Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - regulacja zaworów w chińczyku
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 09:43



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
regulacja zaworów w chińczyku 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.09.2008 21:02
Posty: 40
Miejscowość: DGL
Quad: Outlander1000
PostWysłany: 20.12.2008 00:28 
Przymierzam się do regulacji luzu na zaworach. Mam pytanie: patrzac od gory na glowice który to zawor ssacy a który wydechowy ( ja mysle ze ten od strony gaznika jest ssacy a ten od strony kolanka do tlumika to wydechowy)


 
Profil
Moderator Działu Porównania Modeli
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.07.2008 21:11
Posty: 2372
Miejscowość: TKA
Quad: Derbi Senda SM & Bashan 200
PostWysłany: 20.12.2008 11:49 
Już było szukaj ;)

_________________
Czas chyba wrócić do młodości :)


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.03.2007 20:29
Posty: 1103
Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Bombowiec 650 V-Power ;)
PostWysłany: 21.12.2008 20:10 
chyba też się z tym pobawie

_________________
http://www.bikepics.com/members/z444/


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 12.02.2009 01:54 
Re: regulacja zaworów w chińczyku
RAZOR2142 napisał(a):
witajcie czy wie ktoś może jaki powinien być luz na zaworach w chinolu 200cc? :oczy:
Image

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 22.08.2008 17:13
Posty: 58
Quad: żółtek 200
PostWysłany: 20.02.2009 15:52 
do george05 , czy mógłbyś mi powiedzieć kolego skąd masz te fotki z luzem zaworowym i czy już ktoś testował tą kombinację , nie wiem jakiej kombinacji użyć 0,10 i 0,15 tak jak ma marcim 27 ,czy może 0,05 i 0,07 (wg Twoich fotek)


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 20.02.2009 16:12 
Luz na zaworach we wszystkich chińskich 200-250cc
1. - z forum quadowców w Niemczech.....
2. - masz ustawić 0,05 na ssącym i 0.07 na wydechowym
3. - i z nikim nie dyskutowć na ten temat więcej

Pozdrawiam :D

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 22.08.2008 17:13
Posty: 58
Quad: żółtek 200
PostWysłany: 20.02.2009 16:33 
oki doki , tak zrobię, dzięki


 
Profil Facebook

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 20.02.2009 17:46 
Jeżeli to są wartości dla zimnego silnika co coś mało tego luzu, mechanizm rozrządu jest dość duży a co za tym idzie po rozszerzeniu elementów może go zabraknąć. Serwisy zajmujące się chińczykami podają luzy prawie dwukrotnie większe.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 21.02.2009 13:05 
Luz na zaworach we wszystkich chińskich 200-250cc
Bedboys napisał(a):
Jeżeli to są wartości dla zimnego silnika co coś mało tego luzu, mechanizm rozrządu jest dość duży a co za tym idzie po rozszerzeniu elementów może go zabraknąć. Serwisy zajmujące się chińczykami podają luzy prawie dwukrotnie większe.

Bedboys ale wypaliłeś, wyraźnie widać że pomyliłeś forum nie mówiąc już o braku podstawmechaniki samochodowej dlaczego: Zagadka :?:
a. co się dzieje z luzem zaworów kiedy silnik się nagrzeje (zwiększają lub zmniejszają się :?: )
b. ustawiamy zawory wg. Twojego pomysłu 0.10 ssący 015 wydechowy.
c. jaki będziesz miał luz kiedy silnik się nagrzeje większy czy mniejszy :?:
d. jeżeli odpowiesz POPRAWNIE na powyższe pytania :?:
e. podaj jak brzmi prawidłowa odpowiedź na powyższą zagadkę
Pozdrawiam
Ps: w razie problemów z odp. nic się nie martw mamy na forum sporo dobrych mechaników na pewno chętnie Tobie pomągą ze znalezieniem poprawnej odp.

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.02.2009 14:38 
Oskarżając kogoś na forum w tak chamski i grubiański sposób dajesz tylko świadectwo twojej .... a raczej jej braku. Pytania to sobie możesz zadawać swoim kolesiom z wszystkowiedzącego niemieckiego forum bo to że coś tam wyczytałeś nie znaczy że tak jest - skoro serwisy które naprawiają chińczyki w Polsce mają inne zdanie na ten temat - no ale cóż Niemcy zawsze wiedzą lepiej.

Zagadka dla ciebie o mechaniku nade wszystkich - co się dzieje z metalem jak się nagrzeje ??

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 21.02.2009 15:45 
Luz na zaworach we wszystkich chińskich 200-250cc
No i proszę mamy odpowiedź, po pierwsze wszystkie serwisy które Ty tak popierasz przyczyniają się do tego że tak negatywnie mówi się o chińskich quadach w których min. reguluje się zawory 0.10 i 0.15 mm. po drugie Ty też jesteś moi ,,kolesiem,, z forum, piszesz
głupoty wprowadzasz ludzi w błąd no to trzeba to wszystko prostować, przecież sam widzisz czytając forum jakie czasami banalne problemy mają użytkownicy quadów, Ty swoimi wywodami (komentarzami) nie przyczyniasz się do tego żeby im pomóc, mało tego wprowadzasz ich w błąd. W serwisie w którym ja pracuję od lat ustawiamy zawory w tym modelu na 0.05 – 0.07 i uwierz mi silniki pracują bez zastrzeżeń.
Jeżeli tak nie jest to poczekaj może poczytamy w krótkim czasie kilka postów od innych użytkowników forum ,może ktoś cię poprze, moim zdanie szansa na to wynosi 0%.......

Pozdrawiam
PS: Czy zagadka była oskarżeniem, chamskim ,grubiańskim to oceni już historia.
Uważałem i uważam że tylko tak trzeba do Ciebie przemówić bo inaczej nie zrozumiesz
no i nie zrozumiałeś ,no może teraz ???

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.02.2009 16:30 
No i zaczynasz mówić ( pisać ) jak człowiek ! W takim razie wytłumacz mi jedną rzecz - kupiłem 2 quady Eagle, były prosto z fabryki czyli w kartonach, poskładałem je, odpaliłem na ok 10 min i zrobiłem kompleksowy przegląd ( pozlewałem szlamy ) nalałem olejów płynów i sprawdziłem zawory w obydwu ustawione były na 0,10 i 0,15 - teraz mój quad ma przejechane 1500 km w tym tygodniu sprawdzałem zawory i luzy odrobinę się powiększyły miały odpowiednio 0,12 i 0,19 - ustawiłem je na fabryczne wartości.
Dokumentacja do tych silników jest mikra i chciałem nawiązać dyskusję o tym bo może ja się mylę i fabryka się myli ustawiając na 0,10 i 0,15 ale Ty zacząłeś dyskusję od oskarżenia mnie ( nie znając mnie ) o brak jakiejkolwiek wiedzy i praktyki a już jest nie w porządku a wręcz chamsko.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2007 22:29
Posty: 1783
Miejscowość: Zachodniopomorskie
PostWysłany: 21.02.2009 17:10 
no to jedziemy dalej:
- nie muszę znać, widzieć i słyszeć wystarczy mi co kto pisze otworzyłeś podejrzewam, jak na razie Twoje pierwsze dwa kartony ja ich może dwieście.
- miałeś pecha że w Twoich były takie a nie inne luzy na zaworach (fabrycznie za duże)
mogło być odwrotnie luzy na zaworach zero co się jeszcze częściej zdarza.
- jeżeli na dzień dzisiejszy słyszysz tzw. klang(odgłos pracy pracujących zaworów) i np.
przestawisz je 0.05-0.07 to zobaczysz jaka będzie różnica na korzyść.
Rekapitulując: w kartonach miałeś za duże luzy i tak nie może być ..
Pozdrwiam

_________________
I nikt mnie nie przekona że ,,czarne jest białe a białe jest czarne


 
Profil

Rejestracja: 22.08.2008 17:13
Posty: 58
Quad: żółtek 200
PostWysłany: 21.02.2009 17:34 
george05 a czy może orientujesz się z jakim momentem mam dokręcić śruby głowicy i przy okazji cylindra bo tam też bym sobie zmienił uszczelkę, miałem dziś u mechanika poustawiać zawory i zmienić usczelkę a tu d..a bo nie wiedziałem jak mocno śruby ma dokręcić


 
Profil Facebook

Rejestracja: 02.10.2008 08:51
Posty: 386
Miejscowość: Olsztyn
Quad: Dawno temu Eagle 250 teraz chyba niedługo CF 500
PostWysłany: 21.02.2009 17:40 
OK george05 masz rację to moje pierwsze dwa kartony z quadami i raczej ostatnie ale jeżeli jest tak jak mówisz to sprawdzimy : regulacja zaworów to niewielka robota sprawdzę - w swoim ustawię tak jak piszesz a w szwagra zostawię tak jak było w fabryce, posłuchamy i zobaczymy. Choć uważam ze silniki chodzą idealnie - ale sprawdzić nie zaszkodzi.

_________________
Pozdrawiam

Bedboys


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 65 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.