Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Twardość zawieszenia w KQ750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 22:21



Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Twardość zawieszenia w KQ750 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 30.03.2008 21:51 
:szok:
Markus napisał(a):
Cytuj:
Zrobiłem jakieś 50 km na KQ. Jak na test-drive to na pewno wystarczy.


Tak myslałem.


To mało ?? Na test-drive ?? :oczy:

Wystarczy przejechać 5 km aby wiedzieć o co chodzi.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 30.03.2008 21:56 
oczywiście masz rację Shelton.....
przestawiłem z 2 na 4. Zostało jeszcze 5. Ale ponieważ pomiędzy 2 a 4 róznica była niewielka, to po 5 się wiele nie spodziewam.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2007 08:21
Posty: 393
Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
PostWysłany: 31.03.2008 06:47 
Witam.

Ja poprzednio przelatałem 6500 km na Linhaiu ze sztywnym tylnym zawieszeniem , teraz mam za sobą 2300 km. na KQ 700 tył mam ustawiony na 4 a przód na 3 .
Często jeżdżę z Żoną lub z Córką , sam to tak do 100 km/h szutry , asfalty od czasu do czasu tor krosowy [ Rekreacyjnie bez wysokiego fruwania ] I tam gdzie kiedyś wydawało mi się że Linhai wjeżdża to teraz KQ te miejsca Przelatuje .

A zawieszenie niezależne jest bezbłędne pełen komfort i na trawersach trzyma się Zaj....Cię dobrze . [ poszerzony ofset felg ]

Jeżeli Brylant po 3 latach eksploatacji KQ 700 w lekkim terenie :wizi: kupił KQ 750 to znaczy że popełnił życiowy błąd Twoim zdaniem Miki.
A kolega Buła który też podobnie jak Brylant jest słusznej postury nie narzeka na zawieszenie a ma za sobą kilka rajdów to nie wiem o co Ci chodzi.

Pozdrawiam.

_________________
Robert


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 31.03.2008 18:57 
nie ma co podawać przykładów ....
jak to ktoś kupił KQ750, a ,że mądry to KQ najlepszy. Jeden lubi Alfa Romeo i nny VW a jeszcze inny Peugeota, dla każdego coś dobrego. Tylko niech nikt nie pisze ,że do szybkiej jazdy w terenie KQ jest the best - bo to nie prawda.


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 05.03.2008 21:22
Posty: 4
Quad: Suzuki KQ 700
PostWysłany: 31.03.2008 19:55 
Jak Ci Kolego King Quad za miętki ... to go nie kupuj. Jak nie potrafisz nad nim zapanować (bo nurkuje itp) to absolutnie nim nie powinieneś jeździć.
Trudno zrozumieć czy oczekujesz jakiś informacji czy chcesz sobie popsioczyć ...tak bez sensu.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 31.03.2008 20:06 
BiEr napisał(a):
Trudno zrozumieć czy oczekujesz jakiś informacji czy chcesz sobie popsioczyć ...tak bez sensu.


Jak uważnie przeczytasz, to próbuję się dowiedzieć jak i za ile należy przerobić zawieszenie KQ750 żeby chodził po zakretach szybko i pewnie.


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 31.03.2008 20:18 
Wszystko zależy od producenta np.. Ohlins za komplet to koszt od 7000pln do 20 000pln w zależności od setupu.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 31.03.2008 20:27 
Jakie przeróbki masz na myśli. Pewnie wolałbym się bliżej 7 kPLN poruszać.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 06.04.2008 08:35 
nie zgadzam się z Sheltonem. Używajac fabrycznej regulacji, przestawiłem zawieszenie w 750 i quad jest wyraźnie twardszy i stabilniejszy. Sprężyny progresywne ... wzrost twardości wraz z zciśnięciem. Dając wstępne naprężenie utwardzamy zawieszenie. W spręzynach liniowych równierz tylko efekt jest słabszy. Teraz uważam ,że KQ jest oki !


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.04.2008 08:59 
W liniowych ściskając ograniczasz skok-podnosisz tylko wysokość. Poszukaj sobie wzoru. Jak sama nazwa wskazuje ugięcie jest takie samo w całym zakresie-za tłumienie odpowiada amortyzator!


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 06.04.2008 09:31 
wzór jest teoretyczny-przybliżony. Co do progresywnych to efekt jest niemały. Chyba nie musimy dyskutować na temat funkcji sprężyn i amortyzatorów. Jedno i drugie ma znaczenie - jedno efekty bardziej statyczne - drugie dynamiczne. Twardsze spreżyny (zcisnięte progresywne) utwardzają zawieszenie na powolne zmiany np wychylenie na dłuższym zakręcie, trawers itd. Jak pisze producent regulacja sprężyn służy zwiekszeniu/zmniejszeniu ich naprężenia.


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.04.2008 10:25 
Nie masz progresywnych w quadzie podobnie jak w większości motocykli... jeśli dobija, a sprężyny ustawione są do obciążenia tzw. SAG to musisz mieć amortyzatory, które lepiej tłumią na dobiciu, obecnie masz już regulację wolnego i szybkiego tłumienia dobicia. Innymi słowy, można naciągać sprężynę do woli jak się nie ma amortyzatorów...

Fabryczne patyki służą do wyjevhania z fabryki, albo do podpierania zawieszeń przy używaniu wyciągarki.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 06.04.2008 18:52 
Tak czy inaczej dzisiaj jeździełm po nastawieniu na maxa sprężyn i KQ jest wyraźnie stabilniejszy, twardszy i po zaretach da się nim dużo szybciej jeździć.

Podsumowując: z tej zawiechy jestem teraz zadowolony. Wystarczająco twardy i stabilny, komfortu jeszcze dość zostało. Jest Oki :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.01.2007 08:21
Posty: 393
Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
PostWysłany: 06.04.2008 19:04 
To po co przedtem starałeś się przekonać wszystkich że zawieszenie KQ jest do niczego :bezradny:

No tak znalazłeś następny słaby punkt KQ drążki kierownicze :okok: :wizi: :figielek:

_________________
Robert


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 06.04.2008 19:09 
Byłem w szoku po przejściu z ST200. Rozumiem ,że przy niezaleznym zawieszeniu i prześwicie 260 mm cudów nie ma. Jak na to co uzyskałem dokładając 0 zł - jest dobrze i myslę ,że na razie nie będę nic więcej zmieniał.

Można się było łudzić ,że może w 750 końcówki nie będą wypadać jak w 700 - ale to już mam za sobą. Jeśli zdecyduję się w lecie na nowego quada to będzie to KQ750 :)


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.