Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 06.06.2024 20:50



Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
LTR 450 - BUM i koniec - co to? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2008 16:18
Posty: 78
Miejscowość: rawicz
Quad: najlepszy :suka 450 ltr
PostWysłany: 07.10.2010 10:55 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
tłumaczysz a i tak do głowy nie dociera .
Szkoda czasu

oleje 15w40 , itd to mineralne
oleje 10w40 ,50,60 półsyntetyczne
oleje 0w30 5w40 5w50 itd pełne syntetyki

wszystko w temacie .


Ostatnio zmieniony przez ciSZA, 15.10.2010 13:17, edytowano w sumie 1 raz

klasa lepkości nie ma żadnego wpływu i nie decyduje o rodzaju oleju. Nie wprowadzaj ludzi w błąd ;)



 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.01.2007 20:17
Posty: 92
Miejscowość: Szczecin
Quad: brak, KTM EXC 525
PostWysłany: 07.10.2010 11:16 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
rowing napisał(a):
ROVING chyba to nie KTM forum
- pierwszy raz się z Tobą zgadzam :okok:

-- dodano 07.10.2010 11:16 --

padi
ciekawa teoria, skontaktuj się z adminem, może doda ją do poradnika ATV o olejach
http://www.atvpolska.pl/index.php?s=art ... ils&id=460

przepraszam autora tematu za moje OT

Pozdrawiam Tomek


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2008 16:18
Posty: 78
Miejscowość: rawicz
Quad: najlepszy :suka 450 ltr
PostWysłany: 07.10.2010 11:31 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
a ten ciągle swoje .

proszę czytaj ze zrozumieniem 1 klasa szkoła podstawowa i myślenie.

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

[size=75][i][color=#0000BF]-- dodano 07.10.2010 00:31 --[/color][/i][/size]

rowing - tak wszystkim doradzasz na innych wątkach Bombardier Suzuki Kawasaki Yamaha .
Ty to jakiś omnibus jesteś
a w temacie .
forum KTM cisza ,


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 27.09.2010 18:43
Posty: 106
Miejscowość: toruń
Quad: BYŁ LTR 450 JEST Renegade 800X
PostWysłany: 07.10.2010 13:09 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
ja latam od nowości na MOTUL 5100 nakręciłem prawie 300 h raz wymieniłem tłok na kuty wossnera i raz robiłem 3 bieg ,olej wymieniam go zawsze przed zawodami i po, a jak latam rekreacyjnie to co 20h.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 08.10.2010 15:17 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Cytuj:
Poszły panewki


Dlaczego nikt nie zwrócił mi uwagi że LTR panewek nie posiada ! Doświadczeni forumowicze...


jutro rozkręcam silnik. Co tam będzie, ohh... :?:


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 08.10.2010 15:34 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Czyżby głowica umarła?


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 09.10.2010 13:11 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Rozebrałem górę silnika i oto cało kaształt sytuacji:

w oleju były opiłki jak już mówiłem.
tłok ma ryski od strony silnika nie od cylindra.
cylinder ma delikatne ryski oraz tłok ma delikatne luzy u góry.
łożysko na korbowodzie (wał-korbowód) z dużą trudnością się obraca.

Wniosek: Poszło łożysko (wtedy nie chciał odpalić jak Wam opowiadałem, poprostu się zapiekł ten korbowód) > powstały luzy (stuki) > dostały się opiłki do obiegu olejowego > zrobiły się ryski na tłoku i cylindrze

chyba będzie trochę tańszy remont :) Korba+nowy tłok , chyba, że coś jeszcze wyjdzie "w praniu" jak to się mówi :|


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 09.10.2010 13:23 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Wał do regeneracji jeśli się da. Czy będzie taniej to się okaże. Trzeba oddać do pomierzenia. Przy okazji podpowiedź: głowica do sprawdzenia szczelności i luzów prowadnic.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.12.2009 22:05
Posty: 1378
Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
PostWysłany: 24.10.2010 16:50 
Re: LTR 450 - BUM i koniec - co to?
Będe teraz zamawiał części - przy okazji rozpaławiania silnika zobaczymy jak tam skrzynia... zastanawiamy się z Ojcem czy już przy okazji nie wymienić trybów na kute. . . :mysli:

-- dodano 23.10.2010 18:47 --

Ogółem cała przyczyna tej awari to zatarte łożysko na korbowodzie.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.