Witam Postanowiłem kontrolnie zajrzeć do przekładni CVT i zastanawia mnie jedna rzecz - luzy na wariatorze mam takie jak na tym filmiku:
Taki luz jest rzeczą normalną czy świadczy o nadmiernym zużyciu jakiś części? Jeżeli tak to co będzie do wymiany? Dodam, że Kawa przyśpiesza płynnie i bez żadnych dziwnych ruchów.
Witam, ja u siebie zrobiłem regeneracje przy takim luzie. Koszt ok 880zł, ale jest gwarancja, że zabawka dłużej posłuży. Jeśli chodzi o regenerację to na OLX znalazłem ofertę.
Jak dla mnie chodzi elegancko , też bym tego nie ruszał , co innego jak by ci lekko się blokował przy wciskaniu gazu a potem już szedł płynnie to mógł byś coś wtedy robić , u mnie też był taki lekki luz w końcu tam jest sprężyna która się dociska w miarę obrotów , do tego bruty mają actuator który dociska właśnie pasek niwelując ten luz ale wtedy musisz mieć założoną pokrywę , kfx nie ma actuatora wiec lekki luz będzie co do samego pająka to chodzi elegancko , lepiej nie grzebać. Ważnie aby nie było luzu w prawo i w lewo, jeśli jest lekki na osi czyli do silnika tylko to zostaw to
Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 20.07.2017 12:46, edytowano w sumie 1 raz
Dla mnie to tam już zaczyna być luz na ślizgach co słychać w momencie wkręcania na obroty. Nie mówię, że to awaria i trzeba od razu naprawiać, ale w dłuższą przelotówkę bym się nie wybrał. Jeśli chodzi o naprawy to później będzie trochę drożej i w sumie tyle. Każdy ma inne wymagania co do sprzętu i jego bezawaryjności.
Ostatnio zmieniony przez AdiBP, 20.07.2017 16:03, edytowano w sumie 1 raz
Dokładnie cvt w kawkach takie jest, ważne aby rolki i podkładki dystansujące na nich się nie wyrobiły bo potem powierzchnia po której pająk dociska talerz robi się wyżłobiona i wtedy masz lekkie szarpanie przy delikatnym naciśnięciu gazu - u ciebie chodzi elegancko do tego płaszczyzna talerzy bez żadnych rowków lub nierówności jak dla mnie wariator masz oki ,ale zrobisz jak uważasz
Cześć Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale zaryzykuje. Mam problem z wariatorem w kfx 700 i z powodu braku możliwości odkupienia dobrej sztuki i jej regeneracji zastanawiam się nad kupnem wariatora Comet HPQ103. https://atv-expert.com.pl/p9893,wariato ... e-kfx.html Czy ktoś z forumowiczów miał możliwość obcowania z tym wariatorem? Czy jest on godny uwagi? czy rzeczywiście jest mocniejszy od oryginału tak jak opisuje go producent? czy może lepiej jest szukać oryginału do regeneracji (co finalnie kosztuje mniej więcej tyle samo)? i czy ten wariator pod tym samym symbolem który jednak jest w ogłoszeniu dedykowany do polarisów to to samo? https://atv-expert.com.pl/p4697,wariato ... 0-800.html Bardzo proszę Was o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Balonik, 07.01.2021 15:35, edytowano w sumie 1 raz
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum