Autor |
Wiadomość |
Kobo
Rejestracja: 20.06.2008 21:35 Posty: 62 Miejscowość: Dolnośląskie
Quad: LT-R 450
|
Wysłany: 30.06.2012 07:21
Re: Warsztat LTR
Może masz kiepskie klucze bo u mnie bez problemu oczkowym idzie .
|
|
|
|
mikix130
Rejestracja: 11.11.2009 21:38 Posty: 1935 Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
|
Wysłany: 30.06.2012 09:29
Re: Warsztat LTR
wydaje mi się ze nasadki są dobre. bo dość sporo kosztowały
_________________ http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684 #966 Kwieciński Mikołaj QUADIMODO RACING TEAM RTM-RADOM
|
|
|
|
Kobo
Rejestracja: 20.06.2008 21:35 Posty: 62 Miejscowość: Dolnośląskie
Quad: LT-R 450
|
Wysłany: 30.06.2012 14:35
Re: Warsztat LTR
Nasadki nie wchodzą, ja płasko oczkowym wykręcam
|
|
|
|
mikix130
Rejestracja: 11.11.2009 21:38 Posty: 1935 Miejscowość: Radom
Imię: Mikołaj Kwieciński
Quad: Yamaha Grizzly 700 & Suzuki LTR 450R
Poprzednie quady: -> Chińska 110 -> Grizzly 400 ->Can-am ds 450
|
Wysłany: 30.06.2012 16:33
Re: Warsztat LTR
no własnie to oczko mi się też blokuje ;/i wychodzi troszke i srube można zajechac
_________________ http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2965601684 #966 Kwieciński Mikołaj QUADIMODO RACING TEAM RTM-RADOM
|
|
|
|
Damiandg
Rejestracja: 03.07.2008 13:14 Posty: 2653 Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Przy samej pustyni
Quad: Suzuki LTR 450
Poprzednie quady: Bashan 200 -> Suzuki LTZ 400
|
Wysłany: 30.06.2012 19:28
Re: Warsztat LTR
Nie jest to możliwe musi się dac wykręcić płasko oczkowym i nie trzeba super drogich kluczy do tego.
|
|
|
|
Kobo
Rejestracja: 20.06.2008 21:35 Posty: 62 Miejscowość: Dolnośląskie
Quad: LT-R 450
|
Wysłany: 30.06.2012 22:04
Re: Warsztat LTR
mikix130 może masz klucz płasko oczkowy z grubszą ścianką jak my i dlatego do końca nie dochodzi .
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 01.07.2012 11:17
Re: Warsztat LTR
u mnie nawet nasadowym bez problemu odkrecam, bo recznie to mordęga
|
|
|
|
szyczu
Rejestracja: 16.08.2009 19:06 Posty: 63 Miejscowość: Skoczów
Quad: LTR450 07'
Poprzednie quady: LS250 / Raptor 350 06' /
|
Wysłany: 04.07.2012 20:14
Re: Warsztat LTR
Witam wszystkich. Mam do Was pytanie .... mam problem z LTRa na dziurach chopkach i wszystkich nierównościach.... a mianowicie przerywa i dławi go. Na prostej drodze nie ma tego problemu, nawet wedy gdy stawiam go na tylne koła... świece mam nową irydową, filtr czysty, czujnik położenia quada ok... przepływ paliwa ok , wtrysk ok... dzisiaj zauważyłem jeszcze ze przewód łączący airboox z przepustnica jest w srodku wilgotny (olej/paliwo). proszę o sugestie....
|
|
|
|
wolek1993
Rejestracja: 24.03.2012 12:15 Posty: 37
Quad: Suzuki LTR 450
|
Wysłany: 07.07.2012 14:30
Re: Warsztat LTR
Sprawdź wszystkie styki kabli może Ci na dziurach coś się delikatnie rozłącza i dlatego przerywa.
|
|
|
|
szyczu
Rejestracja: 16.08.2009 19:06 Posty: 63 Miejscowość: Skoczów
Quad: LTR450 07'
Poprzednie quady: LS250 / Raptor 350 06' /
|
Wysłany: 11.07.2012 19:59
Re: Warsztat LTR
Witam. Zdiagnozowałem usterke, brudny filtr paliwa, na sitku osad ala smar... chciałbym wywalic OE filtr i dac normalny przelotpwy... Mam pytanie. Z oryginalnego filtra wychodzi przewod zasilajacy pompe paliwa i drugi chyba odpowietrzenie. CZy jak załoze filtr przelotowy to co zrobic z tym drugoim przewodem ?? zaslepic ?
|
|
|
|
arturatv
Rejestracja: 12.12.2009 22:05 Posty: 1378 Miejscowość: Toruń
Poprzednie quady: ACCES 250, R350, LTZ 400, DS 650, KFX 450, LTR 450
|
Wysłany: 13.07.2012 20:46
Re: Warsztat LTR
zostaw tak jak jest, wywal sitko i zrob przelot paliwa bez sitka w orginalnym filtrze, zas w wezyku który idzie od orginalnego filtra do wtrysku daj filtr inline-masz łatwy dostep zeby wymienic, i widzisz jego stan zabrudzenia. Koszt filtra inline 5-10zł Koszt filtra orginalnego ponad 100zł (nie wystepuje w zamiennikach)
|
|
|
|
murzyn
Rejestracja: 25.05.2010 18:42 Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
|
Wysłany: 25.11.2012 15:53
Re: Warsztat LTR
mam taki problem może ma ktoś sposób na odpowietrzenie przedniego hamulca odkręciłem śrubę z zacisku od przewodu i zakręciłem i jedne koło bierze a drugie nie, odpowietrzałem kilku krotnie odkręciłem zacisk podnosiłem do góry i odpowietrzałem i bez skutku jest tam powietrze jak go przepchnąć
_________________ był banshee jest ltr k8
|
|
|
|
szyczu
Rejestracja: 16.08.2009 19:06 Posty: 63 Miejscowość: Skoczów
Quad: LTR450 07'
Poprzednie quady: LS250 / Raptor 350 06' /
|
Wysłany: 26.11.2012 22:20
Re: Warsztat LTR
musisz odpowietrzyć dwa zaciski i nie odkrecaj sruby od przewodu tylko odpowietrzniki tutaj masz link do tematu: http://www.forum.atvpolska.pl/forum/vie ... 76&t=41781
Ostatnio zmieniony przez szyczu 26.11.2012 22:20, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
murzyn
Rejestracja: 25.05.2010 18:42 Posty: 227
Quad: ltr 450 k8
|
Wysłany: 27.11.2012 16:22
Re: Warsztat LTR
odkręciłem zacisk op musiałem go wyjąć a tam za bardzo nie pisze co zrobić jak jedno koło bierze a drugie nie odkręciłem na chwile płyn ściekł odpowietrzyłem jedne i drugie i lewe bierze a prawe nie 300 gram płynu przelałem chyba i nadal nic my sile że zrobiła się poduszka powietrzna tylko jak ją przepchnąć
_________________ był banshee jest ltr k8
|
|
|
|
Emhyr
Rejestracja: 08.08.2006 10:56 Posty: 2705 Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
|
Wysłany: 27.11.2012 17:35
Re: Warsztat LTR
hmm czy aby na pewno odpowietrzasz w prawidłowy sposób?
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
|
|
|
|