Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Kingquad 750axi tajemnicze objawy...
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 20.04.2024 00:48



Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Kingquad 750axi tajemnicze objawy... 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 25.02.2009 20:21
Posty: 6
Quad: young chang 95
PostWysłany: 25.02.2009 21:46 
Kingquad 750axi tajemnicze objawy...
Witam
otóż dziś podczas wieczornej przechadzki pojawił się bardzo niepokojący mnie problem, quad ma niecałe 1400 kilometrów, troszkę dzisiaj dostał wycisk po takich dość zaśnieżonych polankach, więc większość czasu na wysokich obrotach...

Najpierw przy zawracaniu w śniegu doszedł mi do ucha dość dziwny dźwięk prawdopodobnie z okolic układu napędowego ( przypominał mi troszkę skrzypienie mokrego śniegu więc myślałem że to opony :lol: ) ale po dłuższej chwili gdy wjechałem w troszkę bardziej miękkie podłoże i gdy chciałem ruszyć pojawił się ponownie ten dźwięk, mimo odkręcenia gazu do mniej więcej połowy koła się nie kręciły i poczułem smrodek, nie mogłem ruszyć się z miejsca miałem wrażenie że dźwięk był bardziej nasilony w momencie skręcenia kół .
znajomy wyciągnął mnie na bardziej utwardzoną drogę i z niej już mogłem dojechać do domu... co może być przyczyną ? czy to pasek napędowy ? Jutro zabieram kq do serwisu, Proszę o jakąkolwiek podpowiedz ;). POZDRAWIAM


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 25.02.2009 22:09 
pasek na 100% zjarałeś pisk i smrodek spalonej gumy to to

hehehe.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 25.02.2009 22:10 
dla pociesenia ci powiem że na gwarancji ci tego nie wymienią a jak chcesz kupć pasek w susuki to szykuj 800 zł + wymiana polecam ci pasek za 350 zł zupełnie dobry....


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 25.02.2009 20:21
Posty: 6
Quad: young chang 95
PostWysłany: 25.02.2009 22:14 
dzięki za pocieszenie obawiałem się że to coś poważniejszego :D, nie byłem pewien bo generalnie przyspieszenie wcześniej było całkiem dobre w każdym momencie a także nie zauważyłem jakiejkolwiek utraty prędkości maksymalnej...

Pozdrawiam ;p


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 25.02.2009 20:21
Posty: 6
Quad: young chang 95
PostWysłany: 25.02.2009 22:17 
widziałem właśnie po 360 zł nowe, myślę że było by to dobre ale jednak wolałbym gdyby oni mi wymienili a pasek kupił bym osobno


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 25.02.2009 22:25 
sam lepiej nie próbuj wymieniać nigdy bez doświadczenia mechanika.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 25.02.2009 20:21
Posty: 6
Quad: young chang 95
PostWysłany: 25.02.2009 22:36 
a tak na przyszłość, bo wydaje mi się że jest to jeszcze zbyt mały przebieg. Co może być przyczyną szybszego zużywania się paska napędowego? czy jazda w np.głębokim śniegu bez reduktora może na to wpływać ?


 
Profil Gadu-Gadu
ATV Polska Member

Rejestracja: 20.12.2006 18:05
Posty: 1987
Miejscowość: Piaseczno
Quad: ciężkie czasy ;(
PostWysłany: 25.02.2009 22:43 
przyczyną jest gazowanie w przypadku b dużego obciążenia na koła
wielu riderów zapomina o biegu L który do tego służy i paski się palą
ja wymieniłem pierwszy pasek po 3700 km i nie był pęknięty poprostu zmieniłem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 25.02.2009 20:21
Posty: 6
Quad: young chang 95
PostWysłany: 25.02.2009 23:03 
generalnie to by się zgadzało. nie mam zbyt wiele wiedzy na temat właściwej eksploatacji quada a z reduktora generalnie korzystałem w sytuacjach gdy był naprawdę ciężki teren. na pewno będę od dziś na to zwracał większą uwagę

Pozdrawiam serdecznie !


 
Profil Gadu-Gadu
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 19:54
Posty: 129
Miejscowość: A.P.T. - ATV Poznań Team
Quad: kaczka 700
PostWysłany: 25.02.2009 23:41 
panowie,czyli generalnie kiedy uzywac reduktora??które sytuacje bezwzglednie tego wymagaja??<pytanie do bardziej doswiadczonych kolegów>

_________________
grizz 700 Ducks KILLER edition


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.07.2007 14:09
Posty: 1214
Miejscowość: Warszawa okolice
Quad: Byl i już pewnie nie będzie
PostWysłany: 26.02.2009 00:03 
franek napisał(a):
panowie,czyli generalnie kiedy uzywac reduktora??które sytuacje bezwzglednie tego wymagaja??<pytanie do bardziej doswiadczonych kolegów>


Ogólnie rzecz biorąc kiedy jesteś na biegu "H" i quad ma wyraźne problemy z ruszeniem czytaj wykonaniem ruchu przez koła to wtedy powinieneś zapiąć reduktor "L". Oraz wtedy kiedy będąc przed przeszkodą stwierdzasz, że quad może mieć takie właśnie "problemy" np. podjazd lub głębokie błoto. Inną historią jest używanie reduktora na ostrzejszych zjazdach wtedy zapinasz reduktor aby quad nie nabierał zbytnio prędkości. Ja zapinam reduktor w sytuacjach kiedy bardziej potrzebne mi jest moc od "dołu" niż wysoka prędkość maksymalna... :oczy:


Ostatnio zmieniony przez Łukasz_P 26.02.2009 09:21, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
A.P.T. Poznań Team
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.04.2008 19:54
Posty: 129
Miejscowość: A.P.T. - ATV Poznań Team
Quad: kaczka 700
PostWysłany: 26.02.2009 00:51 
--bardzo dobre wyjasnienie.Trafia do mnie.Dzięki Łukaszu

_________________
grizz 700 Ducks KILLER edition


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.11.2006 15:20
Posty: 2810
Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
PostWysłany: 26.02.2009 02:22 
Tylko używaj 'L' na podjazdach z głową - chodzi o to aby nie brakło pary.
Ja w górach jak widze te soczyste,strome,400metrowe kręte podjazdy to 'H' i ogień - inaczej nie dało by rady podjechać ;-)
Zjazdy - jak najbardziej na 'L'.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.08.2008 14:20
Posty: 672
Miejscowość: okolice Wałbrzycha
Quad: KQ 750
PostWysłany: 26.02.2009 09:34 
Z tymi zjazdami na "L" też bym uważał ze względu na bardzo duże obciążenie reduktora, co może doprowadzić do sporych problemów.

_________________
www.d-s-o.pl
Dolnośląskie Stowarzyszenie Offroadu


 
Profil WWW
ATVFunsQuad Member
ATVFunsQuad Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.11.2007 21:55
Posty: 3986
Miejscowość: Jaworzno i okolice:)
Quad: KQ 700 i kilkanaśCię PolarisĂłw :D
PostWysłany: 26.02.2009 10:02 
navara napisał(a):
Z tymi zjazdami na "L" też bym uważał ze względu na bardzo duże obciążenie reduktora, co może doprowadzić do sporych problemów.


niby jakie?? Skoro większe obciążenia powstają podczas jazdy pod górę na choćby połowie gazu - a jeszcze nie widziałem rozwalonej skrzyni w KQ z takiego powodu.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.