Rejestracja: 16.11.2013 01:57 Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
Wysłany: 26.04.2017 17:34
Remont silnika problem
Siemanko Mam mały problem z KFX'em 700. Dziś rozebrałem górę silnika, powód? Pewnego dnia przy zimowej zabawie trochę przykopcił ( filmik : ) Od tamtej pory kopcenie nie zniknęło. Sprawdziłem kompresję - brak na przednim -wskazówka ledwo drgnęła - bez problemu palcem dało się zatkać dziurę, tylny trochę lepiej ale bez rewelacji.
Dziś rozebrałem górę no i nie widać nic złego, pierścienie idealnie siedzą w tulei, nie widać żadnej rysy. Jedyne co dostrzegłem to 1 zawór ssący już trochę sklepany i mógł delikatnie puszczać ale nie na tyle żeby prawie całkiem zniknęła kompresja, dodatkowo jeszcze rozrząd był przestawiony o jeden ząbek - tak przynajmniej mi się wydaje, chyba że źle zrozumiałem manuala, zdjęcia poniżej.
Załącznik:
40289ABF-CB36-4122-A58D-ADC09AB99616.JPG [ 2.28 MiB | Obejrzany 8622 razy ]
Tego czy tłok i pierścienie są dobre nie sprawdzisz gołym okiem. Trzeba po mierzyć tłoka i cylinder.
niewek
Rejestracja: 16.11.2013 01:57 Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
Wysłany: 27.04.2017 07:58
Re: Remont silnika problem
Jak najbardziej, dziś jadę zawieźć do sprawdzenia głowicę, cylinder i pierścienie. Po prostu po kompresji jaką miał spodziewałem się dość widocznego uszkodzenia.
Kolego niwek Kawasaki ma odprężnik automatyczny (odśrodkowy) więc kompresji nie sprawdzasz jak w samochodzie bo zawsze będzie pokazywało mniej co nie zmienia faktu ,że powinna być w miarę jednakowa oby dwóch cylindrach .
-- dodano 27.04.2017 09:56 --
Najprawdopodobniej do wymiany zawory,uszczelniacze i do frezowania gniazda zaworowe .
Ostatnio zmieniony przez gazior, 27.04.2017 09:56, edytowano w sumie 1 raz
niewek
Rejestracja: 16.11.2013 01:57 Posty: 6
Imię: Paweł
Quad: BruteForce 750
Wysłany: 04.09.2017 17:15
Re: Remont silnika problem
Orientuje się ktoś może jakie spasowanie tloka daje się w kfxie ? Gdzies uslyszalem 4-5 setek, na opakowaniu od tloka jest 7-8 setek, trochę sporo moim zdaniem.
-- dodano 04.09.2017 17:15 --
Skończyłem robić górę silnika, złożyłem quada i słychać delikatny stukot silnika, nie mam pojęcia czy on tak chodzi - dość długo zeszło mi się z remotem Dźwięk na filmiku.
Od razu pytanie, tak dla pewności, w momencie gdy mamy koniec kompresji na przednim cylindrze to ustawiamy luz na przednim ? I tak samo z tyłem? Czy jak przedni to ustawiamy tylny? Dodatkowo prawidłowy luz jest na co drugim obrocie, więc ustawiamy tak aby na jednym obrocie prawidłowy luz był na jednym i drugim cylindrze, czy na przemian, tak aby:
koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1 +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat +pół obrotu, koniec kompresji 1 cylinder - w cały świat +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2
Czy może tak: koniec kompresji 1 cylinder - prawidłowy luz na 1 +pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - prawidłowy luz na 2 +pół obrotu, konie kompresji 1 cylinder - w cały świat + pół obrotu, koniec kompresji 2 cylinder - w cały świat
Dla co niektórych - TAK, czytałem manuala ale nie do końca jest dla mnie zrozumiały.
Trochę chaotycznie ale mam nadzieje że ktoś zrozumie
Tak chodzą Wasze KFXy?Bruteforce'y? Czy może coś faktycznie popieprzyłem z tymi zaworami?
Ostatnio zmieniony przez niewek, 04.09.2017 17:15, edytowano w sumie 1 raz
Śmiesznie tłumaczy ten google translate ''cały świat'' to chyba chodzi o pełny obrót .Najprościej i najpewniej jest tak: tłok w górze wałek w pozycji tak jak na zdjęciu R-prawy cylinder L-lewy (znaki na magnecie) , odpowiednie luzy i ma grać .
-- dodano 06.09.2017 09:43 --
aha zapomniałem dodać prawy cylinder to jest przedni a lewy tylny
Ostatnio zmieniony przez gazior, 06.09.2017 09:43, edytowano w sumie 1 raz
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum