Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat KQ 750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 05:30



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Warsztat KQ 750 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 15.06.2008 06:45 
Warsztat KQ 750
1. Opadła manetka tylnego hamulca. Opadała sukcesywnie (1500 km). Co robić ?
2. Po przekręceniu kluczyka wyświetla się "check". KQ sprowadzony z US. Czy przysłowiowy Pan Heniu sobie z tym poradzi czy muszę jechać do ASO ? No i jaka usterka może to być - brak innych objawów. A może to normalny test samosprawdzający komputera? Jak jest u was ?


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2006 15:20
Posty: 2810
Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
PostWysłany: 15.06.2008 06:48 
z tym że opadła manetka to normalka-sprzet jezdzi. W innych quadach to samo-a może nawet i gorzej.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 15.06.2008 07:18 
To wiem, tylko jak ją podciągnąć - w tym stanie hamulec postojowy prawie nie łapie. Może jest gdzieś jakiś odpowietrznik tylnego hamulca - tak jak przy zacisku tarczowym.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
Zbanowany

Rejestracja: 25.02.2008 17:19
Posty: 361
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 15.06.2008 09:06 
zawsze po przekreceniu kluczyka ppisze check a jak wlaczysz wtrysk czyli czerwony przyciski znika i zmienia się w liczbe motogodzin lub zegar


 
Profil
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 15.06.2008 10:32 
Tak jak evo pisze Check piesze na włączonym zapłonie (kluczykiem) jeżeli nie jest włączny przycisk na lewej manetce ( on chyba odpowiada za doprowadzenie prądu do pompy paliwa).

Klamka całkiem się urwała?? Bo przy tej klamce jest czujnik hamulca!!


 
Profil Gadu-Gadu WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 15.06.2008 11:26 
tylny hamulc regulujesz przecież przy tylnym dyferencjale masz tkie 2 pokrętła jeśli je wkręcisz mocnij i klamka jest nadal luźna masz do wymiany tarcze hamulcowe.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 15.06.2008 14:59 
Dzięki za odpowiedzi, jutro będę próbował z tym hamulcem.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 15.06.2008 17:53 
Hasło pasek. Przy przebiegu 300 km zaczął wydawać krótki pisk przy ruszaniu po zmianie HI/LO - a może to nie pasek ? :diabeł:Teraz na liczniku jest 1500 km objaw się nie zmienia. Wczoraj robiłem na 25 sposobów mój ulubiony błotny wąwóz treningowy. Wkleiłem się na dobre. Błoto było dość gęste...miało konsystencję... (w którym języku jest 36 wyrazów na określenie błota....zresztą nieważne)...było bardzo gęste. Zapięłem blokadę - daję gazu a tu pisk. Koła ani rusz. Więcej doręciłem i cos zaczęły się kręcić ale z piskiem. Czy to normalne przy pełnym obciążeniu czy pasek do wymiany - regulacji ??


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 15.06.2008 18:21 
jesłi ci piszczy pasek to może byćjuż zużyty odkręć obudowie skrzyni pasowej i sobacz jak on wygląda. Generalnie porzy mocno zblokowanych kołach prędzej powinna pęc półośka niż pasek chyba że go poprostu spalisz.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 13.08.2005 18:16
Posty: 737
Quad: Suzuki Vinson Renegade X Kawasaki TERYX 750 - RUW
PostWysłany: 15.06.2008 21:27 
Cytuj:
Zapięłem blokadę - daję gazu a tu pisk. Koła ani rusz. Więcej doręciłem i cos zaczęły się kręcić ale z piskiem. Czy to normalne przy pełnym obciążeniu czy pasek do wymiany - regulacji ??



A reduktor załączyles?? Bo jesli nie to się nie dziw.

Po drugie to krotkie pisku podczas duzych obciazeń w trakcie ruszania sa normalnym objawem.

Jak Bryland napisal odkrec pokrywe paska. Zdziwisz się co tam pewnie znajdziesz.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 15.06.2008 22:06 
Oczywiście ,że z reduktorem. Co jest w środku wiem - cuda, można patrzyć jak w telewizor, ale których jeszcze z bliska na własne oczy nie widziałem.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.03.2008 06:55
Posty: 200
Miejscowość: Kraków
Quad: Polaris Sawtooth 200
PostWysłany: 17.06.2008 13:03 
dzięki brylant - hamulec podciągnięty - szafa gra !


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 17.06.2008 13:06 
Brudny pasek, w KQ tylny wylot CVT jest dość nisko i łatwo nabrać wody i błota. Zdejmij sobie obudowę i obejrzyj wszystko jak trzeba to rozbierz i umyj.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.