Autor |
Wiadomość |
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 20.01.2010 12:52
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
Sam to sobie mogę się pobawić przy zawieszeniu, czy pasku napędowym. Silnikowe sprawy wolę powierzyć sprawdzonemu mechanikowi.
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
ostek
Rejestracja: 24.03.2007 20:29 Posty: 1103 Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Bombowiec 650 V-Power ;)
|
Wysłany: 20.01.2010 13:00
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
nie porównujcie oryginalnego filtra do KN ,wydaje mi się że oryginał jest dużo lepiej filtruje bo jest bardziej gęsty,ja mam już ponad 1000km i nadal smigam na oryginalnym filtrze ,myślałem nad gąbką ale wogóe nie topie quada tak że oryginał raczej mi wystarczy,filtr jest czysty ,gardziel dolotowa też. A tak z ciekawości zapytam,czy ten filtr KN był tam od nowości??
_________________ http://www.bikepics.com/members/z444/
|
|
|
|
norbi
Rejestracja: 25.11.2006 15:20 Posty: 2810 Miejscowość: Poręba Wielka gm.Niedźwiedź
|
Wysłany: 20.01.2010 14:23
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
Ja też nie topię quada-najgłębiej wjechałem do wody może po wysokość opony,jednak od razu założyłem twin-air'a.
|
|
|
|
exsstrom
Rejestracja: 04.12.2006 21:21 Posty: 905 Miejscowość: dolnośląskie
Quad: KRĂL
|
Wysłany: 20.01.2010 15:08
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
Ja topię gada , dzięki temu wymieniam olej co 300 - 500 km . Jak na razie silniczek i wszystkie podzespoły pracują cacy ! Ostek , wymiana filtra nie ma nic wspólnego z topieniem . Powiem więcej , właśnie ci co latają po szutrach , powinni się zaopatrzyć w jak najlepszy filtr !!!
|
|
|
|
ostek
Rejestracja: 24.03.2007 20:29 Posty: 1103 Miejscowość: Ruda Śląska
Quad: Bombowiec 650 V-Power ;)
|
Wysłany: 20.01.2010 15:26
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
no właśnie wymiana filtra na twin air ma to wspólnego z topieniem że jak się dostanie woda do airboxa to ją wylewasz ,wykręcasz gąbke i jedziesz dalej a papierowy filtr się rozleci . czyli mówićie że twin air filtruje lepiej od oryginału??nie wydaje mi się żeby producent markowego quada dając 2 letnią gwarancje na sprzęt oszczędzał na tandetnym filtrze.
_________________ http://www.bikepics.com/members/z444/
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 20.01.2010 16:15
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
Mój mechanik opowiadał jak się rozleciał King750 w podobny sposób jak mój. Tylko, że tamten był na gwarancji i serwisowany. Więc nie ma na to reguły.
To, że papierzak słabo filtruje to chyba na każdym forum ATV jest poruszone. Zaleca się jego wymianę.
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
mariuszs221
Rejestracja: 02.12.2008 12:49 Posty: 31 Miejscowość: Poznań/Komorniki
Quad: Suzuki Kingquad 700
|
Wysłany: 09.02.2010 12:17
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
I jak maszyna już poskładana ? Napisz na jakim jesteś etapie ?
|
|
|
|
Walciu
A.P.T. Poznań Team - Moderator Działu Polaris
Rejestracja: 08.06.2008 21:40 Posty: 1046 Miejscowość: Puszczykowo/Mosina/Poznań
Quad: czarna pralka
Poprzednie quady: KQ700, YFM660R, KXR250
|
Wysłany: 12.03.2010 21:54
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
W chwili obecnej jeszcze czekam za częściami. Miałem je mieć na początku m-ca, ale wynikło opóźnienie w ich wysyłce. Jak maszyna będzie sprawna nie omieszkam napisać i podsumować koszta całkowite.
-- dodano 12.03.2010 21:51 --
Sprzęt w końcu poskładany i obecnie jestem w fazie docierania. Koszta naprawy: - nowy tłok, pierścienie, korbowód - 1500zł - cylinder używany (bez rysek itp) - 1500zł (za nowy krzyczeli 3,5k zł) - nowe sworznie korbowodu i tłoka wraz z wyważaniem i centrowaniem całego zestawu - 300zł - robocizna i dodatkowe materiały (rozbiórka i montaż silnika, olej, filtr, czyszczenie zbiornika i pompy paliwa) - 800zł
Tak więc cała zabawa to 4100zł. Po włożeniu takiej kasy aż żal sprzedawać maszynę, tak więc mimo 8tys przebiegu mam zamiar ją użytkować. Bo raczej nie znajdzie się nikt kto da pieniądze adekwatne do stanu i wyposażenia maszyny.
Szukam jeszcze układu czujnika do pompy paliwa lub uszkodzonej pompy paliwa., bo mój wskaźnik non stop pokazuje rezerwę, ale z takim problemem da się żyć.
_________________ Polaris 850 XP EPS Stealth Black Mój kanał YT "Bo trzeba zapier......., to jest OFF-ROAD CHŁOPIE." by kriss_pp
|
|
|
|
simsonsr2
Rejestracja: 13.12.2008 00:21 Posty: 44 Miejscowość: Nad morzem
|
Wysłany: 15.04.2010 22:09
Re: Czy do KQ700 nowy tłok i korba...
Nie chciałem zaczynać nowego tematu..
Takie pytanko co ile powinno się wymieniać łańcuszek rozrządu?Bo mam rozebrany silnik i widać, że napinacz już jest trochę wysunięty.. I czy przy zmianie łańcuszka powinno się zmienić zębatki?
|
|
|
|