derhund Dzięki
Witam ponownie
KLF ponownie rzucił palenie, więc sprawdziłem wszystko kolejno wszystko w normie prócz ciśnienia sprężania,
po pomiarze okazało się że wynosi ono 1,5 bara=150kPa, więc wymontowałem rozebrałem cały silnik, celem sprawdzenia weryfikacji stanu zużycia.
Z moich obserwacji i dokonanych prób okazało się że:
-zawór ssący nie domyka wyczyściłem dotarłem ssący i przy okazji wydechowy
-uszczelka głowicy stan opłakany okazało się że była wydmuchana i kompresja szła w rozrząd (zaobserwować można było dymiącą odme ( dodam że poprzedni właściciel uszczelkę smarował sylikonem)jak to rozebrałem to ogarnoł mnie śmiech
Pozamawiałem wszystko łącznie z uszczelniaczami zaworowymi, ale z ciekawości wymontowałem też cylinder
i okazało się że:
luz na zamkach 2mm uszczelniający, 1,2mm zgarniający, ponadto wymiar tłoka 65,54 wymiar cylindra 65,69
nie dysponuje manualem i zdobyć go będzie bardzo ciężko. podejrzewam że to 2 wymiar bo na tłoku jest 2.
Ile wynosi luz montażowy tłok cylinder i jakie dopuszczalne luzy na zamkach?