Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - problem gaznika kfx 700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 10.11.2024 21:04



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
problem gaznika kfx 700 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 06.12.2007 21:48 
problem gaznika kfx 700
Nie wiem co to za problemik ?
-nie wchodzi na obroty , dławi się, po wcisnieciu ssania jest trochę lepiej
-przy pracy na wyższych obrotach wszysko ok
-po 5 min pracy wydechy czerwone

może za uboga mieszanka? to jak ją wzbogacic

proszę o poradę
pozdrawiam
kriss


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 06.12.2007 22:36 
Zmieniając dysze na większe i przestawiając iglicę w przepustnicy wyżej.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 06.12.2007 23:11 
dysza nie ma regulacji


 
Profil

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 06.12.2007 23:13 
sorki to iglica nie ma regulacji


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 07.12.2007 09:26 
A masz otwarte wydechy, jakies modyfikacje w airboxie? Jak ni ma regulacji, to musisz zmienic iglice - np. na zestaw Dynojeta.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.12.2007 10:48 
Fabrycznie śruby składu mieszanki są zaszpuntowane - tzn. mają dekielki zapobiegające regulacji - wiadomo niby kontrola emisji. Jeśli nikt nie kręcił śrubami, airbox i wydech są fabryczne, to jedyna opcja to brud w gaźnikach lub zawalony filtr paliwa.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 07.12.2007 22:03 
gaźnik i filtr czysty
troszeszkę lepiej po wyregulowaniu zaworów (nie było luzu na zaworach ssacych)
jednak główny problem pozostał , brak zasysania paliwa przy małych obrotach silnika z komory plywakowej nawet przy max otwartej przepustnicy i max podniesionej iglicy , przy wyższych obrotach problem znika .


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 07.12.2007 22:14 
KRIS99 napisał(a):
roszeszkę lepiej po wyregulowaniu zaworów (nie było luzu na zaworach ssacych)


Sprawdź kompresję. Zawory mogły pójść się kochać = wypalić, i silnik zamiast zasysać - pulsuje.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 07.12.2007 22:24 
tego nie sprawdzalem jakie ma być Ciśnienie ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 07.12.2007 22:34 
290 - 520 Kpa (43-75 PSI). Jeśli między cylindrami będzie spora różnica, to nalezy się remoncik (pierścienie lub docieranie/wymiana zaworów).

Wymień jeszcze świece na nowe. Na wysokich obrotach to nawet świeca bez elektrody będzie dawać iskrę ;). Sprawdź także kolor iskry.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 07.12.2007 22:52 
swiece są nowe iskra ok
jesli pracuje na ssaniu wszysko niby dobrze może to wina "lewego" powietrza


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 07.12.2007 23:09 
Ale "niby" czy lepiej - bo się musisz dookreślić. na początku pisałeś że trochę...
To też jest możliwe - króćce ssące mogły dostać mikropęknięć, lub są nieszczelne gdzieś przy mocowaniach. Spróbuj poskładać jeszcze wszystko na silikon. Tylko nie przesadź z jego ilością, by nie zassało farfocli do cylindra.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.04.2007 19:41
Posty: 9
PostWysłany: 08.12.2007 12:05 
CIŚNIENIE
O,4 Mpa przód
0.5 Mpa tył

remoncik :płacz:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 08.12.2007 17:23 
KRIS99 napisał(a):
CIŚNIENIE
O,4 Mpa przód
0.5 Mpa tył

remoncik :płacz:


Nie ma lekko. Który rok i jaki przebieg? Był topiony?


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 09.06.2008 20:34
Posty: 19
PostWysłany: 10.09.2008 23:26 
Niekoniecznie , w moim oulawie po sprawdzeniu cisnienia mialem trochę powyzej 1 bar. bylem pewny ze albo remoncik albo zawory..... i nigdy nie zgadniecie :P MIALEM PRZESTAWIONY ROZRZA, i nikt niewie jak to mozliwe ze ''sam'' się przestawil , znaki kompletnie się nie zgadzaly.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.