Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kawasaki 700V Force?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 01.11.2024 00:55



Odpowiedz  [ 82 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Kawasaki 700V Force? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 19.11.2003 10:12
Posty: 16
Miejscowość: Podlaskie
PostWysłany: 18.12.2003 12:45 
Kawasaki 700V Force?
Czy ktoś tym jeżdził ? Ewentualnie testował jak to się spisuje?

_________________
ROBERT


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.11.2003 20:11
Posty: 114
Miejscowość: gdańsk
Quad: Yamaha Grizzly 660 Kodiak 450 IRS
PostWysłany: 18.12.2003 13:31 
jezdziłem Kawasaki v force i jest exstra, Przy każdym dodanu gazu idzie na tylne lacze, nawet przy 40 na godzine. lata też nie zle >>><viper>

____________________________________________________
grizzli the best quad in the world :diabeł:


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 17.11.2003 10:53
Posty: 12
Miejscowość: Warszawa
Quad: Kawasaki KVF - 700 Prairie, Warn 3000
PostWysłany: 18.12.2003 13:58 
Podobno jest to bardzo wygodny i przyjemny sprzęt. W testach jednak przegrywa jeżeli chodzi o top speed. Również narzekali, że jest trudny do kontrolowania przy ekstremalnych prędkościach. Było całe wielkie porównanie w ATV Action lub Dirt Wheels. Robert jeżeli chcesz mogę Ci skserować i wysłać. Porównują tam Kawasaki, Raptora, DS 650 i coś jeszcze.
Pozdro,


 
Profil Gadu-Gadu
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów

Rejestracja: 18.11.2003 09:19
Posty: 496
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 18.12.2003 15:10 
Niezła zabaweczka
Nie widziałem go w akcji , a opis testu znajdziesz:
www.atvrideronline.com/tested/100_0304_green/


 
Profil

Rejestracja: 19.11.2003 10:12
Posty: 16
Miejscowość: Podlaskie
PostWysłany: 19.12.2003 18:07 
KFX 700
Dzięki za info Smihi jeśli możesz mi to przesłać bende wdzięczny.

_________________
ROBERT


 
Profil

Rejestracja: 19.11.2003 10:12
Posty: 16
Miejscowość: Podlaskie
PostWysłany: 19.12.2003 18:11 
Force 700
Panie Jacku a jesli chodzi o LTZ suzi 400 to jak się Panu nią jeździ?Kilka razy nią Pan startował?
woli ją Pan bardziej niż BOMBOWCA ?
testował Pan i YFZ 450 co Panu bardziej odpowiada?

_________________
ROBERT


 
Profil
Wiceprezes ATV Polska & Członek GKSM PZM ds. Quadów

Rejestracja: 18.11.2003 09:19
Posty: 496
Miejscowość: Warszawa
PostWysłany: 21.12.2003 19:16 
LTZ 400 na tle konkurentów
Kilka razy miałem okazję dobrze zmęczyć LTZ-a, bo startowałem nim w cross-countr w Siemiatyczach. Ma bardzo dobry silnik. Jest lekki i wygodny, ale jak większość quadów pseudo-sportowych nabywca otrzymuje półprodukt wyjściowy do dalszej obróbki.
Do prawdziwego sportu musi być bardzo zmodyfikowany (podobnie jak EX400, Raptor660). Fabryczna szerokość nie daje możliwości szybkiego pokonywania zakrętów. Jak się go zacznie przebudowywać (wahacze przednie , tylna oś) potem tunning silnika to może być drugie tyle kasy co za pojazd.
Optymalnym na dziś rozwiązaniem jest kupno YFZ450. Wczoraj widziałem w akcji seryjnego YFZ-a na torze rallycrossowym w Slomczynie i nie dawał szans nawet Raptorom Duncana już na prostej startowej. Dosiadał go Paweł Sobczyk dysponujący ogromnym talentem, ale widać było jak doskonale pojazd się zachowywał na błocie i na zakrętach. Jedyna jego modyfikacja polegała na odwróceniu felg celem zmainy szerokości. Drugi był też YFZ i daleko za nimi LTZ400.
Bombowiec to inna kategoria wagowa, ale za to wytrzymała konstrukcja i doskonały komfort kierowcy jak na żadnym innym quadzie.
Temat rzeka Pozdro Mr Quad


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 31.12.2004 12:12 
V Force
Witam , jeżdzę na V Force od kilku miesięcy , poprzednio jeździłem na Raptorze 660 , i na z 400 . Wrażenia z jazdy są niesamowite! Sprzęt na oryginalnym zawieszeniu jest bardzo komfortowy , po przesiadce z Z400 na Raptora myślałem , że wsiadłem z roweru , do sportowej maszyny , teraz po przesiadce z Rapiego na V-Forca znowu to samo ! Raptor wydaje się być zabawką przy Kawie . Pierwsze zaskoczenie przy transporcie , kurcze ten bydlak nie mieści się na przyczepkę ! Tak , rozstawem osi , wysokością i długością bije na głowę resztę "sportowców" , a ponieważ jestem dosyć wysokim i ciężkim mężczyzną (186 cm i 95 kg) ten fakt tyko mnie ucieszył. Koledzy żartowali , że na Suzuki z 400 wyglądam jak na psie i mieli trochę racji , teraz na Kawie czuję wreszcie kawał sprzętu pod sobą. MOC zawsze jest ze mną , dzięki nowoczesnej , paskowej skrzyni biegów silnik przekazuje na tylną oś zawsze maksymalny moment obrotowy. Homologowane 45 KM z łatwością można odblokować do 75 KM , a czytałem , że w USA wyciskają nawet ponad 100KM , to już nie są żarty , sprzęt dźwiga się na tyle łapy przy 40 km/h na asfalcie , a na szutrze dupa ucieka przy każdym machnięciu dźwignią przepustnicy. Przeciwnicy V forca zaczną krzyczeć , że za ciężki , owszem ciężki , ale jeździec naprawdę tego nie zauważa . Maszyna dzięki ogromnym tylnym oponom z łatwością pokonuje każdą terenową przeszkodę . Jeżdżę z kolegą , który dosiada Hondę Foreman 500 4x4 z wyciągarką , zapuszczamy się w extremalnie ciężki teren , i sam jestem zaskoczony jak rzadko musiałem kożystać z pomocy wyciągarki. Poza tym byłem ogromnie zaskoczony kiedy po kilkugodzinnej przedzierce przez dziewicze dorzecze (piła , siekierka, saperka i wyciągarka do odciągania zwalonych pni i błoto , duużo błota) musieliśmy przeprawić się przez rozległe rozlewisko . Jadę po twardym dnie , nagle dno zamienia się w breję , sprzęt się zapada po kierownicę w wodę z błotem , z przerażeniem zeskakuję , byle się nie zachłysnął wodą (kiedyś Raptora po wiechaniu do bajorka musiałem reanimować ) . Ku mojemu zdziwienu sprzęt gada sobie popuszczająć bąble wydechem , a ja stoję obok nie mogąc się nadziwić , po czym moje zdziwienie osiągnęło apogeum kiedy Quadzik odlepił się od błota i wypłynął !!! Tak moi drodzy wypłynął , ja włączyłem wsteczny bieg i powolutku wypchnąłem go do tyłu aż koła złapały grunt , po czym wsiadłem i wyjechałem. Kolega z którym jeżdżę , nota bene utalentowany zawodnik enduro , wielokrotny Mistrz Polski Super Bike , stwierdził ,"wiedziałem że jesteś pie....nięty , ale nie że aż tak"!!! A wszystko to działo się w połowie grudnia przy temperaturze ok 0 stopni i w porze wieczornej . Reasumując Kawasaki V Force daje dużo zadowolenia , i jest niezawodnym sprzętem osobiście uważam że nie ma lepszego tylnonapędowca w obecnej chwili . Pozdrawiam Wszystkich Krzysiek


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 31.12.2004 12:37 
No to z opinii 2can'a wynika ze to jest prawdziwy potwor no tak mowiles ze Z-400 i rapi 660 się pzy nim chowaja no dobra ale co z Honda trx-450 i yfz-450 wlasnie ich najwiekszym atutem jest masa i duza moc jak na 450. można smialo startowac seryjnymi modelami na zawodach i tak jak powiedzial Mr.Quad seryjny YFZ brał bez problemu rapiego 660 po tuningu. Wiec jak kawa stoi przeciwko tym modelom pomimo ogromnej mocy i pojemnosci az 700 cm3 to wydaje mi się ze z YFZ i TRX na torze by nie wygrala.

_________________
Pozdrawiam Zippo


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 31.12.2004 12:59 
"Na dzień dzisiejszy jest on najlepszym sportowym czterokołowcem roku 2004 w/g ATV Safety Institute (ASI). I zwycięzcą Grand National Cross Country (GNCC) racers and off-road 2004 w USA." to znalazłem w googlach
Nie wiem dokładnie na czym polegają te zawody , myślę , że jednak startują tam i yamy 660 i 450 , jak również Hondy i Suzuki z400 , skoro jest zwycięzcą to znaczy ,że pokonała konkurencję . Kawasaki mocno wszedł w świat sportu wyczynowego , chociażby w skuterach wodnych , gdzie na 100 startujących skuterów co najmniej 60 to Kawasaki STXR 1200 , i zawsze okupują one miejsca w pierwszej połowie. Myślę , że zarówno V Force 700 jak i 400 dopiero pokażą pazurki . Ja sam miałem problem ze znalezieniem jakichkolwiek części do tuningu tej kawy , dopiero pod koniec roku ukazały się w katalogach na 2005 r . Mysle , ze jest to za swierzy model jeszcze by go komentowac. Poobserwujmy rynek amerykanski.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 31.12.2004 13:11 
Hmmm ja też nie wiem na czym szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słysze no ale skoro kawa jest az tak dobra no to można by rzec ze nim się obejrzymy to nasi zawodnicy przesiądą się na V-force 700 czyż nie?? Ale tak masz racje najlepiej poobserwowac rynek amerykański ;)

_________________
Pozdrawiam Zippo


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 31.12.2004 13:24 
Jeszcze jedno , nie powinniśmy łączyć świata zawodów i świata zwykłych użytkowników . W większości przypadków to są zupełnie inne maszyny , nierzadko mają tyle wspólnego z seryjnymi co nic (kształt , nazwa , blok silnika, rama ) Czasami opinie typu YZF 450 jest najlepsza , bo wygrywa w zawodach są mylące . Wygrywa , bo Yamaha wyłożyła olbrzymie pieniądze na TEAM , kupiła zawodników , przygotowała sprzęt , i tak jest ze wszystkimi markami sportowych maszyn , kupujemy marzenia . Rossi pokazał , że może wygrywać na każdym sprzęcie który ma pod sobą , bo to nie sprzęt decyduje o wygranej a zawodnik , sprzęt ma się tylko nie popsuć!!!!
Gdybyśmy ze sklepu wyprowadzili nowe sztuki , postawili je obok siebie i przetestowali bardziej oddałoby to faktyczny stan tego , która z maszyn jest faktycznie najszybsza , najdzielniejsza w terenie czy najwytrzymalsza.


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 31.12.2004 13:47 
No tak sorry masz racje nie powinno się porownywac tych dwóch światów bo to całkiem inna bajka mój błąd. No wiesz nie tylko to że np Yamaha wyłożyła ciżkie pieniądze na team wkońcu posiada też niezła maszynę którą jeszcze bardziej stuningowała ale podstawa teamu nie jest maszynka tylko właśnie rider tak jak powiedziałeś. No taki test fakt byłby dobry i wtedy by się zobaczyło która seryjna maszynka jest lepsza.

_________________
Pozdrawiam Zippo


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 09.01.2005 18:00 
Jeżeli chodzi o trwałość (bezawaryjność) , mogę śmiało stwierdzić , że daleko sławionemu Raptorowi do V force . Rapi nie wytrzymał miesiąca na mojej służbie bez awarii , Kawasaki odpukać jeżdżę już kilka miesięcy bez uszkodzenia.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.04.2004 18:40
Posty: 140
Miejscowość: Gdańsk
Quad: Suzuki LT-R450 Sport Edition:D
PostWysłany: 09.01.2005 18:44 
Zgadzam się ten quad tak samo jak ltz jest bezawaryjny.

_________________
KENNY Racing Team / ATVZONE Racing Team


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 82 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.