Autor |
Wiadomość |
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 18.09.2008 19:32
Suzki LTR 450, które wygrało MX w USA 2008. Warto!
Hej,
Wklejam link do filmiku, jak się przegryzę to napiszę streszczenie po polsku.
Jest to filmik wypuszczony przez fabryczny team Suzuki opisujący zwycięstwo Dustina Wimmera w najwyższej i najlepszej klasie Motocrossu quadów na Świecie (AMA Pro ATV w USA), a przede wszystkim ten niesamowity sprzęt.
http://www.atvondemand.com/index.php?page=videos§ion=memberview&vid_id=100210
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
FIŚMAN
Mod-Team Member & Moderator Działu Zawody Polskie & Zagraniczne & Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 22.05.2007 20:37 Posty: 6686 Miejscowość: Wrocław :-)
Imię: Krzysiek
Quad: 2xKFX450
Poprzednie quady: KFX250 TRX250 YFM200 2xYFM350 YFZ350 LTZ400 2xYFZ450 2xLTR450
|
Wysłany: 19.09.2008 05:49
Naprawdę warto było to obejrzeć. Niesamowicie przebudowali ta maszynę. Jedno co mi się rzuca w oczy w każdej maszynie zrobionej do sportu w US - rozruch na kopkę, naprawdę skutecznie zmniejsza wagę
....ale platynowa kolumna kierownicy, to już prawdziwe extremum
_________________ Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów
|
|
|
|
ruszko
Zawodnik ATV Polska
Rejestracja: 04.07.2007 19:59 Posty: 3233 Miejscowość: Drezdenko
Imię: Bartosz
Quad: KTM wkrótce
Poprzednie quady: wiele ich było :)
|
Wysłany: 19.09.2008 06:19
FIŚMAN napisał(a): naprawdę skutecznie zmniejsza wagę
O ile można zmniejszyć wagę?
_________________ www.soundbase.pl
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 19.09.2008 06:53
jest w Polsce LTR na takim zawiasie fox-a
|
|
|
|
Piotrekkk888
Rejestracja: 21.08.2007 11:22 Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
|
Wysłany: 19.09.2008 07:01
Seba_gtc napisał(a): jest w Polsce LTR na takim zawiasie fox-a
Seba_gtc chodzi o tego?
Zdjęcia pochodzą z albumu seby_gtc
|
|
|
|
fobi
Rejestracja: 06.09.2006 16:03 Posty: 542
Quad: blaster, Brute Force, ltr
|
Wysłany: 19.09.2008 08:32
FIŚMAN napisał(a): Naprawdę warto było to obejrzeć. Niesamowicie przebudowali ta maszynę. Jedno co mi się rzuca w oczy w każdej maszynie zrobionej do sportu w US - rozruch na kopkę, naprawdę skutecznie zmniejsza wagę ....ale platynowa kolumna kierownicy, to już prawdziwe extremum
Tytanowa!
Tak samo jak piasty kół robione na zamówienie.
Zmniejszyli nawet zacisk tylnego hamulca aby mniej ważył
_________________ Suzuki LTR 450 k9, poprzednio YFZ 450 na elkach, Brute Force do orania pola... w sensie trawników
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 19.09.2008 11:13
Cytuj: O ile można zmniejszyć wagę? 2-3kg wyrzucając akumulator. Cytuj: jest w Polsce LTR na takim zawiasie fox-a
Piotrek Majkowski ma LTR na foxie.
|
|
|
|
wizi
Rejestracja: 20.09.2004 16:22 Posty: 463
|
Wysłany: 19.09.2008 12:42
wspaniala maszyna ale w przyszlym zesonie Suzuki będzie mial trudniejsze zadanie
_________________ so, let me get this straight , your atv has 450 ccm, whereas my bottle of Moutain Dew has 2.0 liters?
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 19.09.2008 12:45
Ale wątpie, żeby ktoś tak swojego LTRa przygotował chociaż w 50 % tak jak Dustin W sumie to na samym zawieszeniu full Fox + wahacze, kolumna, wahacz tył walsha mamy o 8 kg mniej Kickstarter 4 kg mniej, airbox eliminator kit, już mamy 1 kg mniej. Do tego dorzućmy silnik, którego nie można dostać, bo robiony specjalnie przez Yoshimurę dla Dustina. Mogę powiedzieć, że dysponują ponad 64konikami, przeróbka jakies 7000 $ nie licząc pisania mapy, a żywotność to jakieś 20 mH. I zapomniałem, sprzęcik śmiga na paliwie VP C12 (113 oktan)...
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 19.09.2008 12:47
P.S. Seba_gtc, jeśli chodzi o twoje foxy to mają długość 17 1/4 cala jeśli dobrze pamiętam. Amorki Dustina są specjalnie przebudowane pod niego, przepływ powietrza przez tłoczek itp. itd. I na dodatek on ma wahacze JB Racing Long Travel, do których amorki muszą mieć jakieś 19,5 - 20 cali
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
Seba_gtc
ATVFunsQuad Member
Rejestracja: 02.11.2007 21:55 Posty: 3986 Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaĹCię PolarisĂłw :D
|
Wysłany: 19.09.2008 15:43
To sprzęt mojego dobrego kolegi Michała Furmanka - przez te wakacje trochę na rajdach widywany ( sprzęt w Polsce od połowy czerwca)
Ma wiele ciekawych rozwiązań konstrukcyjnych ( chociaż Michał boryka się z notorycznie urywanymi osłonami tylnej tarczy) oraz jest bardzo dobrze przygotowana do cross-u
|
|
|
|
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 19.09.2008 17:41
Radek ten gość mówi, że silniki robi im na wyłączność jakiś koleś w garażu, a nie yoshi... Robi silniki tylko dla fabrycznych trzech zawodników Suzuki.
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 19.09.2008 19:40
Zajmuje się tym oddział fabrycznych mechaników. Zajmuje się tym Ryan Cox Który de facto zatrudniony jest w Yoshi...
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|
Piotrekkk888
Rejestracja: 21.08.2007 11:22 Posty: 677
Quad: Renegade 570, DS450, Rotax 125 kart
Poprzednie quady: 300EX, R660, Outlaw 525
|
Wysłany: 19.09.2008 20:10
No ładnie silnik 7000$ ,a to nie wszystko, ale KTM nadchodzi niczym Buka w Muminkach
|
|
|
|
Radek :)
Rejestracja: 10.04.2005 13:52 Posty: 690 Miejscowość: Brzeźnica
Quad: Honda TRX450R - Lonestar/Motowoz
|
Wysłany: 20.09.2008 09:45
Piotrekkk888, KTM jest najlepszy w serii, ale niestety wymaga bardzo częstego i umiejętnego serwisowania, na dodatek lubi mieć swoje mankamenty, które czasami padają, np. natrysk oleju na wałki.
Jeśli chodzi o silnik tej suzy, to mogę powiedzieć też, że mają nawet tryby na skrzyni wzmacniane, głowice z większymi zaworami Xceledyne, które są tytanowe A jak wiadomo wszystko kosztuje. Ale co się ktoś przejmuje kosztami, części od sponsorów dostaje się za darmo...
_________________ Race Ready ! - Quadimodo Racing Team - #42
|
|
|
|