Miki. napisał(a):
Zgadzam się z przedmówcą - utrata kontroli nad quadem i gleba jest dość prawdopodobna.
BTW. Jakie max. dystanse można założyć aby błoto spod kół jeszcze zatrzymywało się na blotnikach/nadkolach ?
Według mnie tylko oryginalne felgi. Felgi nawet z niewielkim offsetem i już pasażer ma nieciekawie. Przy moich kołach - felgii i opony ITP prowidują że spod przednich kół wyrzucane jest bardzo dużo błota i tym podobnego ustrojstwa. Dlatego zamówiłem oryginalne błotniki przednie do Suzuki ( takie jak w standardzie mają modele od polskiego dystrybutora) z myślą że to coś da. Nie jest to wada oczywiście - quad to nie pojazd do jazdy w garniturze. Ale w sprzyjających warunkach pasażer dostaje błotem po twarzy spod przednich kół.
W moim zestawieniu quad jest "troszkę" szerszy od serii.
jaro136 napisał(a):
SEBA mam pytanie jakie Ty masz załozone opony na KQ bo ze zdjecia za bardzo nie moge rozszyfrowac jest to rozmiar fabryczny
ITP Terra Cross przód: 26X9 R12, tył: 26X11 R12
Markus napisał(a):
Wprawdzie mnie to nie kreci zbytnio ,ale wprawny jezdziec wykona owa ewolucje KQ nawet na asfaldzie ...................i to suchym:). Nie polecam jednak probowac. Przy czyms takim nie ma marginesu bledu. Albo się uda w 100% albo się nie uda w 100% zaliczajac tzw, glebe.
Dokładnie tak - niezwykle ważny jest wtedy balansowanie przez jeźdźca.
Sam miałem okazje wykonywać tego typu ewolucje na mokrym asfalcie - ale to nie o to chodzi przecież - i szkoda opon
Ale przyznaje się bez bicia że bardzo lubię wychodząc z zakrętu troszke dodać do tzw "pieca" by ładnym zamaszystym ruchem wyjść na prostą