Autor |
Wiadomość |
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 06.12.2007 21:48
problem gaznika kfx 700
Nie wiem co to za problemik ?
-nie wchodzi na obroty , dławi się, po wcisnieciu ssania jest trochę lepiej
-przy pracy na wyższych obrotach wszysko ok
-po 5 min pracy wydechy czerwone
może za uboga mieszanka? to jak ją wzbogacic
proszę o poradę
pozdrawiam
kriss
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 06.12.2007 22:36
Zmieniając dysze na większe i przestawiając iglicę w przepustnicy wyżej.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 06.12.2007 23:11
dysza nie ma regulacji
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 06.12.2007 23:13
sorki to iglica nie ma regulacji
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 09:26
A masz otwarte wydechy, jakies modyfikacje w airboxie? Jak ni ma regulacji, to musisz zmienic iglice - np. na zestaw Dynojeta.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 10:48
Fabrycznie śruby składu mieszanki są zaszpuntowane - tzn. mają dekielki zapobiegające regulacji - wiadomo niby kontrola emisji. Jeśli nikt nie kręcił śrubami, airbox i wydech są fabryczne, to jedyna opcja to brud w gaźnikach lub zawalony filtr paliwa.
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 07.12.2007 22:03
gaźnik i filtr czysty
troszeszkę lepiej po wyregulowaniu zaworów (nie było luzu na zaworach ssacych)
jednak główny problem pozostał , brak zasysania paliwa przy małych obrotach silnika z komory plywakowej nawet przy max otwartej przepustnicy i max podniesionej iglicy , przy wyższych obrotach problem znika .
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 22:14
KRIS99 napisał(a): roszeszkę lepiej po wyregulowaniu zaworów (nie było luzu na zaworach ssacych)
Sprawdź kompresję. Zawory mogły pójść się kochać = wypalić, i silnik zamiast zasysać - pulsuje.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 07.12.2007 22:24
tego nie sprawdzalem jakie ma być Ciśnienie ?
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 22:34
290 - 520 Kpa (43-75 PSI). Jeśli między cylindrami będzie spora różnica, to nalezy się remoncik (pierścienie lub docieranie/wymiana zaworów).
Wymień jeszcze świece na nowe. Na wysokich obrotach to nawet świeca bez elektrody będzie dawać iskrę . Sprawdź także kolor iskry.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 07.12.2007 22:52
swiece są nowe iskra ok
jesli pracuje na ssaniu wszysko niby dobrze może to wina "lewego" powietrza
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 07.12.2007 23:09
Ale "niby" czy lepiej - bo się musisz dookreślić. na początku pisałeś że trochę...
To też jest możliwe - króćce ssące mogły dostać mikropęknięć, lub są nieszczelne gdzieś przy mocowaniach. Spróbuj poskładać jeszcze wszystko na silikon. Tylko nie przesadź z jego ilością, by nie zassało farfocli do cylindra.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KRIS99
Rejestracja: 28.04.2007 19:41 Posty: 9
|
Wysłany: 08.12.2007 12:05
CIŚNIENIE
O,4 Mpa przód
0.5 Mpa tył
remoncik
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 08.12.2007 17:23
KRIS99 napisał(a): CIŚNIENIE O,4 Mpa przód 0.5 Mpa tył remoncik
Nie ma lekko. Który rok i jaki przebieg? Był topiony?
|
|
|
|
Gregorio
Rejestracja: 09.06.2008 20:34 Posty: 19
|
Wysłany: 10.09.2008 23:26
Niekoniecznie , w moim oulawie po sprawdzeniu cisnienia mialem trochę powyzej 1 bar. bylem pewny ze albo remoncik albo zawory..... i nigdy nie zgadniecie MIALEM PRZESTAWIONY ROZRZA, i nikt niewie jak to mozliwe ze ''sam'' się przestawil , znaki kompletnie się nie zgadzaly.
|
|
|
|