Autor |
Wiadomość |
exsstrom
Rejestracja: 04.12.2006 21:21 Posty: 905 Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRĂL
|
Wysłany: 02.03.2009 10:34
Czy pompa paliwowa nie siedzi czasem w baku? Odpowietrzenie baku nie wystarcza?
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 10:45
JaVoL napisał(a): Przedni snoorkiel zrobilem tak jak on wychodzi fabrycznie to ucialem ta fajke zeby byl pionowo na prosto jak komin i zredukowalem jego srednice z 75 do 50 mm poprzez zalozenie MANSZETY tak jak na przegub zacisnalem opaskami i git. Plastik przewiercilem i ladnie rurke do gury nie wyzej niz najwyzsza czesc KINGA czyli gorna czesc lampy. tylny snoorkiel będę prowadzil na przod na lewa strone ale narazie na szybko to uzylem rury plastikowej z hydraulicznego 75mm i do gory tylko puscilem - bardzo malo estetycznie ale efekt murowany... .
Czy zredukowanie średnicy nie będzie miało negatywnego wpływu ?
Jak zamierzasz wylot z CVT poprowadzić na przód czy również będziesz redukował średnicę rury ?
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 02.03.2009 10:47
oczywiście mam na myśli baku
|
|
|
|
exsstrom
Rejestracja: 04.12.2006 21:21 Posty: 905 Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRĂL
|
Wysłany: 02.03.2009 10:55
Bez sensu jest prowadzic tylne wyprowadzenie z przekładni do przodu quada - kupa roboty- wystarczy wyprowadzic elastyczny zbrojony z tyłu!
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 11:11
exsstrom napisał(a): Bez sensu jest prowadzic tylne wyprowadzenie z przekładni do przodu quada - kupa roboty- wystarczy wyprowadzic elastyczny zbrojony z tyłu!
JaVol stawia na estetykę widać ,moim zdaniem nic w tym złego.
|
|
|
|
karta1906
Rejestracja: 01.09.2008 10:53 Posty: 361 Miejscowość: Natura 2010
Quad: CAN-AM
|
Wysłany: 02.03.2009 11:42
_________________ CAN-AM + ROTAX= ZAJEBISTA JAZDA
KARTA ATV RACING TEAM
Ukraina,Can-am Litwa, Can-am CUP, Kaszubski Z , Wyścig lodowy, Rajad PP, CC Góra.K
http://picasaweb.google.pl/atvzabiezki
|
|
|
|
karta1906
Rejestracja: 01.09.2008 10:53 Posty: 361 Miejscowość: Natura 2010
Quad: CAN-AM
|
Wysłany: 02.03.2009 11:46
TAK TO JEST ZROBIONE W MOJEJ BOMBCE
_________________ CAN-AM + ROTAX= ZAJEBISTA JAZDA
KARTA ATV RACING TEAM
Ukraina,Can-am Litwa, Can-am CUP, Kaszubski Z , Wyścig lodowy, Rajad PP, CC Góra.K
http://picasaweb.google.pl/atvzabiezki
|
|
|
|
karta1906
Rejestracja: 01.09.2008 10:53 Posty: 361 Miejscowość: Natura 2010
Quad: CAN-AM
|
Wysłany: 02.03.2009 11:54
A TAK WYGLĄDAŁY PRÓBY...JEST OK
_________________ CAN-AM + ROTAX= ZAJEBISTA JAZDA
KARTA ATV RACING TEAM
Ukraina,Can-am Litwa, Can-am CUP, Kaszubski Z , Wyścig lodowy, Rajad PP, CC Góra.K
http://picasaweb.google.pl/atvzabiezki
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 11:59
Pięknie , pogratulować a co to za rurki i kolanka są o ile to nie tajemnica ?
|
|
|
|
karta1906
Rejestracja: 01.09.2008 10:53 Posty: 361 Miejscowość: Natura 2010
Quad: CAN-AM
|
Wysłany: 02.03.2009 12:41
Kolanka 50 kanalizacyjne, były białe ale malujesz je preparatem do plastików a puzniej czarną farbą i tak właśnie wyglądają..
_________________ CAN-AM + ROTAX= ZAJEBISTA JAZDA
KARTA ATV RACING TEAM
Ukraina,Can-am Litwa, Can-am CUP, Kaszubski Z , Wyścig lodowy, Rajad PP, CC Góra.K
http://picasaweb.google.pl/atvzabiezki
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 13:16
Na zdjęciu ładnie wyglądają:)
Może ktoś mi podpowie którędy poprowadzić snorkla z airboxu , rozebrałem gada i wnioskuję ,że wlot powietrza jest przy siedzeniu.
Jak to wykombinować żeby było dobrze połączone z rurą ?
|
|
|
|
JaVoL
Rejestracja: 03.06.2008 10:04 Posty: 80 Miejscowość: Legionowo
|
Wysłany: 02.03.2009 20:59
Odpowietrzenie z baku poprowadzilem tak jak i od tylniego dyfra. Rurkami cienka przezroczysta w motoryzacyjnym kupilem chyba to jest wezyk paliwowy jak do motorynek się uzywalo Korek paliwa nakrecam poprostu na zwykla gruba folie bo też ma odpowietrzenie w sobie. Z tylu może by i mogl być ten snoorkiel wylotowy ale trzeba by to duzo wyzej wyprowadzic a ja nie chce zeby snoorkle byly duzo wyrzej niz kiera ponieważ czesto się przeciskamy miedzy kaszaczorami i tylko niepotrzebnie to będzie zachaczac. Zreszta jeszcze to przemysle ale niewiem gdzie kupić elastyczny przewod bo jak sa to strasznie drogo chyba 80zl za metr to trochę przesada dla mnie.
_________________ KQ 750
Ostatnio zmieniony przez JaVoL, 02.03.2009 21:01, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 21:00
Gada rozebrałem koncepcję mam na wszystko tylko nie wiem na Boga gdzie dostać takie rury gięte karbowane ? Wężyki kupiłem zbiornik i tylny dyfer zrobiony
Na zewnątrz zastosuje kanalizacyjne rury ale wewnątrz przydały by się gięte
Do czego one służą w jakim sklepie można dostać ?
|
|
|
|
brylant
ATV Polska Member
Rejestracja: 20.12.2006 18:05 Posty: 1987 Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
|
Wysłany: 02.03.2009 21:10
ja kupowałem w firmie tubes mają wszystko ja mam rury powietrzne o bardzo wysokiej odporności na wysokie tempratury niestety to kosztuje ale musząbyć takie ok 80 zł m jak kolega wyżej napisał.
rura ma fi 55 mm jakoś widać na zdjęciu na 1 stronie.
Co najważniejszcze czego ja nie toleruje jest giętka nie zawadza o krzaki i się poprostu poddaje przy nacisku, nie toleruje stalowych rur powoerwsze są one dla nas zagrożeniem w przyapdku rolki itp po 2 przy przejadach pod drzewem itp mogą nas poprostu załatwić na amen.
|
|
|
|
PREZES 9999
Rejestracja: 13.05.2008 18:42 Posty: 1015 Miejscowość: Olsztyn
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 02.03.2009 21:13
Brylant a do wlotu do airboxu jak "podłączyłeś" rurę napakowałeś masę jakiegoś lepiszcza dookoła gietej rury czy jakoś inaczej?
|
|
|
|