Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 08.10.2014 13:58
Re: Suzuki Ltz 400
KargoDVX400 napisał(a): na szutry polecam 20x11-9 najlepiej jakieś X dobrze trzymają w poślizgach i są ciut wyższe od 20x10 i masz pełną kontrole Nie pomyliłeś coś? 20 to wysokość opony a 10/11 to szerokość Głównie będę jeździł po polnych drogach i żwirowniach, trochę mniej po lesie. Błoto to tylko konieczność
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 08.10.2014 22:48
Re: Suzuki Ltz 400
skoro po szutrze to bież 20x11 moim zdaniem to najlepszy wybór do LTZ, wiem że 20 to wysokość a 11 to szerokość ale w rzeczywistości 20x11 są trochę wyższe niż 20x10
Załączniki:
IMAG0168 2.jpg [ 325.78 KiB | Obejrzany 3844 razy ]
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 09.10.2014 04:57
Re: Suzuki Ltz 400
Na zdjęciu pokazałeś opony różnych producentów i różne modele. Rozmiarówka jest zawsze taka sama: 20x10-9 20 - wysokość 10 - szerokość 9 - średnica felgi Szerokość nie ma wpływu na wysokość - zwłaszcza jak porównujemy ten sam model opony.
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 09.10.2014 10:59
Re: Suzuki Ltz 400
FIŚMAN napisał(a): Na zdjęciu pokazałeś opony różnych producentów i różne modele. Rozmiarówka jest zawsze taka sama: 20x10-9 20 - wysokość 10 - szerokość 9 - średnica felgi Szerokość nie ma wpływu na wysokość - zwłaszcza jak porównujemy ten sam model opony. To jest teoria a w praktyce opony są różne co producent to opona, kolega kupił chinole 20x10 były mniejsze od zjechanego orginalnego Dunlopa ale mój Slasher 20x11 był porównywalny z zjechanym ITP ze zdjęcia i wyraźnie większy od fabrycznej 20x10 a kolega ma nowe Maxisy to już w ogóle wielkie. Moje spostrzeżenia mogą być sfałszowane przez to że nieprawidłowe ciśnienie w oponach powoduje ich rozdmuchanie i nie równomierne zużywanie ale jednak będę się upierał że dostępne na naszym rynku 20x11 są większe niż 20x10 mimo że oznaczenie stanowi inaczej
|
|
|
|
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 09.10.2014 18:32
Re: Suzuki Ltz 400
a w ogóle 22 fizycznie wejdą bez problemu gabarytem? KargoDXV400, jak to u Ciebie wyglądało? Bo wynalazłem jakiś temat gdzie ktoś napisał, że trochę opornie to się mieści przy dobiciu (głównie od przodu- przy podstopniku)
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 09.10.2014 22:16
Re: Suzuki Ltz 400
Mateusz607 napisał(a): a w ogóle 22 fizycznie wejdą bez problemu gabarytem? KargoDXV400, jak to u Ciebie wyglądało? Bo wynalazłem jakiś temat gdzie ktoś napisał, że trochę opornie to się mieści przy dobiciu (głównie od przodu- przy podstopniku) o tego to nie wiem ja miałem Arctic Cata to tam był luz na pewno a w KFXe ? przy obciążeniu wahacz idzie do tyłu więc koło się oddala, jak się uparłeś na 22 to jutro postaram Ci się zmierzyć średnicę mojej starej opony
Załączniki:
n.jpg [ 268.88 KiB | Obejrzany 3810 razy ]
|
|
|
|
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 10.10.2014 01:04
Re: Suzuki Ltz 400
Ooo jakbys zmierzyl to by bylo calkiem elegancko wynalazlem dzisiaj jakies BKT AT-111
Ostatnio zmieniony przez Mateusz607, 10.10.2014 01:04, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 10.10.2014 21:41
Re: Suzuki Ltz 400
Mateusz607 napisał(a): Ooo jakbys zmierzyl to by bylo calkiem elegancko wynalazlem dzisiaj jakies BKT AT-111 to jakieś 51,5 cm + nowy bieżnik bo u mnie to już zjechany
|
|
|
|
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 10.10.2014 21:42
Re: Suzuki Ltz 400
dzięki
|
|
|
|
quad amator
Rejestracja: 12.06.2014 14:21 Posty: 268 Miejscowość: Okolice Radomia
Imię: Paweł
Quad: Polaris Sportsman 450
Poprzednie quady: Ltz 400
|
Wysłany: 12.10.2014 18:32
Re: Suzuki Ltz 400
Zawory w ltz' Cię lepiej ustawic w gornej czy dolnej granicy ?
_________________ Sprzedam kompletny strój : http://olx.pl/oferta/stroj-cross-quad-e ... 8KUYR.html
|
|
|
|
KargoDVX400
Rejestracja: 29.07.2014 16:26 Posty: 198 Miejscowość: Płock
Imię: Przemek
Quad: Kawasaki Brute Force 650
Poprzednie quady: Honda Rincon 650, Kawasaki KFX 400, Yamaha Raptor 660R, Arctic Cat DVX 400 (LTZ),Polaris Outlaw 500 IRS, Kawasaki KFX 700, AC 1000 Thundercat
|
Wysłany: 12.10.2014 19:35
Re: Suzuki Ltz 400
najlepiej to tak jak powinny być ale jeśli chodzi o granicę to bez znaczenia mogą się zarówno poluzować jak i zrobić za ciasne
|
|
|
|
quad amator
Rejestracja: 12.06.2014 14:21 Posty: 268 Miejscowość: Okolice Radomia
Imię: Paweł
Quad: Polaris Sportsman 450
Poprzednie quady: Ltz 400
|
Wysłany: 12.10.2014 19:39
Re: Suzuki Ltz 400
Dzięki za odpowiedz sprawdzę i jak trzeba będzie to ustawie w granicach i bedę kontrolował. A jaka powinna być kompresja w ltz ?
_________________ Sprzedam kompletny strój : http://olx.pl/oferta/stroj-cross-quad-e ... 8KUYR.html
|
|
|
|
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 13.10.2014 09:42
Re: Suzuki Ltz 400
Właśnie zamówiłem opony, ale tak naczytałem się jeszcze trochę i jednak wziąłem 20x11 -- dodano 13.10.2014 10:42 --Aaaa i takie pytanie. Dał bym radę sam zmienić opony, ale jak to robią w zakładzie wulkanizacyjnym to rant felgi i opony czymś smarują. Czy towot może być takim zamiennikiem, czy to musi być jakiś specyfik, bo jeśli tak to na pewno bym nie kupował specjalnie tylko podjechał do wulkanizacji
Ostatnio zmieniony przez Mateusz607, 13.10.2014 09:42, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
PiotrMW
Rejestracja: 11.04.2014 11:27 Posty: 1490
Imię: Piotr
|
Wysłany: 13.10.2014 12:54
Re: Suzuki Ltz 400
Ja wiem jak dla mnie coś w rodzaju smaru czy tak jak napisałeś towot, ale teraz pytanie czy aby owe smarowidło nie powinno spełniać roli swojego rodzaju uszczelniacza
|
|
|
|
Mateusz607
Rejestracja: 24.09.2013 15:57 Posty: 44 Miejscowość: ~Radzyń Podlaski
Imię: Mateusz
Quad: Kawasaki KFX 400
|
Wysłany: 13.10.2014 15:08
Re: Suzuki Ltz 400
Ano wlasnie o to chodzi no i czy aby towon nie zareaguje negatywnie na gume :/
|
|
|
|