|
mapy do modułów powercommander III i V
Autor |
Wiadomość |
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 24.03.2011 23:21
Re: mapy do modułów powercommander III i V
jak na dzisiejszy dzień to i tak jesteśmy dość zaawansowani jako laicy w obsługę pcv jeszcze jakiś czas temu pcIII było właściwie tylko dla hamowni dynojeta lub magików typu shelton dobrze że wreszcie osoby takie jak my mogą choć trochę bezpiecznie ingerować w polepszenie parametrów swoich sprzętów i przy okazji poznać trochę mechaniki i zasilania pojazdów mamy chociaż podgląd jak wygląda kwestia mieszanki czy nie daj boże nie jest za uboga bo wiemy czym to grozi co do autotuna to dynojet nie chciał wcale wprowadzać go na rynek ale konkurencyjna firma chciała coś takiego wprowadzić więc nie mieli wyjścia (taką informację uzyskałem przy zakupie mojego autotuna u niemieckiego przedstawiciela dynojeta) -- dodano 24.03.2011 23:21 --gdybyśmy mieli dostęp do profesjonalnych hamowni dynojeta ( w zasięgi powiedzmy 100km) tak jak to jest w Niemczech gdzie płaci się za zestrojenie pcV 280 euro to wcale nie musielibyśmy ładować się w autotuna i gmerać w ustawieniach pcv
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 24.03.2011 23:21, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2011 08:13
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Niestety mieszkamy w Polsce nie w Niemczech, z drugiej strony jak by były takie ceny za przeglądy jak są w UE to bym pewnie nie mieszkał w bloku i jeździł nowym Porsche, ale to już inna historia
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.03.2011 08:24
Re: mapy do modułów powercommander III i V
właśnie z bratem gadałem który w fordzie w wiedniu od 15 lat pracuje przegląd focusa 220 euro bez upustów dla stałych klientów przegląd quada kosztuje wg informacji z forum niemieckiego 120-150 euro więc porsche byś nie jezdził ale to nie temat na rozmowę tutaj lepiej powiedz jak wg ciebie powinna być zmieniona mapa żeby te strzelania wcale się nie zdarzały
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2011 09:24
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Widzisz tak się składa, że przez ostatnie 15 lat często latałem do Afryki i serwisowałem motor po drodze, bo latałem na kołach i ceny były zgoła inne.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 25.03.2011 10:11
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Shelton a co z tym strzelaniem w tłumik? Który parametr w mapie za to odpowiada? Jeśli oczywiście możesz uchylić rąbka tajemnicy
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 25.03.2011 10:15
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Strzelanie w tłumik przy przelotowym układzie nie jest niczym dziwnym i bym się tym nie przejmował zwłaszcza, przy odpuszczaniu manetki. Musisz zmniejszyć trochę w średnich i wysokich zakresach paliwo i zobaczyć jaki AFR jest na biegu jałowym.
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 25.03.2011 11:27
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Shelton dzięki
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.03.2011 14:59
Re: mapy do modułów powercommander III i V
kumpel a aachen właśnie dostał przesyłkę z autotunem wczoraj zamówiłem, zapłaciłem, paypal i jest teraz niech wraca i montujemy
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 25.03.2011 18:03
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Ja pierdziu jaka prędkość. Ja na mojego pcv czekałem prawie półtora miesiąca. Ale zamawiałem w Polsce. Tak to jest jak chce się wspierać polski biznes
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.03.2011 18:16
Re: mapy do modułów powercommander III i V
w Polsce nikt nie chce zamrażać gotówki , więc wszystko na zamówienie ale na zamówienie to sobie sam mogę zamówić czasem chciałbym iść i od ręki kupić
ale nic
cieszę się że już niedługo będzie montowany
wtedy będziemy się wymieniać spostrzeżeniami
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
gery
Rejestracja: 10.05.2008 08:09 Posty: 281 Miejscowość: Łódź
Quad: Kawasaki Brute Force 750i, pcV+AT, HMF Penland, KN
|
Wysłany: 25.03.2011 20:47
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Mam nadzieję, że wspólnymi siłami stworzymi parę fajnych map
_________________ Kawasaki Brute Force 750i, Power Commander V + Auto Tune, HMF Penland, filtr KN,, 26x11-12 (tył), 26x9-12(przód), oraz różne własne i podpatrzone u innych patenty
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.03.2011 22:08
Re: mapy do modułów powercommander III i V
Twórzcie, twórzcie, jak mnie najdzie ochota na pcv to będzie gotowiec hehehe
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 25.03.2011 22:29
Re: mapy do modułów powercommander III i V
o nie nic za darmo skrzynkę piwa cię będzie kosztować
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.03.2011 23:34
Re: mapy do modułów powercommander III i V
derhundNie lepiej skrzynka cukru albo kanister paliwa? Zawsze to coś droższego aleee jak wolisz
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
paulus71
Rejestracja: 04.07.2007 19:36 Posty: 3431 Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
|
Wysłany: 27.03.2011 16:53
Re: mapy do modułów powercommander III i V
cukier też się przyda -- dodano 27.03.2011 16:53 --gery jak z fotką sondy miałeś wstawić żebym wiedział jak wspawać
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
Ostatnio zmieniony przez paulus71, 27.03.2011 16:53, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|