Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Jak założyć zrywkę w LTR450
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 23.05.2024 02:43



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Jak założyć zrywkę w LTR450 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 30.09.2008 20:15 
Jak założyć zrywkę w LTR450
1.Na początku musimy ściągnąć przedni plastik, czyli sciągamy zapinki obok wlewu paliwa i przy wlotach powietrza do chłodnicy.
2. Trzeba zlokalizować pewien czujnik o nazwie TOS (tip over switch), który odpowiada za wyłączenie quada z momencie kiedy ten przewróci się co góry kołami.
3. Odszukać przy tym czujniku czerwony kabelek.
4. Delikatnie go "oskubać i podłączyć do niego dłuższy kabel od zrywki.
5. Starannie owinąć to taśmą izolacyjną, w celu zabezpieczenia przed dostaniem się wody itp.
6. Drugi kabelek (krótszy) podłączyć do ramy (masa).

Zdjęcie :
Image

Na koniec sprawdzić czy wszystko gra, jeśli tak, to składać i jeździć :!: ;)
Co do użytkowników innych sprzętów, to podłączamy jeden pod cewkę, konkretnie kabel "sygnałowy", który daje iskrę do świecy, a drugi do masy.

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 03.10.2008 20:08
Posty: 11
Quad: Suzuki ltz 400
PostWysłany: 06.10.2008 15:37 
a jak to się robi w ltz-cie bo ja słyszałem jakoś inaczej ale zapominałem:D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.04.2008 10:36
Posty: 170
Miejscowość: Piła/Poznań
Quad: Suzuki LTZ 400
PostWysłany: 06.10.2008 16:51 
W LTZ 1 do masy a 2 do cewki (w cewce jest taki cienki kabelek - do niego chyba dłuższy przewód - choć zależy jaką masz zrywkę, tak podłączałem Pro Armor).


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 06.10.2008 17:30 
KBR, tak samo Pro Armora się podłącza jak Pro Designa :D
Oczywiście tak samo, można podłączyć w LTR jak i w LTZ, chociaż ten sposób, który podałem wyżej jest prostszy...

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 03.10.2008 20:08
Posty: 11
Quad: Suzuki ltz 400
PostWysłany: 06.10.2008 19:11 
no a jak lepiej? i w którym miejscu dokładnie jest cewka w ltz-cie? a zrywka pro designa i który kabelek to który


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 06.10.2008 19:57 
Dłuższy do cewki, która znajduje się pod bakiem, łatwo zlokalizować, prowadzi do niej fajka od świecy, taka czarna kostka :D

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Retired Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.06.2006 05:06
Posty: 3153
Miejscowość: localhost
Quad: ... xXx ...
PostWysłany: 18.10.2008 20:06 
hej koledzy, Wasze zrywki przerywają obwód czy zwierają ?

_________________
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza.
— Albert Einstein


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10.04.2005 13:52
Posty: 690
Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
PostWysłany: 18.10.2008 22:30 
Jak dobrze pamiętam to zwierają :)

_________________
Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Retired Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.06.2006 05:06
Posty: 3153
Miejscowość: localhost
Quad: ... xXx ...
PostWysłany: 19.10.2008 11:00 
hmm czy ja dobrze rozumuje?

kabel sygnałowy, który idzie z komputera do cewki podłączacie do masy (w momencie zamknięcia obwodu zrywki) ? Czy to bezpieczne dla osprzętu ? :oczy:

_________________
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza.
— Albert Einstein


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 19.10.2008 11:06 
cisza napisał(a):
Czy to bezpieczne dla osprzętu ? :oczy:


Nie zawsze, i nie do końca. Przy bardzo wysokich obrotach może nastąpić niekontrolowane przebicie.
Najbezpieczniej podłączać się pod czerwony przełącznik na kierownicy - wszystko przewidziane przez producenta, nie ma ryzyka usmażenia czegokolwiek.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.