, chodzi o to, że tutaj mamy kilka pojemności silników, jeżeli zakładacie temat i dotyczy on problemu zatkanego gaźnika waszej 110-tki to tak nazywajcie ten temat w ten sposób: [110] Zatkany gaźnik Jeżeli zaś chodzi o 150-tkę to nazywajcie go w ten sposób: [150] zatkany gaźnik
Czyli jak sami już wywnioskowaliście chodzi o nagłówek z pojemnością silnika na początku nazwy tematu
Proszę się stosować do tej instrukcji. stepien0601
witam kupiłem sobie za granicą coś takiego jak ''MINI car DIY Turbo-500 Turbo kit motorcycle parts Electronic turbocharger'' i tak szczerze nie wiem jak to zamontować bo po zamontowaniu tego na miejsce filtra powietrza po uruchomieniu turbo quad gaśnie wie ktoś jak to podłączyć do tego ? quad to zongshen 250 turbo wytwarza 10000Pa ma 100W max, dziekuje za jakiekolwiek info pozdrawiam
Najbardziej przydatna informacja to przekaz osoby która tego typu już zmontowała, a tak możemy się tylko zając czystą teoria tematu: * jak wiadomo w tym układzie silnik wyposażony jest w gaźnik podciśnieniowy, podciśnienie zasysa paliwo do cylindra, sposób podłączenia turbo wyglądał by następująco; -filtr◊gaźnik◊turbo◊cylinder oznacza to turbina będzie zasysać (powinna dmuchać) paliwo z gaźnika nie tylko w cyklu ssania, zużycie paliwa wzrośnie a dodatkowo paliwo będzie nawet gromadzić się w kolektorze ssącym, zachodzi niebezpieczeństwo samozapłonu, jak to rozwiązać? – oto jest pytanie.
* opcja druga, można by zamienić gaźnik na nadciśnieniowy, sposób podłączenia turbo wyglądał by następująco; -filtr◊turbo◊gaźnik◊cylinder taki montaż dla DIY.Turbo-500 co to oznacza w tym przypadku, jeśli nie mamy nadciśnienia (a nie mamy) paliwo nie jest zasysane, turbina będzie działać nieprzerwanie na dość wysokich obrotach, w tego typu silnikach ,,chińskich,, nie będzie na dłuższą metę funkcjonować, trudności w odpalaniu silnika z powodu małej prędkości obr. turbiny podczas rozruchu, ale jeżeli już odpali to za chwilę zgaśnie.
_________________ I nikt mnie nie przekona że ,,czarnejestbiałeabiałejestczarne”
Czegoś tu nie rozumiem George , w pierwszej opcji turbina będzie zasysała paliwo nie tylko w cyklu ssania ? Czyli co ? To mega ciśnienie turbiny będzie uchylać zawór ssący ?
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Wysłany: 10.02.2016 18:25
Re: Turbosprężarka elektryczna w 250cm3
ja pitole......................................................................kup po prostu mocniejszy silnik, albo innego quada, z g ówna bata nie ukręcisz
PATROL_SLONECZNY
Rejestracja: 16.01.2014 21:58 Posty: 131 Miejscowość: KASZUBY
Imię: Patryk
Quad: W trakcie poszukiwań :-)
Poprzednie quady: Kingquad 750, Grizzly 660, Explorer Argon 700, Kawasaki klf 400
Wysłany: 12.02.2016 09:00
Re: Turbosprężarka elektryczna w 250cm3
Możesz zrobić zdjęcie tego patentu i wrzucić na forum ?? Muszę to zobaczyć
Ori_2
Rejestracja: 17.06.2015 18:00 Posty: 435
Quad: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Wysłany: 12.02.2016 14:36
Re: Turbosprężarka elektryczna w 250cm3
ta jest fajniesza
-- dodano 12.02.2016 14:36 --
Ostatnio zmieniony przez Ori_2 12.02.2016 14:36, edytowano w sumie 2 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum