Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kawasaki KFX 700 [ Kupić? Czy warto? Dlaczego? ]
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 01:34



Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Kawasaki KFX 700 [ Kupić? Czy warto? Dlaczego? ] 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 09.02.2008 23:53 
Kawasaki KFX 700 [ Kupić? Czy warto? Dlaczego? ]
Witam,

Chciałem kupić LS-250S bo niby jest nowy i z gwarancją ale obawiam się że może mi on nie wystarczyć na długo wiec zastanawiam się nad zakupem Kawasaki KFX 700. Mam jeden taki Sprzęt do kupienia w mojej okolicy i poważnie zastanawiam się nad zakupem.
Link do sprzęta: http://www.allegro.pl/item304221269_kaw ... owany.html

Wszystko było by fajnie ale jest pewne ale że jeszcze nigdy nie kupowałem używanego quada, wieć poszukałem na forum i znalazłem fajny post napisany przez aXcid o tym na co należy zwrócić uwagę przy zakupie quada.

I co nieco wiem na ten temat ale mam pytanie odnośnie tego konkretnego quada, ja go nie mam wy macie takie sprzęty i wiecie co jest słabą stroną tego modelu co należy sprawdzić szczególnie przy zakupie. Co jest ważne i o czym należy pamiętać?

P.S. Sprzęt jest z USA w Polsce jest od 1 roku, niby wszystko jest z nim ok ale martwię się nad jego przebiegiem bo właściciel twierdzi że ma przebieg około 170 godzin, bo mu raz zaświeciła kontrolka co informuje o przebiegu 100 motogodzin czy tak jest naprawdę czy da się sprawdzić/potwierdzić taki przebieg?

Bardzo proszę o szczere odpowiedzi.

Pozdrawiam,


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.02.2008 12:57 
Proponuje odwiedzić gościa, pooglądać sprzęt, spróbować osobiście "jazda próbna"
choć przyznam zę ja podczas sprzedaży swojego, nie wyraźiłbym zgody na przetestowanie swojego w obawie o zdrowie testującego, przy tym sprzęcie trzeba naprawdę uważać z manetką gazu, nerwowa maszyna.

Widzę że ten KFX jest w pomarańczowych plastikach, to duży plus ponieważ nie są one tak łamliwe jak w wersji CAMO przy tych modelach.

Ps: w zeszłym roku miesiącu sierpniu dokonałem zakupu swojego pierwszego quada i wybrałam właśnie KFX700, ze względów na rozmiary i moc tego quada, przyznam żę do dzisiaj są momenty w których mnie moc KFX zaskakuje, zero awaryjności, podstawa do zadbać o ten sprzęt wymiany oleju jak i filtru oleju oraz regularne pranie filtru powietrza, a na pewno będziesz zadowolony.

sportcoupe napisał(a):
Chciałem kupić LS-250S

dobrze że chciałeś, wg mnie ta maszyna nie może się równać w żadnym "calu" z KFX700, ogolnie nie ma żadnego porównania do Kawasaki.

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 10.02.2008 14:09 
A jak się sprawuje sprzęt do kolegi "sebastian1977" bo właśnie o ten sprzęt chodzi o czym zapewne wiesz. :)
Interesuje mnie szczera odpowiedź wolę wiedzieć co jest z tym sprzętem nie tak żeby potem nie było pretensji. Najciekawsza jest sprawa przeglądu tego quada i dopuszczenia go do ruchu.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.02.2008 14:27 
Nie jeździłęm na nim ponieważ nie jesteśmy zwolennikami wymieniania się między sobą sprzątami, wiadomo firmowy sprzęt kosztuje i jaka kolwiek "gleba" też kosztuje plastiki to jedyne co można w tym quadzie zepsuć/ połąmać, znam to z autopsji mojego quada.

WIem że chłopak oleje i filtry czyli to co potrzebne do sprawnego funkcjonowania sprzętu robi na bieżąco, zresztą jak wszyscy których znam i z którymi śmigam na quadach.
"Jak dbasz tak masz"

sportcoupe napisał(a):
Najciekawsza jest sprawa przeglądu tego quada i dopuszczenia go do ruchu.

On jest zarejestrowany. także po drogach możesz śmiało naginać.

Pakuj się w auto i zobacz te monstrum, jeśłi wcześniej nie miałeś ztyczności z KFX700 to zrobi na Tobie wrażenie, na mnie zrobiło gdy jechałęm po swojego quada i zobaczyłęm go pierwszy raz, a już nie wspomne o pierwszej jeździe :-)

Będziesz zadowolony, forum jest po to żeby sobie pomagać i unikać konfliktowych sytuacji, a nie ma mowy o wprowadzania w błąd, nasz szanowny mod. ma nad wszystki kontrole i nie odpowiednie osoby potrafi zabanować. także głowa do góry.

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 10.02.2008 15:17 
Wiem że jest zarejestrowany ale nie ma oświetlenia itp. Zreszta przeglad byl zrobiony po "znajomosci" tak twierdzi "sebastian1977" wiadomo jest to do zrobienia ale trzeba to jednak zrobić:) Gdzie naprawiacie swoje sprzęty? Jak coś poważniejszego nawali?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.02.2008 15:22 
mam bardzo dobrego i znanego Pana co zna quady od nakrętki, jedyne wizyty u niego to wymiana olejów, filtrów i regulacja gaźników, dam Ci namiar ale to na PW

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.09.2007 16:02
Posty: 894
Miejscowość: Piątnica
Quad: Grizzly 700
Poprzednie quady: Polaris Predator 500, Honda Rincon 650, Rincon 680, Grizzly 660, 700, 700 EPS, YFM 700 Raptor, YFZ 450, Sportsman 850 XP, Sportsman 800 EF
PostWysłany: 10.02.2008 15:48 
Do czego ma być ten KFX 700.
Sportowiec to z niego słaby i nie przeprawówka.
Taki bulwarowiec.

_________________
EQUIPE Polaris


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 10.02.2008 18:19 
Jak narazie to wystarczy mi oska nie mam zapedow przeprawowych ale wydaje mi się ze z czasem to się może zmienic. :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.02.2008 21:50 
przyznam Ci zę ja śmigam na KFX700 i w terenie jak i na prostej daje rade, choć zaczynam myśleć o czymś na co zapakuje bagaże i wyjade z domu na tydzień, po tygodniu wróce i powiem że było ok. czyli typowe 4x4
ale jak narazie nie śpieszno mi z tym.

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 10.02.2008 21:51 
robert2309 napisał(a):
Do czego ma być ten KFX 700.
Sportowiec to z niego słaby i nie przeprawówka.
Taki bulwarowiec.


stary nie pisz takich rzeczy bo CIę zakopią żywcem...

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.05.2006 09:26
Posty: 488
Miejscowość: Warszawa-Wawer
Quad: Rapciuch 700 Special Edition
PostWysłany: 10.02.2008 22:11 
robert2309 napisał(a):

Do czego ma być ten KFX 700.
Sportowiec to z niego słaby i nie przeprawówka.
Taki bulwarowiec.

siling napisał(a):
stary nie pisz takich rzeczy bo CIę zakopią żywcem...

Nie zakopuj ! Podaj argumenty swojej racji . :?


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 11.02.2008 08:10 
Grzesiek G napisał(a):
Nie zakopuj ! Podaj argumenty swojej racji .


jest:
- szybki
- ładny (wręcz cudowny)
- potężny
- mocny
- automatyczna skrzynia (jak dla mnie wielki plus)
- ma wał kardana a nie łańcuszek (bez obaw ze coś by się mogło w niego wkręcić)
- w terenie daje rade bez problemu (kwestia opon)
- jak trzeba to i asfaltem można ponapierać
(najaktualniejsze dane z wczoraj v/max mojego KFX 134km/h na oponach terenowych,
myśle że na szosowych pokazał by o kilka cyferek wyżej)
- jednym słowem sprzęt bezawaryjny.

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.03.2007 15:58
Posty: 111
Miejscowość: z stąd
Quad: masyw gĂłrski na Antarktydzie
PostWysłany: 11.02.2008 11:51 
robert2309 napisał(a):
Do czego ma być ten KFX 700.
Sportowiec to z niego słaby i nie przeprawówka.
Taki bulwarowiec.


Fakt na zawody nie bardzo się nadaje teren to tak jak każda ośka. KFX jest piekielnie mocny i szybki szutry to jest miejsce dla niego naprawdę można poszaleć.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.05.2007 22:34
Posty: 1425
Miejscowość: Ustroń
Quad: Czarny Bombowiec :)
PostWysłany: 12.02.2008 20:30 
Sprzęt stoi w garażu :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2007 15:32
Posty: 133
Miejscowość: okolice: Żory/Suszec/Wodzisław
Quad: KFX-700 V-Force, Brutus 750, Brutus 750Fi
PostWysłany: 13.02.2008 08:06 
Gratuluje zakupu i życzę powodzenia w ujeżdżaniu quada.

_________________
Cylinder + Cylinder = dwa Cylindry


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.