Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kingquad 750 wrażenia z jazdy
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 20.04.2024 00:52



Odpowiedz  [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kingquad 750 wrażenia z jazdy 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 10.07.2008 18:27 
Ja pierniczę !!?? To malowanie też ma znaczenie ??
A tak poważnie to EmBe wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Jeśli lubisz dostać " po krzyżu" to zawiasy na maxa. Komforcik ( oczywiście zależny od wagi kierującego ) ale taki mało wiele uniwersalny to max - 1 ząbek . Nie pamiętam ile w regulacji jest ząbków, bo nie chce mi się iść do garażu. Do niedawna jeździłem na ustawieniach " na Maxa ' ale trochę kopało po krzyżu. Bardziej komfortowe jest ustawienie J.W.
Ale przy szybko przejeżdżanych zakrętach wolę " wywalić zadek" za fotel !! Bezpiecznie i jaka frajda !!
Normalnie CZAD !!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 10.07.2008 21:32 
BUłA napisał(a):
Jeśli lubisz dostać " po krzyżu"

nie lubię :D , obecne ustawienia mi nawet pasują , aczkolwiek nie omieszkam pokombinować kiedyś - na dzień dzisiejszy brak czasu :? - " WAKACJE " :D

_________________
Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.08.2008 14:20
Posty: 672
Miejscowość: okolice Wałbrzycha
Quad: KQ 750
PostWysłany: 29.08.2008 09:46 
Mam nowego 750 i pierwsze 100km zrobione... To co mogę powiedzieć jako amator... Hondy Ricon a nawet Gryzzli nie dają rady w terenie tak jak KQ (zaznaczam, mam brak umiejętności i jeżdze na samym końcu) :) tam gdzie inni się męczą, ja (amator) radze sobie bez najmniejszego problemu.

Ktoś pisał o wyczuwalnych luzach na kierownicy.. czuć delikatne drganie na asfalcie przy ok 60km/h ale nie do tego quad służy.

Hamowanie silnikiem jest rewelacyjne - potwoierdzone przez osoby, któe maja inne quady i um,ieją jeżdzić. Opony wywołują śmiech - ale nie ma z nimi żadnego problemu nawet w dość trudnym terenie. Wadą jest oczywiście filtr ale to każdy wie kto chwilę poczytał forum.

ogólnie rzecz bviorąc bardzo zadowolony jestem i wszystkim zdecydowanie polecam...

_________________
www.d-s-o.pl
Dolnośląskie Stowarzyszenie Offroadu


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 29.08.2008 21:00 
Drgania prawdopodobnie generują opony. Zainwestuj w inne bo te fabryczne są do niczego. Ja jeżdżę na Bighornach . Są dość ciężkie ale bardzo uniwersalne. Przejechane mam na nich 4500 km w różnych warunkach ( rajdy,szutry.asfalt ) i zużyły się dopiero w 30%.
Filtr powietrza - temat drażliwy w KQ. Jedni preferują K&N inni oryginały. Ja pokombinowałem i dopasowałem ( po małych przeróbkach pokrywy filtra - którą wykorzystałem ze zużytego filtra ) filtr od jakiegoś francuskiego samochodu. Koszt 25 zł za sztukę.


 
Profil
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 25.02.2008 17:19
Posty: 361
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 29.08.2008 21:12 
co do drgania ja mialem przy 70km/h czuc bylo walenie po lapach ale quad byl caly zalepiony piachem lacznie felgi i to bylo przyczyna jak go umylem to 110 i nic
BUłA podeslij fotki tego filtra i napisz z czego i jak na pw


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.02.2007 21:04
Posty: 1212
Miejscowość: Świecie
Quad: Suzuki Kingquad
PostWysłany: 30.08.2008 10:59 
Przy następnej wymianie zrobię zdjęcia. Przypomnij mi na PW co jakiś czas.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.12.2006 21:21
Posty: 905
Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRÓL
PostWysłany: 18.09.2008 16:28 
WITAM!!!
Między
innymi dzięki Waszemu wsparciu od kilku dni jestem posiadaczem(mam
nadzieję szczęśliwym - czas pokaże) KQ 750 camo! Pierwsze spostrzeżenia
wizualne, porównując z moim poprzednikiem G 660 to MINUSY:
- za dużo wszelkiego rodzaju zapinek,które szybko będą padały!
- zbyt delikatny przód- przydałoby się jakieś o rurowanie
- Obawiam się o górną lampę wraz z licznikiem w razie rolki
- Nie mogę znaleźć korka spustowego ze skrzyni pasowej,a to jest duży
problem!!!
- Nieco za mocno wystający przód ,co będzie utrudniało pokonywanie
głębokich rowów.
-brak konkretnego schowka- w G 660 był pod siedzeniem.
- mam wrażenie, że wlot i wylot do skrzyni pasowej jest umieszczony
niżej jak w G 660 PLUSY:
- wtrysk paliwa
- bardzo duży prześwit
- precyzyjnie i lekko pracujący drążek zmiany przełożeń
- hamulec ręczny, który jest wygodniejszy jak w G 660, oby był równie
skuteczny!
- przewody wypuszczone do światła cofania, dzięki czemu koszt montażu
zamknął się w sumie 14 ZŁ.
- bardzo duża i wygodna kanapa pozwalająca zająć wygodną pozycję.
-wysoko zamontowany filtr powietrza
-na temat samego filtra powietrza nie będę się na razie wypowiadał,
ponieważ mój jest pokryty zdejmowaną gąbką, którą da się prać
To porównanie jest jednak mało istotne, ponieważ jedni lubią córki inni
teściowe...Najważniejsze są wrażenia z jazdy. w tym porównaniu KQ 750
posiada same PLUSY;
- większa moc, odczuwa się to w większym przyśpieszeniu i prędkości
- fantastyczne hamowanie silnikiem
- bardzo dobre trzymanie na trawersach
- jest przewidywalny, mimo krótkiego stażu
- bardzo ładnie wybiera i tłumi nierówności To by było na tyle. Są to
oczywiście moje subiektywne spostrzeżenia ,które nie są w żaden sposób
miarodajne.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 18.09.2008 16:37 
exsstrom napisał(a):
Nie mogę znaleźć korka spustowego ze skrzyni pasowej,a to jest duży
problem!!!

mniej więcej pośrodku prawego podnóżka jest (oczywiście pod skrzynią pasową ) - taki gumowy :D
exsstrom napisał(a):
brak konkretnego schowka- w G 660 był pod siedzeniem.

są przecież 2 - jeden w nadkolu , drugi z tyłu quada :)
exsstrom napisał(a):
na temat samego filtra powietrza nie będę się na razie wypowiadał,
ponieważ mój jest pokryty zdejmowaną gąbką, którą da się prać

pod którą i tak masz papierek :? który się brudzi , filtr musisz wymienić na pełną gąbkę i po sprawie :)
pomyśl też nad osłonami spodu :)

_________________
Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 113 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.