mariusz 4x4 napisał(a):
Sprawa wysokości jest już wyjaśniona W trakcie rolki KQ stracił prawidłową zbieżność przednich kół (zez rozbieżny). W trakcie jazdy koła rozjeżdżały się na zewnątrz powodując obniżenie wysokości przodu zarówno w trakcie jazdy jak i postoju...
Zbieżność ustawiona, sprężynki podkręcone i jak na razie wszystko OK.
Nie byłbym pewny, czy rzeczywiście jest wszystko ok. Przecież opisane objawy muszą mieć jakąś przyczynę, coś wskutek rolki się zgięło, odkształciło, straciło swoje parametry. Z tego co piszesz, skorygowano tylko skutki uszkodzeń, a nie zdiagnozowano i nie usunięto przyczyny. Moim zdaniem, błędem jest skorygowanie samej zbieżności, czy podkręcenie amortyzatorów, bez bardzo dokładnego zweryfikowania odpowiednich podzespołów. Takie, odkształcone czy uszkodzone elementy układu kierowniczego i zawieszenia mogą ulec nagłej awarii podczas dalszej eksploatacji i spowodować duże zagrożenie.