też muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale silnik mam taki jak wyszedł z fabryki- jakie marki uszczelek pod głowicę są przynajmniej niezłe? na allegro widzę tylko jedną- "ATHENA" za 100zł- warto?
Kupiłem oryginał za 99zł na mxmoto.pl Była oryginalna naklejka Suzuki to nakleili na kupe oryginalna naklejkę Kawasaki
-- dodano 31.05.2014 23:23 --
Mateusz607 napisał(a):
Mateusz607 napisał(a):
też muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale silnik mam taki jak wyszedł z fabryki- jakie marki uszczelek pod głowicę są przynajmniej niezłe? na allegro widzę tylko jedną- "ATHENA" za 100zł- warto?
Kupiłem oryginał za 99zł na mxmoto.pl Była oryginalna naklejka Suzuki to nakleili na kupe oryginalna naklejkę Kawasaki
Sorki za błąd (nie widzę opcji edytuj post) ta strona to kawasaki-czesci.pl
Ostatnio zmieniony przez Mateusz607, 31.05.2014 22:23, edytowano w sumie 1 raz
Witam, Mam pytanie odnośnie ustawiania zaworów, robiłem to już wiele razy ale dziś odnotowałem dziwne zjawisko. Gdy zakręciłem wałem w prawą stronę (normalnie ustawiam kręcąc kluczem w lewą) usłyszałem dziwny dźwięk, tak jakby zębatki rozrusznika się kręciły i od czasu do czasu metaliczne stuknięcie. Czy to jest normalne czy coś jest nie tak? (nie jest to ltz a TRX ale filozofia ta sama )
czy zbyt mocne dokręcenie głowicy jest błędem (patrząc od strony praktycznej)? przy wymianie uszczelki pod głowicą planowanie jest obowiązkowe?
tak zbyt mocne dokręcenie głowicy jest błędem, po to producent podaje wartość momentu dokręcania aby go przestrzegać, zbyt mocne dokręcenie głowicy w skrajnych przypadkach może skutkować jej pęknięciem, nie warto kwestionować danych producenta bo komuś się wydaje ze 20nm to za mało, tu klucz dynamometryczny jest potrzebny bez dwóch zdań, tak samo jak na cylindrach czy innych ruchomych częściach
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Witam, Pomóżcie, wczoraj jadąc moim LTZ nagle wystąpił objaw braku paliwa, podczas jazdy na 3/4 obrotów nagle spadł z obrotów i zgasł, po zapaleniu pracuje na wolnych obrotach idealnie, równiutko jak dotąd, niestety przy dodaniu gazu dławi się i strzela z tłumnika, dzisiaj wyczyściłem gaźnik, wymieniłem świece, sprawdziłem ustawienie zaworów, podmieniałem cewkę od skutera niestety bez zmian, przepatrzyłem instalacje i dalej nic, czasem uda mu się wkręcić na obroty ale strzela cały czas z tłumika i śmierdzi takim jakby niedopalonym paliwem, świeca beż żadnego nalotu ładna jasno brązowa czysta, ręce mi już opadły, pomóżcie co może być? Pozdrawiam Damian
Rejestracja: 15.01.2013 16:22 Posty: 54
Quad: Ltz 400 k7
Poprzednie quady: nie było, ltz 400 ze mną od 2013r ! :)
Wysłany: 09.06.2014 14:06
Re: Suzuki Ltz 400
Witam, mam problem z moim ltz. Wiec tak w sobotę pojeździłem wszystko było ok. Jak już wracałem do domu to jak dałem redukcje do N bo chciałem się zatrzymać to quad zgasł. Odpalił normalnie i zaraz znowu zgasł. Jak jadę to nie gaśnie tylko jak dam na luz to mi zgaśnie, odpali normalnie. Może w kablach gdzieś woda? Bo był jeden przejazd przez wodę musiałem się ochłodzić ? Ahaa no i jak już dojechałem do domu zdjąłem fajkę i zajrzałem do "świecy" to była woda więc wziąłem kompresor i to wydmuchałem. Quad gaśnie jak chwilkę pochodzi na luzie, odpali normalnie znowu pochodzi i zgaśnie. Jutro jeszcze wymienię świece i zobaczymy czy to coś pomoże. Proszę zapodaje filmik No i z góry dziękuje za pomoc !!
Ostatnio zmieniony przez MrErosS 09.06.2014 14:06, edytowano w sumie 6 razy
Zawory ok, gaźnik wyregulowany, wyczyszczony, wszystko w oryginale, to stało się nagle jak jechałem na ośce, nagle ucięło mu ciąg..
Comander16 napisał(a):
Ustaw zawory i wyreguluj gaźnik, powinno pomóc. A wydech, filtr, air box oryginał ?
-- dodano 14.06.2014 14:48 --
Pomoże ktoś?, może moduł, czujnik położenia wału? miał ktoś takie problemy?
komuna1991 napisał(a):
Zawory ok, gaźnik wyregulowany, wyczyszczony, wszystko w oryginale, to stało się nagle jak jechałem na ośce, nagle ucięło mu ciąg..
Comander16 napisał(a):
Ustaw zawory i wyreguluj gaźnik, powinno pomóc. A wydech, filtr, air box oryginał ?
Ostatnio zmieniony przez komuna1991, 14.06.2014 13:48, edytowano w sumie 1 raz
MrErosS
Rejestracja: 15.01.2013 16:22 Posty: 54
Quad: Ltz 400 k7
Poprzednie quady: nie było, ltz 400 ze mną od 2013r ! :)
Wysłany: 14.06.2014 22:37
Re: Suzuki Ltz 400
MrErosS napisał(a):
Witam, mam problem z moim ltz. Wiec tak w sobotę pojeździłem wszystko było ok. Jak już wracałem do domu to jak dałem redukcje do N bo chciałem się zatrzymać to quad zgasł. Odpalił normalnie i zaraz znowu zgasł. Jak jadę to nie gaśnie tylko jak dam na luz to mi zgaśnie, odpali normalnie. Może w kablach gdzieś woda? Bo był jeden przejazd przez wodę musiałem się ochłodzić ? Ahaa no i jak już dojechałem do domu zdjąłem fajkę i zajrzałem do "świecy" to była woda więc wziąłem kompresor i to wydmuchałem. Quad gaśnie jak chwilkę pochodzi na luzie, odpali normalnie znowu pochodzi i zgaśnie. Jutro jeszcze wymienię świece i zobaczymy czy to coś pomoże. Proszę zapodaje filmik No i z góry dziękuje za pomoc !!
Już sobie poradziłem , dałem nowa świecę choć dalej chodził tak samo. Po prostu przeczyściłem styki koło modułu, wylałem paliwo z baku, gaźnika. Zalałem nowe paliwo i hula aż miło , musiała być woda w paliwie, albo w stykach
Jak myślicie podejdzie taki patent pod seryjną kolumne i pod seryjna kierownice, może ma ktoś dedykowana pod seryjna kolumne? http://www.atv-expert.pl/p669,antywibra ... -22mm.html czy może lepiej kupić kiere typu flex od kt racing??
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum