Autor |
Wiadomość |
krzys
Rejestracja: 12.04.2005 20:17 Posty: 47
Quad: Suzuki king quad 700+ king quad 700
|
Wysłany: 14.10.2008 08:20
Ja pytam co zmieniło się w 750 w stosunku do 700, że raptem zalecają inny olej a kolega WojtasG pisze, że mokry hamulec. To chyba mogę być zdziwiony. Przez cztery lata produkcji nie był potrzebny Mobil a teraz jest. To ja pytam dlaczego?? I to nie jest zaczepka tylko pytanie.
Inne materiały zastosowane w przekładni?
OK.
Rozumiem. Jakiś inżynier zbadał i dobrze, że zbadał i zalecił.
Ale będę zdziwiony tłumaczeniem, że tu to jest mokry a tu to jest suchy i dlatego inny olej.
Ja leję zgodnie z instrukcja Suzuki SAE-90.
_________________ kivi
|
|
|
|
krzys
Rejestracja: 12.04.2005 20:17 Posty: 47
Quad: Suzuki king quad 700+ king quad 700
|
Wysłany: 14.10.2008 08:27
I naprawdę ciekaw jestem, który to element przekładni przestał tolerować SAE-90 a zaczął specjalnego MOBILA.
_________________ kivi
|
|
|
|
krzys
Rejestracja: 12.04.2005 20:17 Posty: 47
Quad: Suzuki king quad 700+ king quad 700
|
Wysłany: 14.10.2008 10:09
norbi napisał(a): krzys skoro wiesz to po co się pytasz?! Twoja sprawa czy lejesz prawidłowy olej czy nie.
Nie wiem i dlatego pytam.
Mam mokry hamulec tak jak w 750 i dlatego pytam czy się różni.
_________________ kivi
|
|
|
|
Waldo
A.P.T. Poznań Team
Rejestracja: 27.07.2006 09:31 Posty: 1463
Quad: XXC 1000
Poprzednie quady: KQ 750, KQ700, LH300, LH260
|
Wysłany: 14.10.2008 11:15
bo czytać to trza umić!
Witam!
Info dla kolegi krzyś:
OWNER'S MANUAL to chyba powinien mieć każdy właściciel/użytkownik a dla KQ700 na stronie 1-6 tej książeczki stoi jak nic, żeby do tylnego mostu lać MobilFluid424 lub ekwiwalent.
Jak na moją wiedzę techniczną to dyfer w KQ nie przeszedł żadnych zmian od początku produkcji modelu 700 i zawsze wymagał takiego oleju. Nie wiem co może się stać jak wleje się innego (najprawdopodbniej hamulec będzie działał słabiej/lub wcale ale tutaj możesz nam powiedzieć co się dzieje/lub nie dzieje u Ciebie).
SAE 90 (w klasyfikacji GL-5 zgodnej z API) jest wymieniony jako olej do przedniego mostu.
PS.
Raczej staram się unikać wyrażania opinii o innych użytkownikach ale momentami takie zachowanie jak Twoje mnie irytuje. To forum służy do wymiany informacji w przyjaznym gronie podobnych sobie maniaków i nie używaj takiego tonu...nie potrafię znaleźć określenia ale jakoś tak denerwują mnie Twoje posty.
Pozdrawiam
_________________ PAZUR POWER STEERING is ̶f̶o̶r̶ ̶p̶u̶s̶s̶i̶e̶s̶ OK! :p HUNT THE WOLF - zobaczyć i ̶u̶m̶r̶z̶e̶ć̶ jeździć do samego końca. Mojego, albo......
|
|
|
|
krzys
Rejestracja: 12.04.2005 20:17 Posty: 47
Quad: Suzuki king quad 700+ king quad 700
|
Wysłany: 14.10.2008 13:58
Nareszcie przeczytałem info że dyfer jest konstrukcyjnie taki sam. I o to mi chodziło.
Dzięki Waldo. Jeżeli zirytowałem Cię to sorki bardzo.
A z hamulcem nic się nie dzieje. Jest wszystko OK ( przebieg kilka tyś)
A wracając do tematu to silnikowy do dyfra to słaby pomysł.
_________________ kivi
|
|
|
|
mazbest
Rejestracja: 19.06.2008 11:29 Posty: 635 Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
|
Wysłany: 15.10.2008 11:23
krzys napisał(a): A wracając do tematu to silnikowy do dyfra to słaby pomysł.
bardzo słaby, nie oszczędzaj, one maja inne parametry smarności itp. inaczej reaguja na wys./niskie temp.
przód przekładniowy 0,5-0,55l
tył Mobil fluid 424 0,77l
_________________ Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD
|
|
|
|
dziki
Rejestracja: 25.01.2007 08:21 Posty: 393 Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
|
Wysłany: 15.10.2008 12:59
Do tylnego można stosować zamiennik --Shell DONAX TD 10W-30
http://www.shellhelix.pl/templates/pop.dobierzolej.html
Takim zalewają w serwisie Suzuki.
_________________ Robert
|
|
|
|
dziki
Rejestracja: 25.01.2007 08:21 Posty: 393 Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
|
Wysłany: 15.10.2008 13:11
_________________ Robert
|
|
|
|
pawel1974
Rejestracja: 26.06.2008 14:54 Posty: 138 Miejscowość: Płońsk
Quad: Suzuki King 750 EPS, XP 1000 Traktoooor :)
|
Wysłany: 15.10.2008 13:13
właśnie wymieniłem oleje na właściwe specyfikacje : tył mobil fluid 424, przód castrol EPX 80W90 GL5 i w błoto z powrotem panowie i panie
|
|
|
|
mazbest
Rejestracja: 19.06.2008 11:29 Posty: 635 Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
|
Wysłany: 15.10.2008 13:24
przy okazji zeby nie tworzyć nowego tematu a pewnie już było o tym:
gdzie kupić pasek? czy org. czy zamiennik?
jak sobie z tym poradziliście koledzy?
_________________ Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD
|
|
|
|
dziki
Rejestracja: 25.01.2007 08:21 Posty: 393 Miejscowość: !?!?!?!?!?
Quad: BYŁ może jeszcze BĘDZIE ?
|
Wysłany: 15.10.2008 13:26
Na Alletanio poszukaj
_________________ Robert
|
|
|
|
adas27711
Rejestracja: 25.08.2008 17:51 Posty: 84 Miejscowość: Piekary śląskie
Quad: king quad
|
Wysłany: 15.10.2008 17:48
mazbest dzienki za info.dotycz.ilości oleju w przekładniach bo nikt się nie chłapił do tego żeby napisać jak pytałem....
_________________ Kingquad + zilla 26 + xenon = dobra robota;)
|
|
|
|
mazbest
Rejestracja: 19.06.2008 11:29 Posty: 635 Miejscowość: Zgorzelec DRAPER-VILLAGE
Quad: X Revolution
|
Wysłany: 15.10.2008 19:21
adas27711 napisał(a): mazbest dzienki za info.dotycz.ilości oleju w przekładniach bo nikt się nie chłapił do tego żeby napisać jak pytałem....
ależ proszę bardzo
co do paska to czy zakładaliście już te z CARLISE?
_________________ Mazi
K.W.I.S.A DRAPERS SQUAD
|
|
|
|
adas27711
Rejestracja: 25.08.2008 17:51 Posty: 84 Miejscowość: Piekary śląskie
Quad: king quad
|
Wysłany: 17.10.2008 06:21
co do paska to kup wzmacniany lepiej:)szukaj na allegro (squadowisko myszków) 330 zł ostatnio tam płaciłem do bf-a.
_________________ Kingquad + zilla 26 + xenon = dobra robota;)
|
|
|
|
nobi
Rejestracja: 06.05.2008 11:52 Posty: 287 Miejscowość: okolice Krakowa
Quad: Suzuki 750
|
Wysłany: 17.10.2008 09:40
u mnie tak piszczy od nowość
jak chamuje ostro tyłem potem chce ruszyć to wydaje takie dzwięki i tak było od samego początku a kupiłem nówkę nie śmiganą
|
|
|
|