Autor |
Wiadomość |
Michał D
Rejestracja: 13.12.2007 22:25 Posty: 74
Quad: KQ 750 AXi CAMO
|
Wysłany: 20.01.2009 00:13
Napęd 4x4. W king quadzie!
co może być przyczyną tego ze po włączeniu napędu na 4 koła bardzo ciezko jest skręcać?? Wręcz kierownicą sama wraca i trzeba używać dodo sily.. Bardzo proszę o odpowiedz posiadacza kq lub kogokolwiek kto się na tym zna. Czy jest zniszczony czy to normalne??
|
|
|
|
EmBe
Rejestracja: 07.03.2006 15:00 Posty: 1275 Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
|
Wysłany: 20.01.2009 00:19
załączona blokada dyfra lub w przypadku kiedy nie jest załączona , brak siły w rękach i tyle
Żeby śmigać na 4x4 musisz parę na blokadzie to już łapy ze stali
_________________ Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition
|
|
|
|
maciejp
Squad 3miasto
Rejestracja: 01.04.2008 20:47 Posty: 143 Miejscowość: Sopot
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 20.01.2009 10:43
Tak ma być, przyczyną jest ..... fizyka.
Na włączonej blokadzie dyfra w terenie jest ciężko a na asfalcie w ogóle nie powinno się jej włączać.
MAciej
|
|
|
|
Michał D
Rejestracja: 13.12.2007 22:25 Posty: 74
Quad: KQ 750 AXi CAMO
|
Wysłany: 20.01.2009 12:26
ok ale jeżeli blokada nie jest włączona? i przy zwtykłym napędzie 4x4 i tak ciezko chodzi? (jezdze na maxxis zilla 26'') to normalne czy mam z tym jechac do Suzuki? bo sam sprawdziłem to co mogłem i wydaje się ze wszystko ok...
|
|
|
|
Zeng
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 22.07.2008 11:14 Posty: 552 Miejscowość: Katowice
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 20.01.2009 12:58
Normalne. Na jakim podłożu używasz 4x4?
|
|
|
|
Michał D
Rejestracja: 13.12.2007 22:25 Posty: 74
Quad: KQ 750 AXi CAMO
|
Wysłany: 20.01.2009 13:15
nie no to oczywiste że na ziemi lepiej chodzi ale na asfalcie to jakas masakra jest
|
|
|
|
Zeng
ATV Squad Górny Śląsk
Rejestracja: 22.07.2008 11:14 Posty: 552 Miejscowość: Katowice
Quad: KQ 750
|
Wysłany: 20.01.2009 13:48
bo po asfalcie w ogóle się nie jeździ (taki żart ) jak już jeździsz po asfalcie to tylko z 2x4, po co używać 4x4, tylko niepotrzebne przeciążenia w mechanizmach, co prowadzić może do usterki, nawet na szutrach spokojnie pojeździsz 2x4, a ile frajdy przy tym możesz mieć
|
|
|
|
Michał D
Rejestracja: 13.12.2007 22:25 Posty: 74
Quad: KQ 750 AXi CAMO
|
Wysłany: 20.01.2009 16:12
czyli to normalne nawet bez blokady?
|
|
|
|
EmBe
Rejestracja: 07.03.2006 15:00 Posty: 1275 Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
|
Wysłany: 21.01.2009 00:51
tak
Szczegolnie objaw prostowania kierownicy
_________________ Kymco MXU 250 sprzedany , Suzuki KQ 750 , sprzedany Kymco Maxxer 250 , Suzuki LTR 450 fun&race edition
|
|
|
|
Michał D
Rejestracja: 13.12.2007 22:25 Posty: 74
Quad: KQ 750 AXi CAMO
|
Wysłany: 21.01.2009 10:57
dzięki to moj pierwszy 4x4 wiec nie mam doswiadczenia...
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 21.01.2009 20:00
EmBe i Michał D powiem ze wcale nawet na blokadzie nie jest tak ciezko i tu się nie dzwicie bo sobie jaj nie robie
|
|
|
|
exsstrom
Rejestracja: 04.12.2006 21:21 Posty: 905 Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRĂL
|
Wysłany: 21.01.2009 20:28
Na zapiętym 4x4 zawsze jest różnica ! Opory !
|
|
|
|
sardol
Rejestracja: 28.11.2008 17:31 Posty: 142
|
Wysłany: 22.01.2009 17:19
wiem ze różnica ale nie wiem czemu ja jej nie zauwazam koledzy mowia ze nie da się skrecac
szczegolna różnica jest na wlaczonej blokadzie ale i tak nie ma tak zle
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 22.01.2009 18:27
sardol napisał(a): szczegolna różnica jest na wlaczonej blokadzie ale i tak nie ma tak zle
polecam włączyć diff-locka w ciężkim terenia - na pewno będzie rwało łapy
|
|
|
|