Sprawdź przede wszystkim spręż, i posłuchaj góry silnika. Sprężanie powinno narastać szybko i progresywnie, tzn. w przeciągu 5-6 suwów sprężających powinieneś mieć max. Skoki wskazówki manometru powinny być o dużej amplitudzie - jeśli ciśnienie buduje się wolno, znaczy się że pierścienie szlag trafił i skończyła się ich zdolność do rozprężania (uszczelniania cylindra).
Głowicę osłuchaj w celu zlokalizowania niepokojących, metalicznych odgłosów - stuków lub szurania, najlepiej stetoskopem lekarskim.
maciejp napisał(a):
a wkrecony byl z dwoma uszczelkami, podejzewam wiec ze jakies mlodziki nie zauwazyly braku uszczelki na starym filtrze i wkrecili nowy, choc do konca nie jestem pewien czy na pewno to jest powodem.
Jakby odpowiednio dobrze dokręcili, to filtr nie ma prawa się odkręcić, nawet z dodatkowym oringiem. Uległby on po prostu zgnieceniu, i prawdopodobnie puszczałby olej - na pewno jednak nie dałbyś rady go obrócić ręcznie.