Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 01:30



Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 26.12.2015 19:29 
Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Witam mam Problem w Kawasaki odpalam quada i jest pełna moc jadę 64 mile po przejechaniu 1 km już mogę tylko jechać 52 mile po zgaszeniu silnika i wyłączeniu stacyjki i włączeniu ponownie quadem jest wszystko dobrze do momentu przejechania jednego km i znowu tylko mogę jechac 52 mile proszę o pomoc


 
Profil

Rejestracja: 13.12.2015 22:08
Posty: 93
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 27.12.2015 17:44 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Jakie są objawy tego? Pytam czy strzela,przerywa,ciągnie,wyje, a może coś innego.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 
Profil

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 27.12.2015 22:34 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Nic nie strzela tylko się dławi nieraz i w ogóle nie chce isc teraz ustawiłem zawory i się troszkę poparawiło po zapaleniu quada jedzie 64mile a po przejechaniu 1 km słabnie i Jadę tylko 52 mile po każdym zresetowaniu jest wczystko okej pełna moc ale tylko przez chwilę......


 
Profil

Rejestracja: 13.12.2015 22:08
Posty: 93
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 28.12.2015 09:04 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Możliwe że paliwo nie dochodzi Spróbuj w ten sposób. Jak zacznie się dławić to zatrzymaj się ale nie gaś poczekaj chwilę i spróbuj ponownie rozbujać go na maxa. Mam pytanie czy ten sprzęt ma kompa?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 
Profil

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 28.12.2015 12:58 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Też tak myślę po przejechaniu jednego km spada mu 10 % mocy wyłaczam i właczam stacyjkę i jest wszystko ok przez chwilę zatrzymuje się czekam i dzieje się tak samo myślę że to pompa paliwa możę być.....


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 28.12.2015 13:06 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
no to manometr i sprawdzaj

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 13.12.2015 22:08
Posty: 93
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 28.12.2015 14:04 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Na wtrysku czy na gaźniku masz sprzęt?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 
Profil

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 28.12.2015 21:42 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Na wtrysku

-- dodano 28.12.2015 21:42 --

Pompa paliwa do modeli na wtrysku, (po małych modyfikacjach) pasuje od nissana primiery 1.6 16v z roku od 96r do 00r

czy to jest prawda ?


Ostatnio zmieniony przez tomnev2310, 28.12.2015 21:42, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 13.12.2015 22:08
Posty: 93
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 29.12.2015 08:59 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Zresetuj kompa . Odłącz klemy zewrzyj je ze sobą na 15 minut z przekręconą stacyjką by rozładować kondensatory podtrzymujące pamięć. W ten sposób wróci do ustawień fabrycznych. Jak będziesz podłączal klemy nie zapomnij wcześniej ustawić stacyjki na pozycję zero.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.07.2007 19:36
Posty: 3431
Miejscowość: W-wa
Imię: Paweł
Quad: Renia 1000 XXC
Poprzednie quady: Outlander 800 XT, Kawasaki Brute Force 750i, Dinli Centhor 700
PostWysłany: 29.12.2015 09:59 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
nie pasuje żadna pompa tylko fabryczna
Gregor skąd Ty masz takie pomysły ???? W kawie nic to nie daje to nie canam. Kawa wyświetla wszystkie błędy life poprzez kontrolki na wyświetlaczu i ich częstotliwość migania.

_________________
zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light


 
Profil

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 29.12.2015 12:28 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
ale po przerobieniu pompy na coś takiego będzie wszystko ok czy nie zdaję egzaminu ???
http://forum.highlifter.com/Custom-Brut ... 03758.aspx

-- dodano 29.12.2015 12:28 --

tutaj mam drógą pompe którą znalazłem na forum tylko która się naprawde nadaje
model pompy
( ENERGY G10012 ) jest ona montowana w ford ( mondeo, ka, fusion itd. )


Ostatnio zmieniony przez tomnev2310, 29.12.2015 12:28, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 13.12.2015 22:08
Posty: 93
Quad: CF Moto 500
PostWysłany: 29.12.2015 16:12 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
paulus71 napisał(a):
nie pasuje żadna pompa tylko fabryczna
Gregor skąd Ty masz takie pomysły ???? W kawie nic to nie daje to nie canam. Kawa wyświetla wszystkie błędy life poprzez kontrolki na wyświetlaczu i ich częstotliwość migania.

Nie mam kawy to nie bardzo wiem, ale tonący chwyta się brzytwy. Warto sprawdzić wszystko zamiast kupować coś co jest dobre.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 
Profil
Mod-Team Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.07.2008 21:19
Posty: 5235
Miejscowość: Żory
Imię: Marcin
Quad: Renegade 1000
Poprzednie quady: G660, BF750, TRX 500, TRX 680, G700, CAN-AM 800
PostWysłany: 29.12.2015 21:32 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Kolego tomnev2310 - typowy objaw uszkodzonej pompy paliwa.

Nie ma co kombinować ze wkładami, przeróbkami bo jak siedzę w quadach od 10 lat, to jeszcze żaden dobrze i porządnie na przerabianej pompie ne pojechał, a jak pojechał to za 100km wrócił na serwis. Sam to przerabiałem.

Typowy objaw, jak dajesz gazu przy wysokim poborze paliwa wirnik elektryczny pompy nagrzewa się, stal z której pompa jest zbudowana się rozszerza i traci ciśnienie, nie wydala - nie dostarcza wystarczającej ilości paliwa.

Wyłączysz <-> załączysz quada, dasz trochę odpocząć pompie, po odpaleniu idzie przez chwilę dobrze ale potem znowu kicha..


 
Profil WWW

Rejestracja: 26.12.2015 18:49
Posty: 17
Imię: Tomek
Quad: Kawasaki Brute Force 750
Poprzednie quady: CF Moto 500
PostWysłany: 29.12.2015 22:00 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Właśnie ja sprawdziłem i jest tak jak mówisz nie trzyma ciśnienia poniżej 3 barów tylko rozmawiałem ze znajomym który Kawasaki już ma pare ładnych lat i wsadził pompkę od jakiego forda tylko orginal i chodzi wszystko okej już ze 3 lata albo dłużej


 
Profil

Rejestracja: 13.06.2013 07:10
Posty: 6
Imię: Łukasz
Quad: KopaMaTaKawa
PostWysłany: 02.01.2016 11:47 
Re: Kawasaki Brute Force 750 Problem z mocą
Miałem takie same objawy, jakieś 2 lata temu. Szukanie, grzebanie nic nie pomogło.

Wtedy też wyrok padł na pompę paliwa, pasuje od motocykla Kawasaki (muszę poszukać od jakiego to napisze dokładnie).
Kupiona wymieniona pompa paliwa i co.....dalej to samo.

więc bańka 5l wrzucona pompa paliwa z nissana qashqaia przewody przedłużone i testy.
Wszystko jak w zegarku ideał. Pierwsza myśl druga niesprawna pompa.

I tu się zaczęło powolne grzebanie i ( teraz najciekawsze), gdy wyjmujemy cały wklad wraz z pompą paliwa na pierwszy rzut oka jest ok, ale w tym cholernym plastiku Kawasaki zastosowało sitko metalowe. Trzeba rozkleić biały wkład i w nim w środku masz sitko i to ona jest zatkane. Wywalasz całkiem, a np na przewodach stosujesz filtr do benzyny z auta.

2 lata już śmigam i zero problemów :>


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.