Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Warsztat- Suzuki KQ 450/700/750
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 29.04.2024 13:36



Odpowiedz  [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Warsztat- Suzuki KQ 450/700/750 
Autor Wiadomość
ATV Squad Górny Śląsk
ATV Squad Górny Śląsk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.06.2008 18:52
Posty: 472
Miejscowość: KENTAKI WOJ.OPOLSKIE
Quad: już NIE TAKI NOWY KQ 750SE
PostWysłany: 28.09.2008 15:20 
Witam niedawno kupiłem kq 700 i mam pare pytań ,po wymianie olejów i pierwszej jezdzie po bagnach zauwarzylem ze olej w tylnym dyfrze jest mleczny, czy to jest normalne ?wężyk odpowietrzający jest wysoko co kupić i jak uszczelnić dyfer?dzięki za pomoc


 
Profil Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 20.09.2008 10:40
Posty: 38
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 28.09.2008 20:28 
olej musisz wymienić gdzieś był temat o takim oleju
ja w moim kq nie mam takiego problemu a czasem jest topiony po siedzenie.


 
Profil
Zbanowany

Rejestracja: 20.09.2008 10:40
Posty: 38
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 28.09.2008 20:32 
Aha mam jeszcze jedno pytanko czemu nie przykleicie tego tematu.
Czy to ze względu na usera evo jeździłem z nim ostatnio i mi opowiadał że trochę go zniechęciło to forum, ale nie wnikałem w szczegóły

Z mojej strony prosiłbym o przyklejenie bo ten temat się nie zapodzieje.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 28.09.2008 20:39 
Nie przykleimy go z prostego powodu , jest tu wszystko i nie ma nic.
O mlecznym oleju w dyfrach już było na forum , końcówki drążków - nie jeden temat , oleje - cała masa , filtr powietrza również jest.

Gdyby ten temat stanowił jedno obszerne i spójne kompendium wiedzy napisane w formie jednego postu jestem za :) - czasem takie tematy się przydają , byłoby to coś w rodzaju FAQ-u Kingowego :) , ale tak nie widzę zbyt dużej wartości tego tematu , bo dubluje on pozostałe posty :?

_________________
Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition


 
Profil Gadu-Gadu
Zbanowany

Rejestracja: 20.09.2008 10:40
Posty: 38
Quad: Suzuki Kingquad 700
PostWysłany: 28.09.2008 20:43 
aha dziękuję za odpowiedź wedle uznania

jest warsztat ltr i tam jest jeden długi post o ltr wiec nie mam nic do tego

jak znajdę chwilę czasu to zrobię coś podobnego.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.09.2008 16:57
Posty: 6
Quad: Suzuki KQ LTA 450
PostWysłany: 10.10.2008 07:28 
Wymiana oleju
Koledzy zbliża mi się (mam przejechane 180 km) wymiana oleju w KQ LTA 450.
Dokonałem stosownych zakupów w Intercars`ie (oleje: Motul 5100, Shell 1 litr 80w90,Shell 1 litr 80w, filtr oleju). Niestety będę musiał sam dokonać wymiany, gdyż najbliższy serwis Suzuki jest za daleko, aby dojechać tam gadem.

Proszę życzliwych kolegów o wskazówki, na co zwrócić uwagę przy wymianie. Z wymianą oleju w silniku nie powinno być problemu ( centralna śruba pod gadem do spustu i wlewamy przez bagnet), natomiast nie wiem jak zabrać się do wymiany oleju w dyferencjałach -jest tam "dość" dużo śrub i nie wiem którą się spuszcza, a przez którą wlewa olej. Może ktoś mógłby wkleić fotkę, bądź napisać krótką instrukcję, będę bardzo wdzięczny. Podejrzewam że podobnie jest w KQ 700 oraz KQ 750.

Z góry dziękuję, pozdrawiam
Max


 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2006 09:31
Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
PostWysłany: 10.10.2008 15:01 
koniecznie używaj serwisówki
Witam!
Zacznij od tej strony:
http://www.maxmekker.com/atv.asp
"Pociągnij" stamtąd Servive Manuala do KQ700.
Nawet jeżeli nie znasz języka to jest tam dużo obrazków i powinieneś dać radę skoro zamierzasz sam się zabierać za warsztatowe tematy.

Jedyne co mnie niepokoi do te oleje do dyfrów. Przedni jest bezproblemowy (raczej zadowoli się każdym olejem przekładniowym) ale w tylnym jest hamulec i tam musi być odpowiedni rodzaj oleju (o ile pamiętam oznaczenie to Mobil 424). Zwróć na to uwagę!!

_________________
PAZUR
POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p
HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo...... :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.06.2008 11:29
Posty: 635
Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
PostWysłany: 15.10.2008 15:36 
no właśnie jak to jest z tym przednim przekładniowym?
on też ma swoje oznaczenia, jakie powinny być? w serwisówce o ile się nie myle jest SAE 90 lub 80, u nas jakie oznaczenia maja być?

_________________
Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 18.10.2008 06:05 
UWAGA!!

Tak nie czyścimy paska.

http://pl.youtube.com/watch?v=5W3pvcrYcbQ


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 27.07.2007 17:58
Posty: 4
Quad: Suzuki KQ 450
PostWysłany: 18.10.2008 07:50 
blokada MOCY
czy nowe fabrycznie QK 450 mają ogranicznik lub blokadę mocy, obrotów lub coś podobnego?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.05.2008 11:52
Posty: 287
Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki 750
PostWysłany: 19.10.2008 16:28 
takie pytanko czy po wymienie paska w kingu 750 włonczy się
tryb serwisowy tak jak w kawie brutal 750 czy normalnie można jeżdzić po wymianie


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.06.2008 11:29
Posty: 635
Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
PostWysłany: 19.10.2008 17:31 
raz jeszcze zapytam o przekładniowy na przód, bo mam taki 85w140, może być?

czy jakieś inne parametry są bardziej wskazane?
dziękuję za odp.

_________________
Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.12.2006 21:21
Posty: 905
Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRÓL
PostWysłany: 03.11.2008 15:07 
Koledzy, mam drobne pytanko, czy w Waszych 750 - tkach był szczelny dekiel od skrzyni pasowej? Bo u mnie cieknie z pod niej jak z sita , a ciągle podejrzewałem , że załapuję wodę przez tylny wylot !!!


 
Profil
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 03.11.2008 15:20 
a dobrze uszczelkę zakładasz?? strasznie niewygodnie się ją montuje - łatwo spada, gdzieś się podwija i takie są tego efekty

zdemontowałeś stopień jak ściągałeś dekiel CVT??


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.05.2008 11:52
Posty: 287
Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki 750
PostWysłany: 03.11.2008 15:51 
raczej jest to normalne zjawisko ale dla pewności dokręć te śrubki trzymające dekiel


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 83 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.