Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Remont silnika problem
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 00:29



Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Remont silnika problem 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 16.11.2013 01:57
Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
PostWysłany: 26.04.2017 17:34 
Remont silnika problem
Siemanko
Mam mały problem z KFX'em 700. Dziś rozebrałem górę silnika, powód? Pewnego dnia przy zimowej zabawie trochę przykopcił ( filmik : )
Od tamtej pory kopcenie nie zniknęło. Sprawdziłem kompresję - brak na przednim -wskazówka ledwo drgnęła - bez problemu palcem dało się zatkać dziurę, tylny trochę lepiej ale bez rewelacji.

Dziś rozebrałem górę no i nie widać nic złego, pierścienie idealnie siedzą w tulei, nie widać żadnej rysy. Jedyne co dostrzegłem to 1 zawór ssący już trochę sklepany i mógł delikatnie puszczać ale nie na tyle żeby prawie całkiem zniknęła kompresja, dodatkowo jeszcze rozrząd był przestawiony o jeden ząbek - tak przynajmniej mi się wydaje, chyba że źle zrozumiałem manuala, zdjęcia poniżej.
Załącznik:
40289ABF-CB36-4122-A58D-ADC09AB99616.JPG
40289ABF-CB36-4122-A58D-ADC09AB99616.JPG [ 2.28 MiB | Obejrzany 8622 razy ]

Załącznik:
IMG_1386.PNG
IMG_1386.PNG [ 5.69 MiB | Obejrzany 8622 razy ]


Co to może być bo już głupieję ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.01.2017 19:38
Posty: 76
Miejscowość: Kraków
Imię: Dawid
Quad: Scrambler 1000
Poprzednie quady: Raptor 700, Sportsman 850
PostWysłany: 26.04.2017 18:37 
Re: Remont silnika problem
jaki przebieg i ile motogodzin ma przejechane??


 
Profil

Rejestracja: 16.11.2013 01:57
Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
PostWysłany: 26.04.2017 19:14 
Re: Remont silnika problem
Nie mam licznika więc nie jestem w stanie określić.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11.01.2017 19:38
Posty: 76
Miejscowość: Kraków
Imię: Dawid
Quad: Scrambler 1000
Poprzednie quady: Raptor 700, Sportsman 850
PostWysłany: 27.04.2017 05:11 
Re: Remont silnika problem
Tego czy tłok i pierścienie są dobre nie sprawdzisz gołym okiem. Trzeba po mierzyć tłoka i cylinder.


 
Profil

Rejestracja: 16.11.2013 01:57
Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
PostWysłany: 27.04.2017 07:58 
Re: Remont silnika problem
Jak najbardziej, dziś jadę zawieźć do sprawdzenia głowicę, cylinder i pierścienie. Po prostu po kompresji jaką miał spodziewałem się dość widocznego uszkodzenia.


 
Profil

Rejestracja: 10.03.2011 16:50
Posty: 553
Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
PostWysłany: 27.04.2017 09:56 
Re: Remont silnika problem
Kolego niwek Kawasaki ma odprężnik automatyczny (odśrodkowy) więc kompresji nie sprawdzasz jak w samochodzie bo zawsze będzie pokazywało mniej co nie zmienia faktu ,że powinna być w miarę jednakowa oby dwóch cylindrach .

-- dodano 27.04.2017 09:56 --

Najprawdopodobniej do wymiany zawory,uszczelniacze i do frezowania gniazda zaworowe .


Ostatnio zmieniony przez gazior, 27.04.2017 09:56, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 16.11.2013 01:57
Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
PostWysłany: 04.09.2017 17:15 
Re: Remont silnika problem
Orientuje się ktoś może jakie spasowanie tloka daje się w kfxie ? Gdzies uslyszalem 4-5 setek, na opakowaniu od tloka jest 7-8 setek, trochę sporo moim zdaniem.

-- dodano 04.09.2017 17:15 --

Skończyłem robić górę silnika, złożyłem quada i słychać delikatny stukot silnika, nie mam pojęcia czy on tak chodzi - dość długo zeszło mi się z remotem :?
Dźwięk na filmiku.

Od razu pytanie, tak dla pewności, w momencie gdy mamy koniec kompresji na przednim cylindrze to ustawiamy luz na przednim ? I tak samo z tyłem? Czy jak przedni to ustawiamy tylny?
Dodatkowo prawidłowy luz jest na co drugim obrocie, więc ustawiamy tak aby na jednym obrocie prawidłowy luz był na jednym i drugim cylindrze, czy na przemian, tak aby:

koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1
+pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat
+pół obrotu, koniec kompresji 1 cylinder - w cały świat
+pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2

Czy może tak:
koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1
+pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2
+pół obrotu, konie kompresji 1 cylinder - w cały świat
+ pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat

Dla co niektórych - TAK, czytałem manuala ale nie do końca jest dla mnie zrozumiały.

Trochę chaotycznie ale mam nadzieje że ktoś zrozumie :metal:

Tak chodzą Wasze KFXy?Bruteforce'y? Czy może coś faktycznie popieprzyłem z tymi zaworami?



Ostatnio zmieniony przez niewek, 04.09.2017 17:15, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 21.04.2011 20:58
Posty: 193
Quad: BRUT 750
Poprzednie quady: G700 SE
PostWysłany: 04.09.2017 21:19 
Re: Remont silnika problem
Mam bruta i nic nie tyka tak w silniku jak u Ciebie.

Pozdro.


 
Profil

Rejestracja: 10.03.2011 16:50
Posty: 553
Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
PostWysłany: 05.09.2017 07:47 
Re: Remont silnika problem
Silnik Kawasaki v2 powinien chodzić bez żadnego; klikania , cykania lub szurania .To mi słychać na źle wyregulowane zawory .


 
Profil

Rejestracja: 16.11.2013 01:57
Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
PostWysłany: 05.09.2017 11:19 
Re: Remont silnika problem
Potrafi ktoś odpowiedzieć na pytanie odnośnie tych zaworów ?


 
Profil

Rejestracja: 10.03.2011 16:50
Posty: 553
Miejscowość: podkarpackie
Quad: Scrambler 1000S
Poprzednie quady: EAGLE 250 , CF Moto 500, Renegade 800R,Kawasaki KFX 700 ,Outlander 800
PostWysłany: 06.09.2017 09:43 
Re: Remont silnika problem
Śmiesznie tłumaczy ten google translate ''cały świat'' to chyba chodzi o pełny obrót .Najprościej i najpewniej jest tak: tłok w górze wałek w pozycji tak jak na zdjęciu R-prawy cylinder L-lewy (znaki na magnecie) , odpowiednie luzy i ma grać .

-- dodano 06.09.2017 09:43 --

aha zapomniałem dodać prawy cylinder to jest przedni a lewy tylny


Ostatnio zmieniony przez gazior, 06.09.2017 09:43, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 06.09.2017 06:53
Posty: 14
Imię: Rafał
Quad: Bashan 200
Poprzednie quady: Quad 150 Yamaha
PostWysłany: 06.09.2017 21:58 
Re: Remont silnika problem
Witam jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak założyć temat pomożecie?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.